برنامه یاد بعضی نفرات
 
امير تاجیک در گفت و گو با موسیقی ما:
شركت های پخش حتی شیشه های مغازه ها را هم خریده اند
موسيقي ما- لي لا رضايي: خواننده پر سابقه و با صداي موسيقي كشورمان با بيان اين كه تهيه كنندگي آلبومش را خود شخصا به عهده داشته است، وضعيت كنوني موسيقي كشور را اسفناك دانسته و در اين باره اظهار داشت: به كسي اطمينان نكردم كه «زندگي» ام را به او بسپارم تا موجب ادامه حيات و بقاي آن شود.به همين دليل شخصا تهيه كنندگي آن را به عهده گرفته و پخش آن را نيز شخصا انجام داده ام.

امير تاجيك با اعلام اين خبر تاكيد كرد: شايد باور نكنيد كه در شركتهاي پخش حتي شيشه هاي مغازه ها را هم خريده اند و هر كس براي خودش مدعي شده است. همان طور كه حامي عزيز بارها گفته و اتفاقا خيلي ها هم به او پريده اند، مافيا دارد بيداد مي كند. من با حامي موافقم، چرا كه اين روزها جز چند نفر خواننده كه تعداد آنها به 4-5 نفر بيشتر نمي رسد، خواننده هاي ديگري كار نمي كنند و عملا موسيقي در كشور تعطيل شده است. حامي درست مي گويد و جالب است كه همه به جاي حمايت از او دارند او را مي كوبند.

وي ادامه داد: همين دوستان اگر دقت كنند و انصاف را درنظر داشته باشند خواهند ديد كه جز تعدادي اندك كسي ديگر در زمينه تيتراژها و كنسرتها فعاليت نمي كند. چند سال است كه ما در زمينه كنسرت فعاليت نداريم و همه اش منتظر روزهاي خوب نشسته ايم؟ همه چيز مونوپل شده و امكانات كنسرت و شركتها و تيتراژها فقط متعلق به عده اي خاص است كه تعدادشان از انگشتان يك دست نيز تجاوز نمي كند.

تاجيك در ادامه خاطر نشان كرد: به رغم اين كه آلبوم «زندگي» آلبوم بدي نبود، نخواستم آن را به دست كساني بسپارم كه برايش دل نمي سوزانند . سعي كردم وارد حواشي ، مافيا و مسايلي كه اين روزها وجود دارد، نشوم و از تمامي موانع عبور كنم. به همين دليل توليد و پخش آلبوم را خودم به عهده گرفتم. در اين ميان شركت سين دژ حامي خوبي براي ما به لحاظ مالي و اقتصادي بود. اين شركت از ما حمايت كرد تا توانستيم آنگونه كه خود مي خواهيم آلبوم را منتشر و پخش كنيم. علاوه بر اين مردم و مخاطبان اصلي ام هميشه پشتيبان بوده اند و حمايت خود را با خريد آلبومم اعلام كرده اند، از همه اينها تشكر و قدرداني خود را اعلام مي كنم.

خواننده قطعه معروف« يه مسجد» در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر آلبوم با تيراژ خوبي در تهران به فروش رفته و همچنان نيز در حال فروش است، ضمن اينكه پخش آن نيز ادامه دارد. ما براي پخش اين آلبوم با شركت چكاوك قرارداد بسته ايم كه تا اين لحظه در زمينه پخش همكاري خوبي داشته است. پخش آلبوم :«زندگي» در شهرهاي استانهاي اصفهان، مازندارن ، گيلان و ... ادامه دارد. اين آلبوم با هزينه شخصي خودم به هيچ وجه بازگشت مالي نداشته و نمي توان به برگشت سرمايه نيز اميدوار بود.

آلبوم «زندگي» پيش از اين«شيطان» نام داشت و هم اكنون در بازار موسيقي كشور موجود است. او در اين آلبوم از حضور چهرهاي سرشناس نوازندگي ايران بهره مند شده  و ضبط آن را مشتركا در ايران و تركيه انجام داده  است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 3 خرداد 1392 - 20:59

دیدگاه‌ها

جمعه 3 خرداد 1392 - 22:46

خیلی قشنگ حرف زد .
کنسرتها و تیتراژ های فیلمو خیلی خوب اومد .

me2
شنبه 4 خرداد 1392 - 01:05

قبولش دارم..واقعا راس میگه...خوبا خیلی کم کار شدن بجاش جینگولا اومدن...حامی هم راس میگه....مو

شنبه 4 خرداد 1392 - 18:15
danesh jamshidi

کلا یه چندتایی خواننده ی درست حسابی داریم. نظیر چاوشی و صادقی و اصفهانی و حامی . رهنما و ...
بقیه که فقط به فکر پول جم کردن و تجارتن..
لوس انجلسیام که دارم فقط واسه بقا تلاش میکنن!! و هیچ حرف جدیدی واسه گفتن ندارن!
منتظر البوم جدید دکتر اصفحانی و محسن چاوشی هستم

2.190.2.114
شنبه 4 خرداد 1392 - 16:24

خدا پدرتو بیامرزه، اینم یه نمونه دیگه از اونایی که سوختن ولی دم نزدن، یکی از چندین خواننده واقعی ایرانی.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شركت های پخش حتی شیشه های مغازه ها را هم خریده اند | موسیقی ما