برنامه یاد بعضی نفرات
 
eminem
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
صدرنشینی آلبوم «بهبودی» در هفته نهم

موسیقی ما - با وجود راه باز کردن هفت آلبوم در میان 10 آلبوم پرفروش هفته، «بهبودی» به خوانندگی امینم از صدر جدول دور نشد.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی‌اش یکشنبه بود «بهبودی» در هفته نهم به بازار آمدنش 116 هزار نسخه فروش داشت. این آلبوم از زمان به بازار آمدنش تا این لحظه زیر 100 هزار نسخه نفروخته است.

«نزدیکی» به خوانندگی کِم، خواننده سبک R&B با فروش 74 هزار نسخه دوم شد. این دومین آلبوم این خواننده پس از پنج سال و آلبوم «آلبوم 2» است.

ری لامونتاگن با آلبوم «God Willin' and the Creek Don't Rise» و فروش 64 هزار نسخه سوم شد. آلبوم سال 2008 لامونتاگن به همراه گروهش پریاه داگز به نام «شایعه در غلات» نیز در هفته اول به بازار آمدنش سوم شده بود.

آلبوم «آخرین مرز» کار آیرون میدنز، گروه قدیمی متال 63 هزار نسخه فروخت و چهارم شد. این آلبوم که به دو شکل معمولی و دولوکس منتشر شده اولین آلبوم منتشرشده از سوی بروس دیکنسن از سال 2006 و آلبوم «مسئله مرگ و زندگی» است.

آلبوم «بازگشت گاورچرون‌ها به شهر» به خوانندگی تریس ادکینز با فروش 50 هزار نسخه پنجم شد. این خواننده سبک کانتری پس از سالها آلبومی جدید ارائه کرده است.

«اکنون نیازمند تو هستم» به خوانندگی لیدی آنت‌بلوم شش پله صعود کرد و در هفته سی‌ام به بازار آمدنش با 32 هزار نسخه فروش ششم شد. این آلبوم تاکنون پرفروش‌ترین آلبوم سال 2010 بوده و بیش از دو میلیون و 500 هزار نسخه فروش کرده است. «حومه‌های شهر» کار گروه آرکیدفایر پنج پله سقوط کرد و در هفته سوم به بازار آمدنش هفتم شد، فروش این آلبوم در این هفته 31 هزار نسخه بود. «دنیای من 2.0» به خوانندگی جاستین بیبر با سه پله سقوط و 30 هزار نسخه فروش هشتم شد.

آلبوم «بچه سرراهی» به خوانندگی دیوید گری، خواننده و ترانه‌سرای بریتانیایی با فروش 25 هزار نسخه در جایگاه نهم ایستاد.

جان ملن‌کمپی خواننده کهنه‌کار با آلبوم «نه بهتر از این» و فروش 24 هزار نسخه دهم شد.

کتی پری با آلبوم «رویای نوجوانانه» در هفته جدید به بازار می‌آید و باید دید آیا طلسم امینم شکسته می‌شود یا خیر.

منبع: خبر آنلاين

تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود صدرنشینی آلبوم «بهبودی» در هفته نهم | موسیقی ما