برنامه یاد بعضی نفرات
 
در یک نشست خبری در تالار وحدت با حضور این خواننده
دلایل لغو کنسرت کاوه یغمایی تشریح شد
موسیقی ما - شب گذشته در حالی خبر لغو کنسرت کاوه یغمایی در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر در رسانه‌ها منتشر شد که تمام بلیت‌های این اجرا از مدت‌ها قبل به فروش رفته بود و تنها دو روز به زمان برگزاری کنسرت این موزیسین در سالن میلاد نمایشگاه باقی مانده بود. البته این تنها خبر لغو کنسرت در جشنواره موسیقی نبود و در کنارش گروه «تندر» به سرپرستی اردوان انزابی‌پور و شجاعت‌خان از کشور هندوستان هم از اجرا در جشنواره بازماندند. به همین دلیل ظهر امروز کاوه یغمایی در نشستی در تالار وحدت حضور پیدا کرد تا دلایل لغو این کنسرت را شرح دهد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، کاوه یغمایی که پس از کش‌وقوس‌های فراوان قرار بود بعد از یک دهه، دوباره در ایران روی صحنه برود، در ابتدای این نشست گفت: «در حال حاضر مهم‌ترین مسأله برای من، مردمی هستند که به من لطف کرده و بلیت‌های این کنسرت را تهیه کرده‌اند. برای همین شخصاً از آنها عذرخواهی می‌کنم؛ به خصوص افرادی که قرار بود از شهرستان‌ها برای دیدن این اجرا بیایند و امیدوارم بتوانم این مسأله ناگوار را جبران کنم و این خاطره بد با خبرهای خوب در آینده کم‌رنگ شود.»
 
این هنرمند موسیقی راک درباره لغو اجرای خود در جشنواره موسیقی گفت: «این موضوع را نباید گردن یکی از بافت‌ها یا بخش خاصی از موسیقی انداخت. تمام این اتفاقات را خودم به گردن می‌گیرم و می‌گویم علت این ماجرا مشکلات فنی در بافت‌های مختلف صنعت موسیقی بود. در این فرصت کوتاه، امکان اجرا وجود نداشت و اگر بخواهم آن را صرفاً گردن یک بخش بیندازم، اشتباه محض است. به هر حال امیدوارم با آلبومی که آماده انتشار دارم، بتوانم از خجالت تک‌تک دوستان در بیایم.»
 
یغمایی در پاسخ به این سؤال که قرادادش با جشنواره به چه نحوی بوده و آیا به دلیل این اتفاق باید خسارتی از طرف او به جشنواره پرداخت شود، گفت: «هنوز صحبتی در این خصوص نشده و البته هر خسارتی را باید قبول کنم. هیچ‌گاه نشده که کنسرتم را از طرف خودم لغو کنم و بابت اتفاقات پیش‌آمده از مخاطبان‌ام عذرخواهی می‌کنم.»
 
  • نوازندگان من همگی حرفه‌ای هستند و دلیل لغو این اجرا نبودند
در خبرهایی که برای لغو کنسرت این خواننده منتشر شد، به عدم آمادگی گروه نوازندگان برای اجرا اشاره شده بود که یغمایی در این‌باره گفت: «ارکستر من در برخی خبرها تحت‌الشعاع قرار گرفت که به‌شخصه آن را تکذیب می‌کنم. چراکه اعضای ارکستر که تک به تک آنها از حرفه‌ای‌ها هستند، آمادگی کامل داشتند. از همسرم «نیلوفر فرزندشاد» شروع می‌کنم که طی چند روز گذشته اتفاق ناگواری برای پدرش افتاد و با این حال همچنان سر تمرین‌ها حاضر بود که این یکی از حرفه‌ای‌ترین حرکت‌هایی است که یک موزیسین می‌تواند انجام دهد. «هومن غفاری» نوازنده درامز که سال‌ها است با من است و قرار بود یکی از قوی‌ترین اجراهای خود را داشته باشد. «آرین کشیشی» نوازنده جوان گیتار باس که اعجوبه‌ای است یا «مسعود همایونی» که از نگاه من یکی از مهم‌ترین گیتاریسیت‌های فعال در ایران است. «آرون حسینی» هم زحمت بسیار زیادی در خصوص بخش الکترونیک این اجرا کشید و کارهای جالبی را آماده کرده بود. خواهرم «ساتگین یغمایی» و همچنین «نگین پارسا» هم قرار بود در این کنسرت به عنوان هم‌خوان حضور داشتع باشند و همایون نصیری که دوست قدیمی من است و برای این اجرا به من افتخار داد. همین‌طور بابک شهرکی که قرار بود با او یک قطعه ترکیبی در اجرا داشته باشیم. تمام این موزیسین‌ها از حرفه‌ای‌ها هستند و نباید تحت‌الشعاع حواشی این مسأله قرار بگیرند.»
 
کاوه یغمایی در انتها توضیحاتی را درباره آلبوم جدید خود ارائه کرد و گفت: «این آلبوم قرار است در داخل ایران منتشر شود که امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد. تمام کارها آماده است و احتمالاً تغییرات جزئی روی قطعات داشته باشیم. من با نوازنده‌های آلبوم‌ام در کانادا آشنا شدم و امیدوارم زحماتی که برای این آلبوم کشیده شده، مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه می‌تواند مسیر جدیدی برای فعالیت و پروسه کاری من محسوب شود.»
 
  • رئیس شورای هماهنگی جشنواره: ظرف یک هفته کاری، مبالغ بلیت‌ها به مردم عودت داده می‌شود
حسین سروی، رئیس شورای هماهنگی جشنواره موسیقی فجر هم از دیگر افراد حاضر در این نشست بود که درباره مسأله بلیت‌فروشی و نحوه بازگشت مبالغ بلیت به مخاطبان توضیحاتی را ارائه کرد: «در خصوص عودت مبالغی که برای خرید بلیت‌های کنسرت‌های لغو شده پرداخت شده، باید بگویم که از طریق سامانه‌های مورد نظر به افرادی که بلیت‌ها را خریداری کرده‌اند، پیامکی داده می‌شود و ظرف یک هفته کاری تمام مبالغ برگشت داده می‌شود. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدوارم مشکلی در این خصوص پیش نیاید.»
 
امیر بهاری، مدیر روابط عمومی سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر هم درباره دلایل لغو کنسرت‌های جشنواره موسیقی فجر گفت: «کنسرت شجاعت‌خان علی‌رغم تمام هماهنگی‌ها به دلیل طولانی شدن پروسه اداری، مشکل ویزا و تبصره کنگره آمریکا لغو شد. گروه دیگری که اجرایش برای امروز در جشنواره لغو شده، گروه «تندر» بود که به دلیل بروز برخی مشکلات نمی‌تواند روی صحنه برود و به جای او ماکان اشگواری به اجرای برنامه می‌پردازد. البته اجرای گروه «دگردیس» سر جای خود باقی است.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 بهمن 1394 - 13:05

دیدگاه‌ها

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 16:52

دقیقا مصداق همون تبعیضی بود که سیروان ازش گفت ....
یه ماه هم از حضور سالار عقیلی تو شبکه ماهواره ای نمیگذره ولی کنسرتش تو جشنواره برگزار شد
ولی کنسرت کاوه یغمایی رو لغو کردن
تبعیض از این بیشتر؟؟؟؟؟

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 16:53

Baba Grammy k nbUde..hade aghal mizashtin heysiate jashnvareye dakhelimon hefz she..

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 16:53

بهتر كه كنسرت كاره لغو شد، كاوه و دانش موسيقى اين آدم حداقل ٥٠ سال از حال حاضر جلوتر حركت ميكنه و از حد سواد دوستان خارجه، استيج ميلاد نمايشگاه براى كاوه كوچيك بود

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 16:54

به این میگن دبه کردن، آقای یغمایی شما هیچ جوری نمیتوانید این دلشکستگی رو در طرفداران خود جبران کنید مگر با یک کنسرت جایگزین سریع! می دونید چقدر امیدوار بودم و روزشماری می کردم؟ یعنی شما با دانستن اینکه به اجرا نمیرسید وارد جشنواره شدید؟

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 17:11

متاسفم ،فقط همین

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 17:11

واقعا متاسفم ک کنسرت همچین استادی باید لغو بشه کسایی ک تصمیم گیری میکنن چی از موزیک حالیشونه رو چه منطقی کنسرت لغو میشه

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 17:27

چقدر قانع کننده بود دلیل لغو... من که قانع شدم

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 17:27

لغو شد؟؟؟؟؟؟ اولین کنسرتی که بلیطش تموم شد این بود چرا لغوش کردن

دوشنبه 26 بهمن 1394 - 18:14
پوریا

اولا اشتباه نکن دوست عزیز ایشون اولین نفری نبودن که بلیط شون تموم شد
دوما دنیای موسیقی ایران به کام آقای عقیلی شیرینه
بقیه خواننده ها باید تحقیر بشن

91.98.252.19
یکشنبه 25 بهمن 1394 - 17:29

کاوه چان ما دلایل رو می دونیم لازم به این نشست فرمایشی نبود .. ممنون که دروغ گفتن هم بلد نیستی
کاش از اول با حضورت اعتباری با این جشنواره دولتی نمی دادی
یاد حرف های استاد علیزاده افتادم
باید طلا گرفت این استاد رو

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 18:06

آقا ما دلیل لغو نمی خوایم فقط تو رو خدا مردم رو با گوش های دراز فرض نکنید
کاوه حرفه ای ترین هنرمند ایرانه باز ها و بارها در ایران و خارج از ایران رو ی صحنه رفته این حرف هایی که تو دهنش کذاشتن اصلا بهش نمی خوره
باشه .. باشه ... شما خوبید ما و کاوه و سایر رفقا بد
برین جلو ببینید به کجا می رسید با شویی که راه انداختین .. جشنواره هم براش تازه برگزار می کنید .. درور به شرف هر کی که در این جشنواره شرکت نکرد

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 18:17

دور ایران و تو خط بکش بابا خط بکش..تف و لعنت به این سرنوشت

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 19:53

آره آره مام نمیفهمیم چه خبره
بیچاره کاوه
:(((

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 20:49

این همه راه دارم از مشهد میرم بلیطم گرفتم یهو لغو میشه...ینی چی؟به احترام مردم باید اجرا میکرد

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 20:49

خنده رو با غصه نمیشه نوشت 'کی میدونه چه جوریه سرنوشت 'کاوه خان درست میشه ان شاالله

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 20:49

امکان نداره کاوه این کارو کرده باشه فضای هنری جامعه مسموم شده مطمعن باشین گروه خیلی آماده بوده برای اجرا هیچ‌وقت یک روز قبل از اجرا یه هنرمند کنسرتو لغو نمیکنه کاوه عزیز کسی که آگاه به شرایط موسیقی جامعه باشه میدونه از طرف شما نبوده

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 20:49

معامله کردن به نظرم. لغو کنسرت در دقیقه 90 در عوضش مجوز انتشار آلبوم

دوشنبه 26 بهمن 1394 - 00:22

بهتر که لغو شد

دوشنبه 26 بهمن 1394 - 10:41

این بی در وپیکری جشنواره امسال محصول مستقیم سو تدبیر و سومدیریت نور بخش و پور ناظریه.جشنواره فجر کیفیتش بالا و پایین میشد سالهای قبل اما حد اقل همیشه منظم و طبق برنامه پیش میرفت. اقای نوربخش هم خانه موسیقی و هم جشنواره را بی اعتبار کرده ای

سه شنبه 27 بهمن 1394 - 13:23

خوب جواب ١٠ سال انتظار مونو دادن

چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 04:26

خدا یكی كاوه هم یكی...كاوه جان ما مردمیم.ملتیم.ما4هزارنفربودیم ك بلیط خریدیم.پس مطمین باش توسال95هم4هزارتاشومیخریم وهم میایم تو استادیوم سرپا وایمیستیو10هزارنفرباهم تشویقت میكنیم.

شما آلبوم و منتشر كن بقیش با ما طرفدارانی ك چندین ساله بعشق تو آهنگها تونوش جان میكنیم.كمكم داره لحظه مرگ هنری خواننده هایی میرسه ك با استفاده از ملودی های مرثیه خوانی و روضه خونی میشن محمد....رضا...محسن....رسیده.
موسیقی مدرن شده.
مردم دركشون بالا رفته.
با احترام به تمام مسیولان
ارشاد ك میدونیم خیلی كارشون سخته
منتظركنسرت بعدیت هستیم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دلایل لغو کنسرت کاوه یغمایی تشریح شد | موسیقی ما