برنامه یاد بعضی نفرات
 
«شیطان» تا اطلاع ثانوی بدون عنوان است
انتشار آلبوم جدید تاجیک به تابستان موکول شد؛
«شیطان» تا اطلاع ثانوی بدون عنوان است
موسیقی ما - امیر تاجیک که مدتهاست مشغول ساخت جدید‌ترین آلبوم خود بوده و طی چند سال آلبومی را به بازار نفرستاده است در گفت‌و‌گو با فرهنگخانه گفت: این آلبوم قرار بود «شیطان» نام بگیرد که به دلایلی این اتفاق نخواهد افتاد. چون قطعه «شیطان» را از کل قطعات آلبوم حذف کرده و قطعه دیگری را جایگزین آن کردیم.

وی دلیل حذف این قطعه را اینگونه عنوان کرد: این قطعه حس منفی داشت و تصمیم گرفتیم با حذف آن سه قطعه دیگر که اتفاق ریتمیک و دارای حس مثبت و خوب هستند را به آلبوم اضافه کردیم. وی با این قطعه در واقع موضوعی همچون شیطان پرستی را به بوته نقد کشانده بود.

وی در ادامه درباره آهنگسازی این آلبوم گفت: آلبوم جدیدم را امید برادرم آهنگسازی کرده و تنظیم بیشتر قطعات را نیز او به عهده دارد. به گفته این خواننده، شرایط حضور «شیطان» در بازار موسیقی هنوز فراهم نشده است. وی در این باره گفت: آلبوم «شیطان»، آلبومی است که کلامی سنگین دارد و برای عوام خیلی قابل فهم نیست.

تاجیک در ادامه گفت: افشین یداللهی، علیرضا حسینی، و اشکان شب افروزترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند.

به گفته این خواننده امید تاجیک در این آلبوم یکی از قطعات را به تنهایی خوانده و در برخی از قطعات با وی به عنوان همخوان همکاری داشته است.

این آلبوم در واقع اولین آبلبوم امیر تاجیک بعداز سال‌ها دوری از موسیقی است.

تاجیک گفت: قرار است آن را تا پایان تابستان به بازار بفرستم. این آلبوم ۱۰ قطعه دارد و قرار بود اوائل سال ۹۰ به بازار بیاید اما به دلیل وسواس بیش از حدمان و اینکه برخی از قطعات حذف شدند، نتوانستیم راس این تایم این کار را بکنیم و انتشار آن به تابستان موکول شد.

گفتنی است که این آلبوم که هنوز عنوان ان توسط این خواننده و برادرش مشخص نشده سبک پاپ دارد و در واقع یک جور ادامه امضای همیشگی امیر تاجیک است که خود نیز معتقد است ‌‌نهایت سعی خود را کرده‌اند تا متفاوت‌تر از همیشه آلبوم عرضه کنند.

تاجیک‌ها همچنین آلبوم دیگری را آماده انتشار دارند که به زودی خبر آن منتشر خواهد شد.
منبع: 
فرهنگخانه
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «شیطان» تا اطلاع ثانوی بدون عنوان است | موسیقی ما