برنامه یاد بعضی نفرات
 
album
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
آدل پس از 11 هفته رقیب پیدا کرد

موسیقی ما - آلبوم «21» آدل درحالی برای هفتمین هفته غیرمتوالی صدرشین شد که رقابت شدیدی با آلبوم جدید گروه بیستی‌بویز داشت.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی آن هشتم مه بود 155 هزار نسخه از «21» به فروش رفت و بدین ترتیب پس از یازده هفته فروش این آلبوم به یک میلیون و 600 هزار نسخه رسید.

آلبوم «گروه سُس داغ قسمت دوم» گروه بیستی‌بویز طبق انتظار عمل کرد و با فروش 128 هزار نسخه دوم شد. این اولین بار از سال 1992 و عرضه شدن آلبوم «مُخت را بررسی کن» است که آلبومی از این گروه سه‌نفره در هفته اول به بازار آمدن صدرنشین نمی‌شود. «مخت را بررسی کن» در آن سال در رتبه دهم ایستاد اما از آن موقع تمامی آلبوم‌های این گروه در هفته اول صدرنشین شدند و سال 2004 آلبوم «به سمت باروز 5» این گروه با فروش 360 هزار نسخه در رتبه اول قرار گرفت.

سی و هشتمین گلچین «بله این را موسیقی می‌نامم» با فروش 124 هزار نسخه سوم شد. این درحالی است که فوریه امسال گلچین شماره 37 با فروش 151 هزار نسخه کار خود را شروع کرده بود.

«درماندگی بلوز» از گروه فلیت فاکسِز با فروش 91 هزار نسخه چهارم شد و «عشق؟» جنیفر لوپز با فروش 83 هزار نسخه پنجم شد. آخرین آلبوم فلیت فاکسز به نام «فلیت فاکسز» سال 2008 منتشر شد که در هفته اول هشتادوسوم شد و بهترین رتبه‌اش سی‌وششم بود. آخرین آلبوم انگلیسی زبان لوپز نیز «شجاع» نام داشت که سال 2007 به بازار آمد و در هفته اول با فروش 53 هزار نسخه دوازدهم شد.

اولین آلبوم استیوی نیکس از سال 2001 با نام «در رویاهای تو» در این هفته به بازار آمد و با فروش 52 هزار نسخه ششم شد. آلبوم قبلی این خواننده «دردسر در شانگری‌لا» نام داشت که پنجم شده بود. نیکس عضو گروه فلیت‌وود مک و «در رویاهای تو» هفتمین آلبوم او بطور مستقل است.

به شکلی کاملا تصادفی آلبوم سال 1977 گروه فلیت‌وود به نام «شایعات» با فروش 30 هزار نسخه یازدهم شد. دلیل این موفقیت اجرای قطعات این آلبوم در برنامه این هفته سریال موزیکال «گِلی» بود.

آلبوم «مجموعه نهایی» ساد با فروش 38 هزار نسخه هفتم شد. موزیک سُل‌چایلد با آلبوم «موسیقی در جادو» (MsuiqInTheMagiq) و فروش 35 هزار نسخه هشتم شد. آلبوم قبلی این خواننده سال 2008 با عنوان «در رادیو من» منتشر شد که با فروش 91 هزار نسخه یازدهم شد.

«دیگر آه نکش» گروه مامفورد و پسران شش پله در جدول سقوط کرد و با فروش 32 هزار نسخه نهم شد. آلبوم گروه «Sixx A.M» (شش صبح) به نام «دردآور است» با فروش 30 هزار نسخه دهم شد.

مجموع فروش آلبوم‌ها در این هفته به شش میلیون و 200 هزار نسخه رسید که نسبت به هفته پیش 16 درصد و نسبت به همین هفته سال 2010 سه درصد رشد داشته است.

مجموع فروش آلبوم‌های امسال به 108 میلیون و 100 هزار دلار رسید که نسبت به همین موقع سال گذشته میلادی دو درصد پایین‌تر است.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آدل پس از 11 هفته رقیب پیدا کرد | موسیقی ما