برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
رونمایی از پوستر آلبوم «نوکوب»؛ سومین اثر گروه «دارکوب»
موسیقی ما – پوستر سومین آلبوم رسمی گروه «دارکوب» برای رونمایی در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. «نوکوب» عنوان جدیدترین اثر این گروه با سابقه است که کار تولید آن پایان رسیده و طی روزهای آینده راه پیشخوان فروشگاه‌های فرهنگی را در پیش خواهد گرفت. آلبوم جدید دارکوب با همت شرکت «صوت آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» و حمایت شرکت «سفیر» تهیه شده و از سوی شرکت «هنر اول» به مدیریت «مجید محسنی» در بازار توزیع می‌شود. «حمیدرضا ترکاشوند» با سه قطعه، «رضا کولغانی» با سه قطعه بندرعباسی و «علی زندوکیلی» با قطعه «تُرُش رو» خوانندگان این اثر هشت قطعه‌ای هستند.

دارا دارایی، مسعود همایونی، امید حاجیلی، آرش مقدم و آرین ملیکیان اعضای اصلی دارکوب به سرپرستی «همایون نصیری» هستند. «احسان نی زن» (ویولن)، «هومن نامداری» (ساکسفون)، «حسین شریفی» (ترومبون)، «احسان عبدی پور» (سرنا) و «ابراهیم علوی»(عود) سایر نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند. «صمد طالقانی» هم به عنوان مدیر گروه در کنار اعضا حضور داشته است.

همایون نصیری، سرپرست گروه دارکوب، درباره طرح متفاوت پوستر آلبومشان به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«سعی کردیم حال و هوای پوستر همان چیزی باشد که خودمان هستیم. یعنی قصد داشتیم همان صمیمیت و همدلی که بین اعضا وجود دارد را از طریق این پوستر به مخاطبان انتقال دهیم. همچنین باز هم از دوستان عزیزم «حسین شریفی»، «هومن نامداری»، «احسان نی زن»، «احسان عبدی پور»، «ابراهیم علوی» و «صمد طالقانی» تشکر می‌کنم که در تولید این اثر همراه ما بودند. تشکر دیگر من هم از «حمیدرضا ترکاشوند»، «رضا کولغانی» و «علی زندوکیلی» است که برای هرچه بهتر شدن آثار تلاش کردند.»

در ادامه می‌توانید پوستر آلبوم «نوکوب» سومین اثر گروه «دارکوب» را برای اولین بار از سایت «موسیقی ما» ببینید و دریافت کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مرداد 1394 - 16:56

دیدگاه‌ها

سه شنبه 20 مرداد 1394 - 21:06

بالاخره بعد از پاروی بی قایق و رفته از دست گروه کامنت
یه البوم داره میاد که ارزش شنیدن داره

عاشق دارا داراریی و مسعود همایونی و استاد همایون نصیریم

چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 07:36

کاش علی زند وکیلی بیشتر خونده بود ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رونمایی از پوستر آلبوم «نوکوب»؛ سومین اثر گروه «دارکوب» | موسیقی ما