برنامه یاد بعضی نفرات
 
tom
به دعوت تام مورلو صورت می‌گیرد؛
گیتاریست‌ها برای جنبش تسخیر وال استریت می‌نوازند

موسیقی ما - تام مورلو، گیتاریست آمریکایی در بیانیه‌ای خواستار حمایت نوازندگان از جنبش تسخیر وال استریت در این کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری «نیو میوزیکال اکسپرس»، مورلو در بیانیه‌ای از بیش از 10 هزار نوازندهٔ گیتار در این کشور خواسته در حمایت از تلاش جنبش تسخیر وال استریت برای برگزاری تظاهرات در روز جهانی کارگر، اقدام به نواختن گیتار کنند.

براساس این گزارش، او از موزیسین‌ها و نوازندگان درخواست کرده همزمان با روز جهانی کارگر با تجمع در پارک برایانت در نیویورک، به طور همزمان به نواختن گیتار بپردازند و به این روش حمایت خود را از جنبش تسخیر وال استریت اعلام کنند. تام مورلو در صفحهٔ توییتر خود این درخواست را مطرح کرده و خواسته که 10 هزار نوازنده گیتار در آمریکا در این مراسم گرد هم آیند.

وی در بیانیه خود در صفحه توییترش در این زمینه نوشت: «من قصد دارم یک گروه موسیقی جدید ایجاد کنم. اولین تمرین این گروه موسیقی نیز باید در پارک برایانت و در ظهر فردا برگزار شود.» وی در ادامه بیانیه خود نوشت: «آیا حاضرید به گروه موسیقی من بپیوندید؟ اشکالی ندارد اگر گیتار ندارید، می‌توانید با خود یک طبل بیاورید. اگر هم هیچ سلاحی ندارید، اشکالی ندارد. فقط در محل تمرین حاضر شوید.»

تام مورلو از زمان آغاز جنبش تسخیر وال استریت در سال گذشتهٔ میلادی، حمایت خود را از آن اعلام کرد و در سراسر دنیا از جمله در لس آنجلس، نیویورک و لندن کنسرت‌هایی را در حمایت از این جنبش برگزار کرد.

منبع: فارس

تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گیتاریست‌ها برای جنبش تسخیر وال استریت می‌نوازند | موسیقی ما