برنامه یاد بعضی نفرات
 
«هیچم خبر از هیچ»؛ همنوازی میلاد درخشانی، همایون نصیری و پیام رونق منتشر می‌شود
میلاد درخشانی به سایت موسیقی ما خبر داد:
«هیچم خبر از هیچ»؛ همنوازی میلاد درخشانی، همایون نصیری و پیام رونق منتشر می‌شود
موسیقی ما-لی لارضایی: میلاد درخشانی از به پایان رسیدن مراحل ساخت و مجوز آلبوم جدید خود خبر داد و با بیان اینکه در این آلبوم با دوستان هنرمندی اجرای تریو داشته، گفت: در اجرای این آلبوم دوستان هنرمندی همچون همایون نصیری و پیام رونق با من همکاری کرده‌اند و با کمک آن‌ها سازهایی همچون دی جی ری دو و سازهای کوبه‌ای را در کنار تار قرار داده‌ام تا موسیقی متفاوتی را منجر شود.

این نوازنده و آهنگساز در ادامه صحبتهای خود گفت: عنوان این آلبوم «هیچم خبر از هیچ» است که در دو بخش چهارگاه و ابوعطا اجرا شده است. «هیچم خبر از هیچ» بی‌کلام بوده و ۱۰ قطعه را شامل می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به قطعاتی همچون هیچم خبر از هیچ، بعد شب، رقص و جنگ، می‌هست، شب شکاران و... اشاره کرد.
وی افزود: در این آلبوم که در واقع نوعی از تلفیق موسیقی دستگاهی و نواحی و فضاهای برگرفته از موسیقی نقاط دیگر است سعی کرده‌ام به خصلتهای وجودی ساز بومی استرالیا، دی جی ری دو بپردازم و از این خصلت‌ها در هم آوردی با ساز تار استفاده کنم. چرا که این ساز یک ساز سرکش، بومی و دست نخورده است و مقصود از این کار پرداختن به یک موسیقی بکر بوده است.

درخشانی خاطر نشان کرد: تا زمانی که این آلبوم منتشر نشده و روانه بازار موسیقی نشود، نمی‌توان درباره آن اظهار نظر کرد. این آلبوم در واقع از آلبومهای شخصی من است که خارج از کارهایی است که برای افشارستان می‌سازم و اجرا می‌کنم.

وی ادامه داد: این آلبوم ایده‌ای بود که مدتی است روی آن کار کرده‌ام و اصلا به جنبه بازاری بودن و فروش بالای آن توجهی ندارم. در واقع می‌توان گفت خیلی شخصی و سلیقه‌ای است و مورد علاقه خودم است اما قطعا کاری که دلی باشد مورد استقبال مردم نیز واقع خواهد شد و طرفداران خود را خواهد داشت. هر کسی که کار موسیقی می‌کند به هر حال دور و برش افرادی هستند که کار‌هایش را نقد کنند و برای این آلبوم نقد بدی نشنیده‌ام. این کار چون تلفیقی جدید از انواع موسیقی‌هایی است که عنوان کردم، به نظر، مورد توجه قرار خواهد گرفت و از آن استقبال خواهد شد.

این آهنگساز در ادامه با بیان اینکه برخی از کار‌ها را در قالب افشارستان عرضه می‌کند، گفت: با این حساب قطعات موجود در این آلبوم هیچ ارتباطی به کارهای گروه افشارستان ندارند و مستقل از آن‌ها هستند. چرا که من همیشه بر این باور و عقیده‌ام، کسی که کار موسیقی انجام می‌دهد باید برای خودش هم موسیقی خلق کند و برای گوش و علاقه، شخصیت و سلیقه خود نیز احترام قایل شود که اگر هنرمند روزی برای گوش مخاطب کار کند، شاید کارش به یکنواختی دچار شود.

وی در پاسخ به اینکه با وجود بازار خالی از استقبال موسیقی‌های بی‌کلام و پرداختن به موسیقی این چنینی گفت: گوش دادن به این نوع از موسیقی کار چندان راحتی نیست و کسانی دغدغه شنیدن این گونه کار‌ها را دارند که اهل هنر باشند و یا خود موزیسین باشند تا به شکل جدی تری به گوش دادن آن‌ها بپردازند. کلا موسیقی‌های بی‌کلام، عامه پسند نیستند که البته می‌تواند اینگونه باشد اگر تولید این آثار توسط آهنگسازان جدی‌تر گرفته شود و شرکتهای نشر آثار توجه بیشتر به این ژانر داشته باشند.

درخشانی همچنین گفت: علاوه بر اینکه آلبوم «هیچم خبر از هیچ» تا دو هفته آینده روانه بازار موسیقی می‌شود، با گروه افشارستان نیز بعداز محرم و صفر کنسرتهایی را در تهران برگزار خواهیم کرد. کارهای آلبوم این گروه نیز آماده است که شامل ۱۱ قطعه بوده و قرار است در قالب یک مجموعه صوتی-تصویری منتشر شود و به دست علاقه مندان خود برسد.

گفتنی است کنسرتهای افشارستان در اواخر یهمن ماه و اوایل اسفند در تهران برگزار می‌شود و زمان کنسرتهای شهرستان این گروه نیز متعاقبا اعلام خواد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

واااااااااااااااای من آرزومه یه روزی از آقای درخشانی نواختن تار یاد بگیرم..

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «هیچم خبر از هیچ»؛ همنوازی میلاد درخشانی، همایون نصیری و پیام رونق منتشر می‌شود | موسیقی ما