برنامه یاد بعضی نفرات
 
«آب، باد، آتش، خاک» با صدای دارکوب‌ها
همایون نصیری خبر داد:
«آب، باد، آتش، خاک» با صدای دارکوب‌ها
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: همایون نصیری در گفت‌و‌گو با موسیقی ما ضمن اعلام به پایان رسیدن مراحل ضبط جدید‌ترین آلبوم گروه دارکوب، نام آن را نیز اعلام کرد. به گفته رهبر و سرپرست این گروه، این آلبوم «آب، باد، آتش، خاک» نام خواهد داشت.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: ضبط سازهای آلبوم تمام شده و در حال حاضر در مرحله میکس به سر می‌برد و به زودی منتشر می‌شود.

وی در مورد زمان انتشار آلبوم جدید گروه دارکوب گفت: قرار بود این آلبوم، پیش از عید منتشر و وارد بازار شود اما این امکان می‌سر نشد و طی تصمیمات جدید آلبوم «آب، باد، آتش، خاک» با وجودی که آماده انتشار است، بعداز عید منتشر می‌شود و به دست علاقه مندان می‌رسد.

در این آلبوم حامد بهداد به‌عنوان خواننده حضور دارد اما تا این لحظه خبری از حضور مهران مدیری نیست. قطعات جنوبی آن را نیز محسن شریفیان اجرا کرده است.

نصیری در خصوص عدم حضور دارکوب در جشنواره گفت: با وجودی که از طرف مسولان محترم جشنواره برای اجرا در آن دعوت شده بودیم، ولی متاسفانه به دلیل عدم حضور من در ایران طی تاریخ برگزاری جشنواره موسیقی فجر، عملا از اجرا در آن باز ماندیم.

وی قرار است به همراه همایون شجریان برای اجرای تور آمریکایی به آمریکا سفر کند. در این رابطه خود وی می‌گوید: به همراه همایون شجریان برای اجرای کنسرت آمریکای وی که قرار است به صورت تور در ایالت‌ها و شهرهای مختلف این کشور برگزار شود، نمی‌توانم دارکوب را روی سن جشنواره موسیقی فجر امسال ببرم.

وی در این اجرا‌ها به نوازندگی سازهای کوبه‌ای خواهد پرداخت. این تور از ۲۰ بهمن ماه آغاز شده و تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

همایون نصیری در ادامه در مورد اعتراض به پخش کلیپ دارکوب از شبکه‌های ماهواره‌ای، به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: چرا نباید معترض باشم وقتی خودم هیچ دخالتی در پخش این قطعه نداشته‌ام. اصلا برای چه من باید این کار را می‌کردم و کلیپم را به شبکه‌های ماهواره‌های می‌دادم در صورتی که به راحتی دارم کار می‌کنم و می‌توانم به بهترین شکل ممکن نیز آن را ارئه کنم؟

وی ادامه داد: نزدیک برگزاری کنسرتمان بود که متوجه پخش این کلیپ از شبکه‌های ماهواره‌ای شدم و به دلیل اینکه از من اجازه گرفته نشده بود، تصمیم گرفتم شکایت کنم. چون صاحب امتیاز این کار من بودم و حتما می‌بایست از من اجازه گرفته می‌شد. اگر من می‌خواستم کارم را تبلیغ کنم چرا قبل از انتشار آن این کار را نکردم؟ دقیقا ۳ ماه بعد از انتشار اثرمان این کار از ماهواره پخش شد. در این رابطه من مقصر نیستم و این قضیه را نیز اعلام کرده‌ام.

نصیری خاطر نشان کرد: وقتی کارهای من با مجوز به راحتی منتشر می‌شوند، هیچ وقت به چنین کاری اقدام نمی‌کنم. مجوز گرفتن زیاد کار سختی نیست که بخواهم غیر مجاز کار کنم. نه زیر زمینی می‌خوانم و نه کار غیر مجاز انجام می‌دهم. کار‌هایمان هم به سرعت منتشر می‌شود. دلیلی برای این کار وجود ندارد. تا کنون نه غیر مجاز کار کرده‌ام و از این به بعد هم این کار را انجام نخواهم داد.
افراد گروه،‌‌ همان افراد قدیمی هستند با این تفاوت که یک سری تغییرات را لحاظ کرده‌ایم که فعلا حرفی از آن‌ها نمی‌زنم. ازآنجایی که وضعیت همچنان نامشخص است از گفتن زمان دقیق انتشار آلبوم دوم گروه دارکوب امتناع می‌کنم. فقط می‌توانم بگویم همه سعی ما بر این است که آلبوم خود را امسال و در بهترین شرایط زمانی و موقعیتی منتشر کنیم.

گفتنی است که در این آلبوم از نوازنده‌های خارجی نیز استفاده شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

گروه دارکوب موفق باشید .
ممنون از گزارش و از سایت موزیک ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

dvd کنسرت دارکوب رو دیدم خیلی بد بود امید حاجیلی خوب بود صدای کنسرت بد بود و بد خوندن حامد بهداد و...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

امیدوارم موفق باشن. آلبوم اولشون عالی بود، ولی کنسرت اریکه اش ضعیف بود. نوازنده ها به نظر سرحال نبودن و صدابرداری هم ضعیف بود. البته باید قبول کرد که همنوازی سازهای کوبه ای به دقت بسیار زیادی نیاز داره. حامد بهداد هم تا خواننده شدن خیلی فاصله داره، هرچند از بسیاری از خواننده های معروف امروزی اصولی تر میخونه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اگه امید حاجیلی نباشه دارکوب هیچ اعتباری نداره حامد بهداد هم فقط باید بازیگری کنه قرار نیست هر کس خواست ، بره خواننده بشه امید حاجیلی آبروی دارکوبه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

in harfesh doroghe ke ma nadadim clipo.ta projeye karo nadid ke pmc nemitoone pakhsh kone,pas yeki az khodetoon boodid ke kare final dastesh boode

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بی صبرانه منتظریم امیدوارم به زودی باز کنسرت بذارن گروه دارکوب . صدای اقای بهداد واقعا مثل بازیشون بی نظیره
به همید موفقیت های روز افزون براشون
تک ستاره ی اسمان هنر ایران هستن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «آب، باد، آتش، خاک» با صدای دارکوب‌ها | موسیقی ما