برنامه یاد بعضی نفرات
 
eminem
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
صدرنشینی امینم در پنجمین هفته متوالی

موسیقی ما - آلبوم «بهبودی» به خوانندگی امینم با شکست آلبوم جدید ریک راس، خواننده رپ موفق شد برای پنجمین هفته متوالی در صدر جدول آلبوم‌های پرفروش بایستد.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که 25 جولای روز پایانی‌اش بود 187 هزار نسخه از آلبوم «بهبودی» به فروش رفت. مجموع فروش این آلبوم در پنج هفته به یک میلیون و 700 هزار نسخه رسیده است.

چهارمین آلبوم راس با نام «تلفن دان» با فروش 176 هزار نسخه در رتبه دوم قرار گرفت. این در حالی است که سه آلبوم قبلی این خواننده در هفته اول به بازارآمدنشان صدرنشین جدول پرفروش‌های هفتگی شده بودند. فروش هفته اول آلبوم قبلی او در سال گذشته 158 هزار نسخه بود.

هفته گذشته تحلیلگران با توجه به موفقیت سال‌های گذشته راس پیش‌بینی کرده بودند «بهبودی» صدر جدول را از دست بدهد اما این آلبوم با اینکه 14 درصد افت فروش داشت اما صدر جدول را رها نکرد. البته امینم موفقیتش را مدیون گل کردن آهنگ «همانطور که دروغ می‌گویی دوست بدار» است که به همراه ریحانا خوانده است.

آلبوم «100 مایلی ممفیس» به خوانندگی شریل کرو با فروش 55 هزار نسخه سوم شد. آلبوم قبلی این خواننده و ترانه‌سرا با نام «مسیرهای انحرافی» در سال 2008 با فروش 92 هزار نسخه در هفته اول به بازارآمدنش دوم شده بود.

آلبوم «کیدز باپ 18» از مجموعه «کیدز باپ کیدز» با فروش 43 هزار نسخه پنجم شد. آلبوم آهنگ‌های برادران جوناس برای برنامه تلویزیونی‌اشان با نام «جوناس لس‌آنجلس» که از شبکه دیزنی پخش می‌شود با فروش 32 هزار نسخه هفتم شد. آلبوم قبلی این سه برادر در سال 2007 موفق شده بود با فروش 247 هزار نسخه در هفته نخست در صدر جدول بنشیند.

آلبوم‌های زیر دیگر جایگاه‌های جدول را پر کرده‌اند: «بعدا از من تشکر کن» به خوانندگی دریک با 47 هزار نسخه فروش چهارم، «دنیای من 2.0» به خوانندگی جاستین بیبر با فروش 39 هزار نسخه و یک پله سقوط ششم، سی و چهارمین گلچین «بله این را موسیقی می‌نامم» با 27 هزار نسخه فروش هشتم، «اکنون نیازمند تو هستم» کار گروه لیدی آنت‌بلوم با دو پله صعود و فروش 25 هزار نسخه نهم و «شهرت» به خوانندگی لیدی گاگا با فروش 24 هزار نسخه و سه پله صعود دهم شدند.

مجموع فروش هفته به پنج میلیون و 300 هزار نسخه رسید که این رقم دو درصد بیشتر از فروش هفته گذشته و البته 15 درصد کمتر از فروش در همین هفته در سال گذشته بود. مجموع فروش سال نیز به 169 میلیون و 700 هزار دلار رسید که نسبت به همین هفته در سال گذشته 12 درصد افت داشته است.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود صدرنشینی امینم در پنجمین هفته متوالی | موسیقی ما