برنامه یاد بعضی نفرات
 
چند خواننده محلی، دارکوبی شدند
همایون نصیری خبر داد:
چند خواننده محلی، دارکوبی شدند
موسیقی ما - محمد عبداللهی: همایون نصیری از آماده شدن آلبوم دوم گروه «دارکوب» خبر داد و در این رابطه به سایت موسیقی ما گفت: «هم اکنون مشغول تدارک کنسرت تا قبل از ماه مبارک رمضان هستیم. آلبوم دوم گروه آماده بوده و در مراحل میکس و مسترینگ به سر می‌برد. بلافاصله بعد از انتشار آلبوم، کنسرتی برگزار خواهیم کرد که از قطعات هر دو آلبوم را در آن اجرا خواهیم کرد. »

وی ادامه داد: «تمریناتمان را برای اجرای این کنسرت از خردادماه آغاز خواهیم کرد و به دلیل اینکه هنوز قرارداد قطعی بسته نشده، نمی‌توانم محل برگزاری آن را اعلام کنم ولی به احتمال زیاد در سالن همایش‌های برج میلاد روی سن خواهیم رفت. وقتی زمان آن را قطعی اعلام می‌کنم که قرارداد فی ما بین بسته شده باشد. چون من تا خبری قطعی نشود، آن را اعلام نمی‌کنم. »

رهبر گروه موفق «دارکوب» در ادامه یادآور شد: «حامد بهداد این هفته برای ضبط قطعات مربوط به خودش به استودیو می‌رود و تا هفته آینده نیز خبر حضور یا عدم حضور مهران مدیری قطعی می‌شود. »

این نوازنده و آهنگساز افزود: «در این آلبوم که "آب، باد، خاک، آتش" نام دارد، چند خواننده محلی همراه گروه بوده و دارکوب را در اجرای قطعات همراهی خواهند کرد. »

وی نامی از این خوانندگان محلی نبرد و در مورد آن‌ها به گفتن همین نکته بسنده کرد که از افراد معروف در حوزه خود و خوانندگان مشهور مناطق خود بوده و حضور آن‌ها در آلبوم دارکوب ۲ همه را غافلگیر خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: «ما کار خود را انجام می‌دهیم و پیش می‌رویم. ‌‌نهایت سعی‌مان این است که این آلبوم را تا اوایل تابستان به بازار بفرستیم. نام خواننده‌های محلی را به محض بسته شدن قرارداد اعلام خواهیم کرد. این یکی از بارز‌ترین نکات آلبوم «دارکوب۲» بوده که این بار به جای یک خواننده از چهار خواننده استفاده خواهیم کرد. این امر به هرچه بهتر شدن آلبوم دوم ما کمک قابل توجهی خواهد کرد. »
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دارکوب یکی از بهترین و پایدارترین گروه های تلیفیقیه,امیدوارم همیشه موفق باشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

باید خوشحال بود که توی این بلبشو حاکم بر موسیقی گروه هایی نظیر دارکوب هستن که میشه با گوش دادن به کارهاشون هدف و تفکر رو شنید.امیدوارم هرچه زودتر آلبومشون به بازار بیاد.به سلامتی دارکوب و امید حاجیلی.مرسی همایون نصیری بزرگوار

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چند خواننده محلی، دارکوبی شدند | موسیقی ما