برنامه یاد بعضی نفرات
 
صبح جمعه اتفاق افتاد:
گرد و خاک «دارکوب»‌ها در فروشگاه «بتهوون»
موسیقی ما - بهمن بابازاده: صبح دیروز اعضای گروه «دارکوب» با حضور در فروشگاه «بتهوون»، با دوستداران شان دیدار کردند. این گردهمایی که پس از انتشار آلبوم «لیوا» صورت گرفته بود با استقبال قابل توجه دوستداران این گروه در فروشگاه «بتهوون» توام شد تا جایگاه کنونی این گروه پس از انتشار آلبوم جدیدشان بیشتر و بهتر مشخص شود.

این برنامه قرار بود راس ساعت 11 صبح آغاز شود اما از ساعات اولیه روز جمعه تعداد زیادی از علاقمندان موسیقی این گروه در حوالی خیابان سنایی تهران تجمع کرده بودند و با حضور اعضا و سرپرست این گروه، جمعی دوستانه و شاد دور هم شکل گرفت که با پخش قطعات انرژیک آلبوم جدید این گروه، حال و هوای بکری را به فروشگاه قدیمی آثار موسیقی در کشور پدید آورد.

همایون نصیری، پویا نیک پور، مسعود همایونی، دارا دارایی، آرش پژند مقدم، امید حاجیلی و... از جمله چهره های حاضر در محل بودند که با دوستداران این گروه درباره جزئیات و کم و کیف این آلبوم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در اواسط برنامه، «حامد بهداد» نیز به جمع حاضرین پیوست تا گپ و گفت ها و بازار عکس های یادگاری در بین حاضرین و اعضای گروه داغ تر شود.

چند سکانس از مراسم صبح دیروز را از نگاه دوربین «سعید عبداللهی» می بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1392 - 10:52

دیدگاه‌ها

یکشنبه 31 شهریور 1392 - 08:06

خسته نباشيد همگي. ممنون از سعيد عبداللهي عزيز بخاطر اين عكسهاي ديدني و دوست داشتني خصوصا كه حامد بهداد عزيز هم تو اي عكسها هست . ناراحتم خيلي دوست داشتم اونجا بودم حداقل حامد بهداد عزيزو ميتونستم از نزديك ببينم.آقاي بهداد اميدوارم هميشه شاد و سلامت باشي و ديگه هيچوقت تو زندگيت غم نبيني . آلبوم جديدو خريدم آهنگ مجنون كه شما خونديد خيلي دوست دارم مثل تمام فيلمهايي كه شما بازي كرديد.
موزيك ما ممنون

دوشنبه 1 مهر 1392 - 16:45

عکس های "حـــــــــامد بــــــــــهداد" عزیـــــــز همچون خودشان همیـشه زیبــــــا و تــــــک است.

با سپاس از آقای عبداللهی و «موسیقی ما»

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گرد و خاک «دارکوب»‌ها در فروشگاه «بتهوون» | موسیقی ما