برنامه یاد بعضی نفرات
 
 تورکنسرت«مهتاب رو» از بهبهان آغاز می شود
به سرپرستی وصال عرب زاده؛
تور کنسرت «مهتاب رو» از بهبهان آغاز می شود
موسیقی ما - کنسرت گروه موسیقی «مهتاب رو» به سرپرستی و آهنگسازی «وصال عربزاده» در تاریخ ۲۴ بهمن ماه در شهر بهبهان اجرا خواهد شد و پس از آن این گروه به شهرهای دیگری سفر خواهند کرد.  به گزارش موسیقی ما تور کنسرت گروه موسیقی «مهتاب رو» به سرپرستی و آهنگسازی «وصال عربزاده» از تاریخ ۲۴ بهمن ماه جاری از شهر بهبهان آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، وصال عربزاده و هومان رومی در آغاز تور کنسرت خود، در تاریخ ۲۴ بهمن ماه در شهر بهبهان با همکاری و همراهی جمعی از هنرمندان این شهر به روی صحنه می‌روند.

دراین کنسرت که قرار است در دو بخش اجرا شود، امیرمنصور صفوت به عنوان خواننده گروه مهتاب رو را در این اجرا همراهی می‌کند. همچنین وصال عرب‌زاده (سرپرست و آهنگساز)، سه تار (هومان رومی)، کمانچه (امین حیدری)، عود (شهرام محمدیان‌پور)، تنبک (سعید رمضانی) و... اعضاء گروه «مهتاب رو» را تشکیل می‌دهند.

گروه مهتاب رو پس از اجرای بهبهان قرار است در شهر تهران و چند شهرستان از جمله رشت به اجرا بپردازند.

وصال عرب‌زاده مقدمات سه تار را نزد علی بیانی فرا گرفت و پس از آن نزد داریوش طلایی به طورکامل ردیف موسیقی ایرانی (میرزا عبدالله) را آموخت و در این مدت برخی از قطعات قدیمی را نزد وی آموزش دید.
در دههٔ ۷۰ در طول دو بار اقامت محمدرضا لطفی در ایران از محضر وی بهره جست. در سال ۷۶ نزد مسعود شعاری به تکمیل و نواختن قطعات قدیمی و معاصرشامل آثار صبا، هرمزی، فروتن، علیزاده، لطفی و... پرداخت.

عرب‌زاده نوازندگی خود را بیشتر مدیون زحمات مسعود شعاری می‌داند. در ادامه به مدت یک سال برای آشنایی با شیوهٔ نوازندگی استاد صبا نزد رامین جزایری سه تار نواخت.

در سال ۷۸ آشنایی با کیهان کلهر سبب شد تا به مقولهٔ بداهه نوازی در نوازندگی سه تار بیش از پیش توجه نماید و به اهمیت تکنوازی در موسیقی ایرانی واقف گردد.

در سال ۸۰ وارد دانشکده موسیقی سوره گردید و در طول تحصیل واحد ساز تخصصی (سه تار) را با حمید سکوتی گذراند. همچنین برای آشنایی با قطعات مشکاتیان نزد بهداد بابایی برخی از آثار ایشان را فرا گرفت.

کنسرت گروه موسیقی «مهتاب رو» به سرپرستی و آهنگسازی «وصال عربزاده» در تاریخ ۲۴ بهمن ماه در شهر بهبهان اجرا خواهد شد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 بهمن 1392 - 00:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور کنسرت «مهتاب رو» از بهبهان آغاز می شود | موسیقی ما