برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجراي «سلام شيراز» توسط گروه آوازي تهران در شيراز
به همت انجمن موسیقی ایران 25 و 26 شهريورماه انجام مي‌شود؛
اجراي «سلام شيراز» توسط گروه آوازي تهران در شيراز
موسیقی ما - گروه آوازي تهران به سرپرستي و رهبري ميلاد عمرانلو گلچيني از بهترين‌ قطعات اجرا شده توسط اين گروه را در شهر شيراز اجرا خواهد كرد. ميلاد عمرانلو رهبر گروه آوازي تهران درباره اين كنسرت اظهار كرد: از آنجا كه براي نخستين‌بار در شهر شيراز كنسرت برگزار مي‌كنيم بنابراين تصميم گرفتيم بهترين قطعات اجراشده در كنسرت‌هايمان را در اين شهر اجرا كنيم.

وي درباره قطعات انتخاب‌شده براي اين كنسرت گفت: اورتور آرايشگر شهر سويل، رقص مجار شماره 4، فوگ باخ، به همراهي سه قطعه خوشه‌چين، خاك مهرآيين و سلام شيراز با تك‌خواني وحيد تاج در بخش نخست اجرا مي‌شود. قطعه سلام شيراز از ساخته‌هاي علي‌اكبر قرباني نيست كه در كنسرت اركستر ملي ايران در شيراز اين قطعه اجرا شده بود. در اين بخش هم‌چنين دو قطعه ساري گلين و توي ماهنيسي نيز ارائه خواهد شد. در قسمت نيز مجموعه‌اي از قطعات پاپ و جز از جمله پالاديو، 64، انقلاب، سرگرم‌كننده، بوهمين راپسودي، والس شوستاكوويچ نيز اجرا مي‌شود. با توجه به اينكه اين قطعات بارها توسط گروه اجرا شده، پيش‌بيني مي‌شود كه كنسرت بسيار خوبي در شهر شيراز داشته باشيم.

عمرانلو در ادامه بيان كرد: گروه ما در حال حاضر اجراهاي داخلي و در شهرستان‌ها را به حضور در فستيوال‌ها و تورهاي خارجي ترجيح مي‌دهد چرا كه ما هنوز به اندازه كافي در داخل شناخته‌شده نيستيم. در حقيقت گروه ما را در خارج از كشور بيش‌تر از داخل مي‌شناسند. اجراي گروه ما در شهرستان‌ها با كمي كمك و هم‌راهي دست‌اندركاران امكان‌پذير خواهد بود.

رهبر گروه موفق آوازي تهران درباره حضور اين گروه در خارج از كشور گفت: براي حضور در مسابقه جايزه بزرگ اتريش در سال آينده دعوت شده‌ايم. هم‌چنين براي هفتمين دوره مسابقات جهاني كر آمريكا نيز از گروه ما دعوت به عمل آمده اما هنوز بحث مالي براي شركت در اين فستيوال‌هاي مهم، مشخص نيست.

گروه 18 نفره آوازي تهران 25 و 26 شهريورماه در شهر شيراز كنسرت برگزار خواهد كرد.
منبع: 
پايگاه اطلاع‌رساني موسيقي ايران
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 شهریور 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

این گروه کارش حرف نداره....هرکس میتونه بگیره و گوش کنه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجراي «سلام شيراز» توسط گروه آوازي تهران در شيراز | موسیقی ما