برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیر برنامه‌های امیر تاجیک از شرایط بد توزیع آلبوم می‌گوید:
زمان بدی برای انتشار «زندگی» بود
موسیقی ما- لی لا رضایی: پیمان ذاکری از شرایط نامساعد توزیع و پخش آلبوم «زندگی» با صدای امیر تاجیک گفت و در این باره به موسیقی ما گفت: متاسفانه برای انتشار آلبومی که بعداز حساسیتهای بسیار و سالهای طولانی به مرحله تولید رسیده بود، سختیهای بسیاری را متحمل شدیم. در شرایطی که این خواننده ۹ سال آلبوم منتشر نکرده بود، حضور او در قالب یک آلبوم جدید نیازمند وسواس و حساسیتهای بسیاری بود که همگی در نظر گرفته شد اما متاسفانه این حساسیت‌ها را شرگتهای پخش در نظر نگرفتند.

وی ادامه داد: متاسفانه ما با شرکتهای بسیاری وارد صحبت شدیم تا آلبوم را در بهترین شکل ممکن روانه بازار موسیقی کنیم اما هر بار به بن بست برخوردیم. چرا که دیدیم اغلب شرکت‌ها به دنبال رانت خواری و مافیا و پول بیشتر هستند بی‌آنکه ذره‌ای به کار فرهنگی فکر کنند. به این ترتیب تصمیم بر این گرفتیم که خودمان سدشکنی کنیم و بر همین اساس شروع به کار کردیم.

وی افزود: البته در این خصوص با مشکلاتی نیز مواجه شدیم و خطاهایی را نیز مرتکب شدیم اما بالاخره با تمام کمی‌ها و کاستی‌ها توانستیم آلبوم را منتشر و پخش کنیم. متاسفانه باید بگویم حساسیتهایی که ما بر روی کار خود داشتیم، شرکت‌ها نداشتند. ما دوست نداشتیم کاری که فرهنگی است در بقالی‌ها و سوپرمارکت‌ها پخش شده و به دست مردم برسد. اما غیر از این کار دیگری نمی‌توانستیم بکینم.

ذاکری همچنین خاطر نشان کرد: باید آلبوم خود را از طریق فروشگاههای فرهنگی وهنری به دست مردم می‌رساندیم اما مجبور شدیم به پخش آن از سوپرمارکت‌ها و بقالی‌ها تن بدهیم که متاسفانه همانطور که می‌دانید رساندن آن به دست مردم با موفقیت صورت نمی‌گیرد. کار فرهنگی مختص فروشگاه فرهنگی است که ما موفق نشدیم محصول خود را از این طریق به دست مخاطبان خود برسانیم.

گفتنی است این آلبوم سالهاست در مرحله ساخت قرار دارد، و وسواس عوامل و بخصوص خواننده بر روی آن، منجر به تغییراتی اساسی در کلیت آلبوم شده و آلبوم یاد شده، با تغییرات اساسی همراه بوده است.

آلبوم «زندگی» دارای ۱۰ قطعه است که ترانه‌های آن توسط بهمن بهمن دار، فرجام کلیایی، افشین یدالهی، علی لرگانی و اشکان شب افروز سروده شده است. قطعات آن نیز عبارتند از «دستمو بگیر»، «ترانه»، «خورشید» (بازخوانی یکی از قطعات قدیمی)، «زندگی»، «رویا»، «ستاره» و...

امید تاجیک در خواندن دو قطعه از این آلبوم با امیر همکاری کرده است و یکی از قطعات را نیز به تنهایی اجرا کرده است.

آهنگهای این آلبوم را امید تاجیک ساخته و تنظیم کرده است، اما بیشتر آهنگ‌ها‌‌‌ همان آهنگهای قدیمی هستند که توسط این دو برادر، اجرا شده بود و فقط سه-چهار قطعه از آهنگسازی‌های جدید است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 فروردین 1392 - 20:59

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 25 فروردین 1392 - 21:29

به نظر من تو آلبوم های اخیر واقعا خیلی خوب بود.سیزده و پالت رو کاری ندارم اما نسبت به بقیه آلبوم زندگی بهتر بود که افسوس بد توزیع شد.صدا و استایل خوندن امیر تاجیک بسیار زیبا و دلنشینه تو این آلبوم

یکشنبه 25 فروردین 1392 - 21:47

مطمئن باشید با اینکه پخش اثر هم دچار مشکله ولی مردم ما به قدری فهم و شعور دارن که به هنر و هنرمند ارزش قائل باشن . در نتیجه هیچ مشکلی نیست و هیچ چیزی از ارزش های آقای تاجیک کم نمیشه . ما مثه همیشه ایشونو دوست داریم و هوادارشون هستیم . به امید موفقیت های فراوان برای ایشون و همکارانشون .
با تشکر از موسیقی ما .

یکشنبه 25 فروردین 1392 - 22:59

من قطعه زندگی این البوم را دوست داشتم
در ضمن البوم سیزده یکی یا بهترین البوم های چند سال اخیر بود

یکشنبه 25 فروردین 1392 - 23:58

به نظر من سایت موسیقی ما هم مقصره.... من چند هفتست که همش میام بخش آلبوم های جدید موسیقی ما رو نگاه میکنم که این البوم منتشر شده یا نه.... ولی هیچ خبری نبود.... تا خوندن این خبر.... همین الانم رفتم دیدم خبری از البوم زندگی تو بخش البوم های جدید سایتتون نیست؟؟؟

دوشنبه 26 فروردین 1392 - 09:21

آلبوم زیبا و باکیفیتی بود. به همه پیشنهاد می کنم این آلبوم رو تهیه فرمایند. ارزش این همه سال انتظار رو داشت.

دوشنبه 26 فروردین 1392 - 10:30

درضمن هیچ کدوم از اوامل آلبوم اسمی از کوشان حداد نبردند که سرآلبومی توسط ایشون تنظیم شده

دوشنبه 26 فروردین 1392 - 12:15

کارای قبلیشو بیشتر دوست داشتم

دوشنبه 26 فروردین 1392 - 12:25

این آلبوم بهترین آلبومی بود کمه این سالها شنیدم متاسفم برای پخش یاران و هنر پارسیان که به طور واضح و خط دار آلبوم امیر تاجیک رو درست پخش نکردند . اما امیر تاجیک در بین مردم محبوبیت فراوانی داره مطمئنم که این البوم بالاخره به حق خودش می رسه

دوشنبه 26 فروردین 1392 - 13:38

هنوزم عشق يك رنگ است.
روز شمار آلبوم رضا صادقي به 95 درصد رسيده.
همين...

سه شنبه 27 فروردین 1392 - 11:31

آلبوم زیبا ودلنشینی بود، ضمن اینکه تنوع آهنگها به کیفیت کار افزوده بود. به امیر تاجیک وهمکارانشون تبریک میگم

جمعه 6 اردیبهشت 1392 - 11:01

متاسفم واسه شرکتا و جامعه موسیقی کشور...
9 سال تلاش بی ثمر شد. یکم حمایت بد نیست.. حالا اگه ی خواننده در جه 2 زیرزمینی میخاست البوم بده همه مشارکت میکردن. واقعا متاسفم.

یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 19:53

خیلی آلبومه عالییه!من که واقعا از صدای امیر تاجیک خوشم میاد.هم چین با صلابت و غرورآفرینه!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود زمان بدی برای انتشار «زندگی» بود | موسیقی ما