برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه آوازی تهران از مسابقات جهانی گروه‌های کر باز ماند
میلاد عمرانلو:
گروه آوازی تهران از مسابقات جهانی گروه‌های کر باز ماند
موسیقی ما - گروه آوازی تهران که سال گذشته در مسابقات جهانی گروه‌های کر در چین یک مدال نقره و دو مدال برنز را به دست آورده بود به دلیل نداشتن اسپانسر مالی از شرکت در دروه هفتم این مسابقات باز ماند. میلاد عمرانلو  ضمن بیان این مطلب گفت: کمتر از یک ماه به آغاز هفتمین دوره مسابقات جهانی گروه‌های کر باقی مانده و متاسفانه گروه کر آوزی تهران با توجه به درخششی که در دوره قبل این رقابت‌ها داشت به دلیل نداشتن اسپانسر مالی نتوانست بار دیگر در جهت کسب افتخار برای کشورمان تلاش کند.

رهبر گروه آوازی تهران در ادامه افزود: دوره هفتم این مسابقات با توجه به اینکه در آمریکا برگزار می‌شود فرصت مناسبی برای نمایش فرهنگ و هنر ایرانی به جهانیان بود و متاسفانه این فرصت برای موسیقی کشورمان از بین رفت.

وی همچنین تصریح کرد: ما در سال ۲۰۱۱ و در ششمین دوره مسابقات جهانی گروه‌های کر در رشته گروه کر مجلسی مدال نقره و در هر یک از رشته‌های موسیقی پاپ و موسیقی فلکلور مدال نقره کسب کرده بودیم که بازتاب‌های خوبی نیز در رسانه‌ها داشت.

عمرانلو ادامه داد: از آنجا که این مسابقات به نوعی حکم مسابقات جام جهانی و یا المپیک گروه‌های موسیقی را دارد انتظار می‌رفت تعداد گروه‌های کر ایرانی شرکت کننده در آن افزایش یابد و یا اینکه حتی گروه‌های دیگری غیر از گروه آوازی تهران شانس حضور در این عرصه را پیدا کنند که چنین نشد.
منبع: 
پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

متاسفم...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه آوازی تهران از مسابقات جهانی گروه‌های کر باز ماند | موسیقی ما