برنامه یاد بعضی نفرات
 
به محض آماده شدن کلیپ هایم، آلبوم منتشر می شود
امیر تاجیک در گفت و گو با موسیقی ما:
به محض آماده شدن کلیپ هایم، آلبوم منتشر می شود
موسیقی ما- لی لا رضایی: امیر تاجیک در گفت و گو با موسیقی ما از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد و در این باره به سایت موسیقی ما گفت: بالاخره پس از سالهای طولانی آلبوم جدیدم آمده انتشار شد و قرار است به زودی آن را روانه بازار موسیقی کنم

این خواننده در ادامه افزود: قرار بود آلبومم خیلی پیش از اینها منتشر و روانه بازار موسیقی شود. اما به دلایل شخصی این اتفاق نیفتاد . این دلیل بیش از هر چیزی شخصی است و به وسواس من و امید برادرم بر می گردد. چرا که می خواستیم کاری متفاوت انجام بدهیم و قطعات را چندین و چند بار مورد بازبینی قرار دادیم تا بهترین شکل از آنها را روانه بازار موسیقی کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت زیادی از انتشار آخرین آلبوم من می گذرد، و نیز حساسیت هایی که به دلیل این تاخیر در میان مخاطبانم به وجود آمده است، وظیفه ام سنگین تر شد . به همین دلیل هم هست که کار بر روی این آلبوم طولانی شد . می‌خواستم ضمن احترام به شعور مخاطبانم توقعات آنها را نیز برآورده کنم.

تاجیک خاطر نشان کرد:در حال حاضر آلبوم از همه لحاظ برای انتشار آماده است و تمامی مراحل قانونی آن طی شده است و انتشار آن منوط به آماده شدن دو کلیپ تصویری است که برای آلبوم تهیه کرده ایم و هنوز آمده نشده اند. به محض این که این دو کلیپ امده انتشار شدف هزمان با آلبوم منتشر و روانه بازار موسیقی خواهد شد.

به گفته این خواننده تاکنون نامی برای این آلبوم که پیش از این شیطان نام داشت، انتخاب نشده است.

این خواننده در ادامه خاطر نشان کرد: قطعه شیطان قطعه ای بود که برای مبارزه با شیطان پرستی ساخته و اجرا شده بود اما با حذف آن از آلبوم به دلایلی که مهمترین آنها انرژی منفی ای بود که به مخاطب می داد، هم اکنون به دنبال نام دیگری برای آن هستیم. با حذف این قطعه قطعات دیگری به آلبوم اضافه شد و تعداد قطعات آن به 10 قطعه رسید.

وی در پایان گفت: این آلبوم را من و امید آهنگسازی کرده ایم و امید تنظیم های آن را به عهده داشته است. ترانه های ان را نیز ترانه‌سراهایی همچون علیرضا حسینی، افشین یداللهی و اشکان شب افروز سروده اند. امید تاجیک در این آلبوم یک قطعه تک‌خوانی داشته و در دو آهنگ دیگر نیز با من به همخوانی پرداخته است.

وی تاکید کرد: به احتمال زیاد در فصل پاییز این آلبوم را خواهید شنید و هنوز شرکت پخشی برای آن در نظر گرفته نشده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

من الان 26 سالمه. از زمانی که بچه بودم امیر تاجیک قصد داشت آلبوم منتشر کنه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود به محض آماده شدن کلیپ هایم، آلبوم منتشر می شود | موسیقی ما