برنامه یاد بعضی نفرات
 
این بار شکایت می‌کنم
به دنبال کلاهبرداری و سواستفاده از نام امین حبیبی،
این بار شکایت می‌کنم
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: امین حبیبی با اشاره به کنسرت‌هایی که به نام وی در تهران برگزار شده از دوستانی که با سو استفاده از نام وی به برگزاری این کنسرت‌ها اقدام کرده‌اند، گلایه کرد. وی با بیان گلایه‌های خود اعلام کرد: قضیه از این قرار است که تا کنون افراد مختلفی به نام من در سالن‌های مختلف تهران به برگزاری کنسرت اقدام کرده‌اند. این در حالی است که من تا کنون در هیچ یک از سالنهای تهران کنسرت نداده‌ام.

وی که تا کنون بیش از چهره‌اش صدای معروفی داشته و سعی کرده چهره خود را به دور از همه جنجال‌ها نگه دارد، در این باره متذکر شد: از آنجایی که من خیلی دوست نداشتم کار تصویری کرده باشم، خیلی از مردم من را به چهره نمی‌شناسند. به همین دلیل از این موضوع برخی‌ها سو استفاده کرده و به نام من کنسرت برگزار می‌کنند. این اتفاق تا کنون در فرهنگسرای سعدآباد، بهمن و... افتاده است.

وی ادامه داد: تا کنون چند کنسرت با نام من در تهران برگزار شده که بنده هیچ دخالتی در آن‌ها نداشته‌ام و به جای من افراد دیگری را روی سن فرستاده‌ام که مهم‌ترین آن‌ها ح. می‌ری نام دارد. من تا به حال با سه امین حبیبی بدلی مواجه شده‌ام. این سه نسخه مختلف تا کنون سواستفاده‌های زیادی اعم از مادی و اخلاقی از نام من کرده‌اند و به نام من کارهای غیراخلاقی زیادی انجام داده‌اند. من به چنین چیزی از طریق ایمیل‌هایی که به دستم می‌رسید پی بردم.
حبیبی ادامه داد: جا دارد از همین تریبون اعلام کنم که من یعنی امین حبیبی تا کنون در تهران کنسرتی برگزار نکرده و تا زمانی که آلبوم بعدی و مجازم وارد بازار نشود، به برگزاری کنسرت اقدام نخواهم کرد.

وی درخصوص کنسرت‌های دیگر در شهرهای مختلف گفت: ناگفته نماند که من تاکنون در شهرهای مختلف کنسرت داده‌ام اما در تهران هرگز این کار را نکرده‌ام.

حبیبی خاطر نشان کرد: خواستم از طریق سایت موسیقی ما اطلاع بدهم که از این تاریخ به بعد هیچ برنامه‌ای در تهران نداشته و ندارم و هرکس به نام من این کار را بکند هم دروغ محض بوده و هم از طریق قانون اقدامات لازم را انجام داده و با آن‌ها برخوردقانونی خواهم کرد.

از علاقه مندان به موسیقی می‌خواهم اگر هر زمانی با چنین کنسرت‌هایی مواجه شدند، مراجع قانونی را مطلع کنند.
گفتنی است که سایت رسمی این خواننده با عنوانwww. aminhabibi. comآماده اطلاع رسانی به دوستان علاقه‌مند است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

Asi
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من طرفدار پر و پا قرص امین حبیبی هستم، هیچ کس حق نداره از اسم امین سوء استفاده کنه، اوندفعه که آلبومش رو با نام دروغی همایون وارد بازار کردن حالا هم که به اسمش کنسرت میزارن.
من از امین جون خواهش میکنم دیگه این دفعه رو کوتاه نیاد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

امین جان ما تورو فقط با صدای دلنشین خودت میشناسیم. امیدوارم هر چه زودتر آلبومت وارد بازار بشه و به جایگاه واقعیت در موسیقی ایران برسی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

با این کار شناختمش، عالی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام .چرا البوم امین حبیبی هنوز منتشر نشده است مگه قرار نبود بعد ماه مبارک رمضان منتشر بشه؟ از دست در کاران سایت موسیقی ما می خواهم که پیگیری کنند!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام دلشوره ی بدی دارم وقتی اینقدر بدشانسی.
خیلی دوستت دارم.
بهترینی.
خواهش میکنم پی گیر مجوز البوم امین باشین.
اگه دلتون خواست یه سری به وبلاگم بزنین که درباره ی امین حبیبی هستش.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود این بار شکایت می‌کنم | موسیقی ما