برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
یکی از قطعات «شهرداد روحانی» توسط «رضا تاجبخش» تنظیم و با صدای «نیما مسیحا» اجرا شد
موسیقی ما – جمعی از چهره های سرشناس موسیقی کشور در اقدامی جالب یک هدیه متفاوت برای تولد «شهرداد روحانی»، موزیسین مطرح ایران در عرصه بین المللی، تدارک دیده اند. با ابتکار «رضا تاجبخش» قطعه «بر فراز آسمان‌ها» این موزیسین با سابقه انتخاب و تنظیم مجدد برای ارکستر می شود. «نیما مسیحا» هم به عنوان خواننده در این پروژه حضور دارد. جمعی از نوازندگان مطرح و قدیمی موسیقی کشور هم در کنار رضا تاجبخش که تنظیم کننده اثر حاضر می شوند. ضبط در استودیو «آوا» انجام می شود و «حمیدرضا آداب» هم وظیفه میکس و مسترینگ را بر عهده داشته است.

در قطعه برفراز آسمان ها شنونده نوای ساز «علی جعفری پویان»، «میلاد عالمی»، «نیلوفر محبی»، «دانیال جورابچی»، «امیر عظیمی»، «سهراب برهمندی»، «پریسا پیرزاده»، «کریم قربانی»، «مهرداد عالمی»، «ماکان خویی نژاد»، «علیرضا میرآقا»، «امید حاجیلی»، «حسین شریفی»، «ناصر رحیمی»، «ایمان جعفری پویان»، «مسعود همایونی»، «میلاد عباسی»، «فرزان بیژنی» و رضا تاجبخش هستیم. با همت این هنرمندان، پیش از خروج شهرداد روحانی از کشور قطعه برفراز آسمان ها به عنوان هدیه تولد به او تقدیم می شود.

شهرداد روحانی چندی پیش برای برگزاری کنسرت به ایران سفر کرده بود. او روز 19 اردیبهشت ماه به همراه ارکستر بزرگ در برج میلاد تهران روی صحنه رفت و بیش از بیست قطعه را برای مخاطبان اجرا کرد.

لینک دانلود به همراه بسته خبری مفصل سایت «موسیقی ما» شامل گفتگوی اختصاصی با عوامل تولید و داستان ساخت این قطعه به زودی از طریق این رسانه منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:20

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:55

سلام.لطفا قطعه رو واسه دانلود بزارید دیگه.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:57

امیدوارم زودتر لینک دانلود رو بزارین کار شهرداد روحانی با صدای قدرتمند نیما مسیحا وای چه شود

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 09:20

آهنگسازی شهرداد روحانی- تنظیم رضا تاجبخش - و صدای نیما مسیحا ! دیگه چی ازین بهتر ؟؟؟؟...

شنبه 9 خرداد 1394 - 09:51

نيما مسيحا يكي از بهترين صداهاي موسيقي زمانه ي ما است كه در زمينه آواز كلاسيك و اپرا توانايي خاص و درجه يكي دارد و در زمينه موسيقي پاپ - كلاسيك فوق العاده است و هر چه موسيقي آثاري كه اجرا مي كند از كلاسيك دور مي شود و به پاپ هاي رايج نزديك مي شود به همان نسبت از گنجينه ي اين صداي عالي هم كاسته مي شود!
حميد حامي و ماني رهنما و نيما مسيحا در موسيقي پاپ ما، نعمت و غنيمت اند.

شنبه 16 خرداد 1394 - 16:12

با سلام .اساتیدموسیقی ایران نیما مسیحا روتکنیکی ترین خواننده تاریخ موسیقی ایران میدانندومردم باید منتظر سمفونی دیگر مانند شاهکار اخر بابک بیات نازنینم خداحافظ باشند اما اینبار با توجه به حضور رضا تاجبخش باید از ساز های کلیدی بیشتر به جای ساز های بادی مانند فاگوت وساکسیفون استفاده شده باشد در ضمن از سایت موسیقی ما خواستارم از مراحل تولید البوم نیما مسیحا راپی گیری کنند درضمن اگرالبوم نیما مسیحا وارد فضای انتشار قرار گیرد نه من بلکه تمام اساتید براین باورند که موسیقی ایران داراری سطح شنوایی عمیق تر وژرف اندیش موسیقی خواهند شد وریشه ی صداهای تو دماقی و خوانندگان بی سواد موسیقی سوخته خواهد شد وهمچنین مافیای موسیقی در بازار ما دیگر جایی ندارند. من فقط گروه همکاری کننده ی البوم درحال تولید رونام میبرم ازدر بخش ترانه افشین مقدم وروزبه بمانی و داوود رحمت الهی و پویان بوترابی حضور دارند و در بخش اهنگسازی علیرضا افکاری اهنگساز و مدیریت هنری البوم رو به عهده دارند و در بخش تنظیم معین راهبر علیرضا قرایی منش .ورضا تاجبخش حضور دارند من محکم میگم که تمام البوم های این چند سا اخیر به پای این البوم نخواهند رسید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یکی از قطعات «شهرداد روحانی» توسط «رضا تاجبخش» تنظیم و با صدای «نیما مسیحا» اجرا شد | موسیقی ما