برنامه یاد بعضی نفرات
 
eminem
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
«کابوس» دامن امینم را گرفت

موسیقی ما - آلبوم «کابوس» از گروه Avenged Sevenfold به صدرنشینی پنج هفته‌ای آلبوم «بهبودی» به خوانندگی امینم پایان داد.

به گفته سایت آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که گذشت، «کابوس» پنجمین آلبوم این گروه متال اهل کالیفرنیای جنوبی با فروش 163 هزار نسخه در صدر جدول نشست. این برای اولین بار است که آلبومی از این گروه در جدول هفتگی آلبوم‌های پرفروش در رتبه یک می‌ایستد.

«کابوس» تنها با فروش چهار هزار آلبوم بیشتر موفق شد به سلطه امینم بر صدر جدول پس از پنج هفته پایان دهد. آلبوم «بهبودی» با وجود افت 15 درصدی فروش موفق شد در جایگاه دوم بایستد، سهم این آلبوم از بازار موسیقی 159 هزار نسخه بود.

آلبوم‌های «تلفن دان» به خوانندگی ریک راس با 64 درصد افت و 63 هزار نسخه فروش، «دنیای من 2.0» به خوانندگی جاستین بیبر - که اخیرا گزارش شده در فیلم زندگینامه‌ای خودش بازی می‌کند - با سه درصد افت و 38 هزار نسخه فروش و «بعدا از من تشکر کن» به خوانندگی دریک با 28 درصد افت و 34 هزار نسخه فروش به ترتیب سوم تا پنجم شدند.

این هفته به جز «کابوس» آلبوم دیگری موفق نشد جایی در میان 10 آلبوم پرفروش برای خودش باز کند، دیگر رتبه‌های جدول را آلبوم‌های زیر پرکرده‌اند؛ «کیدز باپ 18» کار کیدز باپ کیدز با 32 درصد افت فروش و 29 هزار نسخه فروش در رتبه ششم، «اکنون نیازمند تو هستم» کار گروه سه‌نفره کانتری لیدی آنت‌بلوم با افزایش فروش 11 درصدی و فروش 27 هزار نسخه در جایگاه هفتم، «100 مایلی ممفیس» کار شریل کرو با افت فروش 57 درصدی و فروش 24 هزار نسخه در مکان هشتم، «شهرت» به خوانندگی لیدی گاگا با افت سه درصدی و 24 هزار نسخه فروش در رتبه نهم و سی و چهارمین گلچین «بله این را موسیقی می‌نامم» با 18 درصد افت و 22 هزار نسخه فروش در مکان دهم قرار گرفتند.

در این بین آلبوم «اکنون نیازمند تو هستم» تنها آلبومی است که با افزایش فروش روبه‌رو بوده است. بیشترین افت فروش نیز متعلق به آلبوم «تلفن دان» با 64 درصد ریزش خریدار است.

منبع: خبرآنلاین

تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کابوس» دامن امینم را گرفت | موسیقی ما