برنامه یاد بعضی نفرات
 
جشنواره نوروزی قشم - 3
رضا صادقی: باران در جنوب، یعنی تمام عاشقانه‌ها
موسیقی ما - در سومین شب از جشنواره نوروزی موسیقی قشم، گروه مشکی‌پوشان روی صحنه رفتند.
 
به گزارش موسیقی ما، «رضا صادقی» و ارکسترش به رهبری «بهنام ابطحی»، ششم فروردین 1396 در سالن بزرگ نمایشگاه بین‌المللی قشم روی صحنه رفتند و اجرای نوروزی‌شان را برای اهالی این جزیره و مسافران نوروزی آن به نمایش گذاشتند.
 
خواننده «مشکی رنگ عشقه» که به قول خود در بیشه‌ی خودشان روی صحنه می‌رفت، اجرایش را با «کلافه» از آلبوم «فقط گوش کن» آغاز کرد.
 
او سپس به رسم همه کنسرت‌هایش، دقایق ابتدایی برنامه را به کسانی که جانشان را برای کشور فدا کرده‌اند و همچنین هنرمندان فقید اختصاص داد. این هنرمند از «ابراهیم منصفی» و «ناصر عبداللهی» دو چهره برجسته موسیقی هرمزگان نام برد و از حضار خواست سی ثانیه به احترام کسانی که از آن‌ها یاد کرده بایستند و دست بزنند. این خواننده همچنین در جملاتی به لهجه بندری با هم‌استانی‌هایش سخن گفت.
 
«داشتم فراموشت می‌کردم»، «روم نمی‌شه» و «بخند» که هر کدام به دوران مختلف فعالیت‌های خواننده مشکی‌پوش اختصاص دارند، قطعات بعدی این کنسرت بودند و سپس قطعه شاد «شونه به شونه» که نوروز پارسال منتشر شده بود با سولوی ویولن آغاز شد و به اجرا درآمد.
 
رضا صادقی در ادامه تولد «اشکان محمدیان» نوازنده کیبورد را تبریک گفت و از گروه خواست برایش موسیقی «تولدت مبارک» را بنوازند.
 
از آنجایی که جزیره قشم طی سه روز قبل از این کنسرت، شاهد بارش باران بود، خواننده جنوبی با اشاره به این مسئله خدا را شکر کرد و گفت: «باران در همه فرهنگ‌ها و قومیت‌ها، مقدس و محترم است. اما در جنوب چون کمتر باران می‌بارد، ارزش بیشتری دارد و بارش باران یعنی تمام عاشقانه‌ها. آهنگ بعدی را به این امید تقدیمتان می‌کنیم که همه لحظه‌هایتان مثل هوای بارانی، عاشقانه باشد» و سپس «شب بارونی» را خواند.
 
پرشورترین بخش کنسرت به اجرای دو قطعه «مشکی رنگ عشقه» و «وایسا دنیا» که از پرطرفدارترین آثار پاپ دهه 80 هستند اختصاص داشت.
 
رضا صادقی در این کنسرت جدیدترین قطعه منتشرشده‌اش که «رفیق» نام داشت را هم اجرا کرد و گفت: «این قطعه را برای کسانی می‌خوانم که در زندگی‌مان واقعاً رفیق و همراه هستند و آن را به فاضل پیش تقدیم می‌کنم که سال‌ها است با من همراه است و چند روز پیش هم داماد شده است.»
 
«دلم برات تنگ شده جونم»، «می‌خوامت»، «یادگاری»، «تو با منی»، «عاشقتم» و همچنین قطعه بندری «باران دانه دانه»، از دیگر قطعاتی بودند که در کنسرت نوروزی قشم اجرا شدند.

«علی تیموری» صدابرداری جشنواره نوروزی قشم را بر عهده دارد و «شاهین فراهانی» نیز نورپرداز این جشنواره است.
 
جشنواره نوروزی قشم به همت شرکت «ارمغان طلایی زمان» به مدیریت «مهرداد جهانتاب»، از 4 تا 10 فروردین 1396 در سالن بزرگ نمایشگاه بین‌المللی جزیره قشم برگزار می‌شود.

در ادامه عکس‌های «سید علیرضا حق‌شناس» از کنسرت نوروزی رضا صادقی و گروه مشکی پوشان در قشم را مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردین 1396 - 14:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا صادقی: باران در جنوب، یعنی تمام عاشقانه‌ها | موسیقی ما