برنامه یاد بعضی نفرات
 
eminem
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
«رویای نوجوانی» صدرنشین شد

موسیقی ما - سومین آلبوم کتی پری با فروش 192 هزار نسخه صدرنشین جدول آلبوم‌های پرفروش شد.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی‌اش 29 اوت بود، «رویای نوجوانی» کتی پری با فروش 192 هزار نسخه صدرنشین جدول آلبوم‌های پرفروش شد.

از ماه ژانویه که کشا با آلبوم «جانور» صدرنشین شد این اولین بار است که یک زن صدرنشین این جدول شده است.

این درحالی است که آلبوم سال 2008 پری با نام «یکی از پسران» در هفته اول عرضه شدنش با فروش 47 هزار نسخه نهم شده بود. بهترین عملکرد آن آلبوم مصادف با کریسمس بود که به فروش 63 هزار نسخه رسید. این آلبوم در حال حاضر با مجموع فروش یک میلیون و 300 هزار نسخه رتبه هشتادوششم را دارد.

فانتازیا، چهره محبوب فصل سوم سریال «ستاره آمریکایی» با آلبوم «برگشت به من» و فروش 117 هزار نسخه دوم شد. اولین آلبوم او با نام «خودت را رها کن» در سال 2004 عرضه شد و در هفته اول به بازارآمدنش با فروش 240 هزار نسخه هشتم شد. دومین آلبوم او با نام «فانتزایا» در سال 2006 عرضه شد که با فروش 133 هزار نسخه نوزدهم شد.

آلبوم «بهبودی» امینم بالاخره از صدر جدول جدا شد و با دو پله سقوط و فروش 98 هزار نسخه سوم شد. مجموع فروش این آلبوم در 10 هفته به دو میلیون 300 هزار نسخه رسید.

آشر با آلبوم جدید «علیه» فروش ناامیدکننده‌ای داشت. تنها 46 هزار نسخه از این آلبوم به فروش رفت، در حالی که آلبوم «ریموند علیه ریموند» او در ماه آوریل با فروش 329 هزار نسخه کار خودش را آغاز کرد. «علیه» پیشتر به عنوان ضمیمه نسخه دولوکس آلبوم «ریموند علیه ریموند» عرضه شده بود.

آلبوم «The Reason Why» کار لیتل بیگ تو با فروش 42 هزار نسخه پنجم شد. دیگر آلبوم جدید این هفته «سوزاندن روز» کار گروه رندی راجرز بود که با فروش 28 هزار و 600 نسخه هشتم شد.

«نزدیکی» به خوانندگی کِم با فروش 30 هزار نسخه در هفته دوم عرضه شدنش ششم شد. «دنیای من 2.0» کار جاستین بیبر با 28 هزار و 700 نسخه فروش در رده هفتم قرار گرفت. آلبوم «God Willin' & the Creek Don't Rise» کار ری لامونتاگن با فروش 27 هزار و 900 نسخه و شش پله سقوط نهم شد. «زامبی» کار گروه «شیطان پرادا می‌پوشد» با فروش 25 هزار نسخه دهم شد.

مجموع فروش آلبوم‌های امسال به پنج میلیون و 120 هزار نسخه رسید که نسبت به هفته گذشته یک درصد افزایش داشت، اما نسبت به همین هفته از سال گدشته 12 درصد کاهش داشته است. مجموع فروش تا اینجای سال به 195 میلیون و 300 هزار دلار رسید که نسبت به همین موقع از سال گذشته 12 درصد افت داشته است.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:53

salam
bebakhshid vali axe recovery e Eminem che rabti dasht be teenage e kathy perry??????????????????

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رویای نوجوانی» صدرنشین شد | موسیقی ما