برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم دوم دارکوب در راه است
همایون نصیری:
آلبوم دوم دارکوب در راه است
موسیقی ما - در حال حاضر مشغول برنامه ریزی و جمع آوری گروه برای تمرین و ضبط آلبوم دارکوب دو هستیم.

«همایون نصیری» آهنگساز، نوازنده و سرپرست گروه دارکوب با اعلام این خبر گفت: در آلبوم داکوب دو ، قصد داریم از نوازندگان و سازهای خارجی استفاده کنیم .

وی افزود: از آن جایی که نوع ترکیب بندی موسیقیایی ای که در دارکوب استفاده میشود؛ نوعی تلفیق موسیقی ایرانی با موسیقی آمریکای لاتین و آفریقای جنوبی است ؛ نیاز به استفاده ازنوازنده و سازهای خارجی در این اثر بیش از پیش احساس می شود .

این هنرمند ازبردن نام و ملیت نوازنده ها خودداری کرد و اذعان کرد: در شرایطی که درموسیقی کشور ما برنامه ریزی دراز مدت ودقیقی نمی توان انجام داد و لحظه آخر نیز ممکن است همه چیز تغییر کند بهتر است تا قطعی شدن همه چیز و ضبط و آماده انتشار شدن هرکار از صحبت درباره آن خودداری کنیم .

«نصیری» درباره استقبال مخاطبان ازآلبوم شماره یک دارکوب توضیح داد: به لطف پرودگار، این آلبوم از فروش خوبی برخوردار بوده و با این که از پخش توهین آمیز سوپرمارکتی و توزیع پاکتی آن که شان هنرمند و مخاطب را پایین می آورد ، جلوگیری شد ؛ اما فروش بالای آن نشان از سطح بالا فرهنگی مخاطبان هنردوست کشور ما دارد .
سرپرست گروه موسیقی دارکوب درپاسخ به این سوال که آیا فروش بالای این آلبوم به دلیل استفاده ازستاره هایی چون « حاد بهداد » و « مهران مدیری » نبوده است ، گفت : بی تردید حضور این هنرمندان در گروه تاثیر ویژه ای بر توجه مخاطبان و ایجاد انگیزه برای یک بار گوش دادن این موسیقی داشته است ؛ اما این کیفیت اثراست که مخاطب را وا می دارد تا تبلیغات سینه به سینه انجام داده و مخاطبان بیشتری را به سمت این اثر موسیقیایی هدایت کند.

این نوازنده پرکاشن تصریح کرد: به دلیل همین استقبال بی نظیر مخاطبان ، برآن شدیم تا خبر خوبی را نیز به مخاطبان شهرستانی دهیم که در صورت مهیا شدن شرایط ، پس از اتمام ماه محرم و صفر کنسرت دارکوب را با همان گروه قبلی ، در چندین شهرستان کشور اجرا خواهیم کرد.
منبع: 
پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

واقعا براشون آرزوی موفقیت میکنم
الحق که بچه های باحال ، خوش ذوق و بسیار خلاق و حرفه ای هستن
( از نزدیک میشناسم) امیدوارم روز به روز پیشرفت کنند
MAS

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم دوم دارکوب در راه است | موسیقی ما