برنامه یاد بعضی نفرات
 
با استقبال گسترده علاقه‌مندان و حضور كارشناسان؛
آخرين برنامه 1000 صدای 92 برگزار شد
موسيقي ما - آخرين برنامه 1000 صداي در سال 92 با حضور كارشناسان حوزه هاي مختلف در روز پنجشنبه 16 اسفندماه برگزار شد. آخرين برنامه1000 صداي سال 9 در روز پنجشنبه با حضور حميد حامي، محسن رجب پور، بابك زرين و حميد رضا صمدي در جايگاه كارشناس حوزه هاي خوانندگي، تهيه كنندگي، آهنگسازي و تنظيم و ترانه برگزار شد. در اين دوره براي اولين بار از حضور يك تهيه كننده حوزه موسيقي استفاده شد تا شكل و شمايل اين برنامه متفاوت از دوره هاي قبلي خود و در فرهنگسراي ارسباران برگزار شود.

هرچند حضور محسن رجب پور براي اولين بار فرم برنامه را به گونه اي ديگر در آورده بود اما خواننده هاي شركت كننده در مسابقه نسبت به دوره هاي قبلي تفاوت چنداني به لحاظ صدا و اجرا نداشتند طوري كه محسن رجب پور اين نكته را درباره تمامي خواننده ها متذكر شد.

آرش نصيري درباره حضور تهيه كننده در برنامه 1000 صدا گفت: قرار است از اين پس و در برنامه هاي بعدي آكادمي 1000 صدا از تهيه كنندگان به عنوان كارشناس كمك گرفته شود. چرا كه هر خواننده نياز به اين دارد كه با تمامي شرايط موجود در بازار موسيقي درجامعه آشنا باشد و همين طور براي انتشار آلبوم خود نياز به جامعه شناسي و در نر گرفتن شرايط مختلف دارد.

محسن رجب پور نيز در طول برنامه به ايراد نظرات خود درباره بازار موسيقي و در نظر گرفتن آن براي ارائه آلبوم موسيقي گفت و در اين باره اظهار داشت: اگر در گذشته 50 درصد موفقيت يك اثر موسيقي  را خواننده در دست داشت، امروزه اين 50 درصد به 15 درصد تبديل شده است و المان هاي ديگري به جز داشتن صداي خوب، به شهرت يك خواننده كمك مي كنند. امروزه ديگر نياز نيست حتما يك نفر شش دانگ صدا داشته باشد تا بتواند پا به عرصه خوانندگي و نهايتا موسيقي بگذارد بلكه حتي اگر از حداقل صدا برخوردار باشد مي تواند خواننده شود و مخاطبان بسياري را با خود همراه كند.

حميد حامي اما مخالفت خود را با اين تهيه كننده از همان ابتداي برنامه اعلام كرد و گفت: من بر خلاف آقاي رجب پور بر اين باورم كه براي خوانندگي صداي خوب لازم است و كسي كه مي خواهد خواننده شود بايد علاوه بر دارا بودن صداي خوب آن را پروش نيز بدهد و تربيت كند.

در اين برنامه مانند برنامه هاي گذشته 10 خواننده با اجراي يكي از قطعات خود ، خود را به داوري كارشناسان سپردند كه تنها يكي از قطعات به نام كريستين رونالدو توانست مورد توجه محسن رجب پور قرار بگيرد كه خواننده آن سپهر شاكري از تيم استوديو ترنم بود. اين قطعه با تمي اجتماعي و ترانه اي به نام اين فوتباليست به عضلات جامعه كنوني مي پردازد .  اين قطعه در نظر سنجي مردمي نيز توانست رتبه اول را از آن خود كند.

امير كهكشان نيز به صورت افتخاري در ميانه اين برنامه دوقطعه را با صداي خود اجرا كرد كه با استقبال خوبي از سوي مخاطابن مواجه شد. همچنين كامران رسول زاده به عنوان خواننده ميهمان حضور يافت و در پايان برنامه قطعات انتخابي خود از جمله ديكته را براي حضار اجرا كرد.

حواشي: بليت برنامه يك ساعت مانده به اجرا به پايان رسيده بود و علاقه مندان براي حضور در آن به دنبال بليت بودند.

بعداز حضور افرادي كه بليت داشتند، درهاي ورودي بسته شد و از ورود ديگر افراد ممانعت به عمل آمد كه همين موجب شد تا صداي كوبيده شدن بر روي در ورودي سالن در طول برنامه بارها و بارها شنيده شود .

آرش نصيري اعلام كرد كه باوجود تاكيد او بر باز كردن در و ورود افراد به سالن، از حضور آنها جلوگيري شده است . او گفت سعي دارد از اين پس برنامه 1000 صدا را در فرهنگسراي ديگري برگزار خواهد كرد.

اكبر آزاد به عنوان يكي از ميهمانان برنامه در كنار جوانترها حضور يافت.

اجراي ترانه ازم نخواه با تو بمونم مرحوم ناصريا با صداي كودك چهارساله از بخش هاي جذاب و ديدني اين برنامه بود .

جوايز برندگان اين دوره نيزمانند گذشته از سوي استوديو ترنم و توحيد كاظمي و عليرضا ظريف اهدا خواهد شد.

محسن رجب پور در طول برنامه از برگزاري ورك شاپي براي خوانندگان جوان در اوايل سال آينده خبر داد . قرار است در این ورک شاپ درباره موسیقی‌های ساخته شده خواننده‌های حاضر وسلیقه مردم و بازار صحبت شود که در ساخت موسیقی چه چیزهایی را باید در نر داشته باشند و چه نکاتی را مورد توجه قرار بدهند.

آرش نصيري نيز گفت قرار است از ارديبهشت ماه برنامه 1000 صداي سنتي در فرهنگسراي نياوران برگزار شود.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1392 - 00:33

دیدگاه‌ها

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 13:04

موسیقی ما چرا اطلاع رسانی نمیکنی کجا و کی برگزار میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 23:59

خیلی برنامه ی خوبی بود ... خیلی
فقط بدترین قسمتش برخورد بد مسئولین سالن بود که بدلیل اینکه بلیت فروشی رو یک ساعت زودتر از زمانی که گفته بودن شروع کردن به کسایی که بلیط نداشتن مثل ما اجازه ورود ندادن ولی ما بالاخره با سعی و تلاش خودمون به حقمون رسیدیم :))
آقای حامی فوق العاده بودن......

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آخرين برنامه 1000 صدای 92 برگزار شد | موسیقی ما