برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حمایت شرکت «سفیر» و تا 25 تیر
با قطعه «تُرُش رو» ویدئو بسازید و در مسابقه اینستاگرامی گروه «دارکوب» شرکت کنید
موسیقی ما – اعضای گروه «دارکوب» نسبت به برگزاری یک مسابقه ویدئویی – اینستاگرامی اقدام کرده‌اند. مبنای این مسابقه قطعه «تُرُش رو» گروه دارکوب است که پیش از عید نوروز با صدای «علی زندوکیلی» تولید شد و با استقبال خوبی نیز همراه بود. این قطعه از طریق «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» در اختیار مخاطبان قرار گرفت. بیست و پنجم تیرماه به عنوان مهلت ارسال ویدئوها تعیین شده و به قید قرعه سه عدد تلفن همراه آیفون سیکس از طرف شرکت سفیر  به برندگان اهدا خواهد شد. ویدئوها برای شرکت در مسابقه اینستاگرامی دارکوب می توانند در قالب انیمیشن، اسلاید شو یا تصاویر مخاطبان و عکس‌های تدوین شده روی این قطعه باشند.

آن دسته از مخاطبانی که در اینستاگرام صفحه پابلیک دارند باید ویدئو را روی صفحه خود با هشتگ #دارکوب_نوکوب_سفیر یا #daarkoob_nokoob_safir آپلود نمایند. در صورت عدم استفاده از این هشتگ‌ها امکان شرکت در مسابقه وجود ندارد. علاقه‌مندان همزمان با آپلود ویدئو باید به صفحه اینستاگرام دارکوب (daarkoobband) مراجعه و از طریق قسمت دایرکت، مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل و شماره تماس وارد نمایند تا امکان برقراری ارتباط با شرکت کنندگان فراهم باشد. افرادی هم که در خارج از کشور اقامت دارند می توانند در این مسابقه شرکت کنند اما باید مشخصات نماینده خود که ساکن ایران است را در صفحه دارکوب اعلام نمایند. همچنین حفظ شئونات اسلامی الزامی است و ویدئو‌هایی‌ شامل بی‌ حجابی، برهنگی، استفاده از الفاظ رکیک و نامناسب به ناچار از مسابقه خارج خواهند شد و ویدئوها براساس تاریخ آپلود شماره‌گذاری می‌شوند.

لازم به ذکر است که به زودی گفت‌وگوی مفصل سایت «موسیقی ما» با «همایون نصیری»، سرپرست گروه دارکوب، درباره جزئیات آلبوم جدید آنها به نام «نوکوب» منتشر خواهد شد.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 - 12:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود با قطعه «تُرُش رو» ویدئو بسازید و در مسابقه اینستاگرامی گروه «دارکوب» شرکت کنید | موسیقی ما