برنامه یاد بعضی نفرات
 
همکاری امینم و گوئن استفانی در موسیقی متن فیلم Southpaw
بوکسور چپ دست یا رپر سفیدپوست
موسیقی ما - امینم تک آهنگ جدیدی را به نام «پادشاهان هرگز نمی‌میرند»  روز جمعه دهم جولای منتشر کرد.  این قطعه دومین تک‌آهنگ از آلبوم موسیقی متن Southpaw است که توسط این رپر امریکایی منتشر می‌شود. اولین تک‌آهنگ از این آلبوم نیز قطعه‌ای بود ساخته امینم به نام Phenomenal که در تاریخ 2 جون منتتشر شده بود. در قطعه «پادشاهان هرگز نمی‌میرند» امینم با خواننده زن امریکایی گوئن استفانی همکاری کرده است و از طرفی تهیه کننده آن نیز هست.

استفانی این ترانه را روی صدای گیتار آغاز می‌کند و بعد امینم با یکی از آن لیریک‌های پر احساسش که از مشخصه‌های سبک اوست وارد می‌شود.

در آخرین تریلر این فیلم که همکاری امینم و استفانی است امینم ترانه‌ای را می‌خواند که بر تصویر بازگشت قهرمان داستان (با بازی جیک گلن‌هال) می‌نشیند، او می‌خواند «حالاست که باز میگردم به میان صحنه و  باز احساس می‌کنم در میان قفسم».

این قطعه همچنین اولین تک‌آهنگی است که گوئن از سال 2005 تا کنون منتشر کرده‌است. تک‌آهنگ قبلی او به نام «Can I Have It Like That» همکاری او بود با فارل ویلیامز Pharrell Williams.

البته نقش امینم در این فیلم بیش از ساختن دو قطعه از موسیقی متن آن بوده است. فیلم  Southpaw  پروژه‌ای در «دریم ورکز» بود که پیشنهاد برای بازی در نقش اصلی به امینم داده شد. داستان درباره بوکسوری است که باید مسابقه دشواری را برای نجات زندگی و به خاطر دخترش پشت سر بگذارد. قرار بود  نقش اصلی را امینم بازی کند. کرت ساتر (Kurt Sutter) خالق داستان و فیلمنامه این اثر می‌گوید این قصه الهام گرفته از زندگی و چالش‌های حرفه‌ای امینم بوده است. امینم به ورزش بوکس علاقمند است و می‌تواند تمثیل شایسته‌ای باشد زیرا زندگی خصوصی خودش هم جدالی مشابه است. به گفته این فیلمنامه نویس، به نوعی می‌توان گفت این فیلم دنباله ای است بر داستان «هشت مایل» (8 Miles: فیلمی از همین فیلمنامه نویس که امینم در آن نقش اصلی را بازی کرده است). در هسته این داستان جدید می‌توان زندگی امینم در پنج سال گذشته را دید با این تفاوت که اینجا موضوع محوری ورزش بوکس است. او این ایده را که عنوان فیلم (Southpaw) به چپ‌دست بودن مارشال (نام اصلی امینم) اشاره می‌کند خیلی دوست دارد چراکه به اعتقاد او چپ دست بودن برای یک بوکسر مثل سفید پوست بودن برای یک رپر است، خطرناک، دوست نداشتنی و کاملا غیر معمول.

اما در اگوست 2011 دریم ورک از ساختن این فیلم منصرف شد. امینم هم یک سال بعد از بازی در این فیلم به خاطر تمرکز بیشتر روی موسیقی صرف نظر کرد. چند ماه بعد گلدن مایر این فیلمنامه را به دست گرفت، کارگردانی آن را به آنتونی فوکوآ سپرد و جیک گلن‌هال نیز برای نقش اصلی که قرار بود امینم آن را بازی کند انتخاب شد.

این فیلم همچنین آخرین  آهنگسازی برای موسیقی متن یک فیلم بود که توسط جیمز هورنر فقید انجام شد. در واقع موسیقی متن اصلی را هورنر ساخته بود و امینم هم چند تک آهنگ اورجینال برای این فیلم تولید کرده است.
منبع: 
اینترتینمنت ویکلی

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : یکشنبه 21 تیر 1394 - 10:29

دیدگاه‌ها

سه شنبه 1 تیر 1395 - 15:08

جیک جیلنهال ن گلنهال

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بوکسور چپ دست یا رپر سفیدپوست | موسیقی ما