برنامه یاد بعضی نفرات
 
با شعار «عشق و صلح» و « جوانان؛ پیوند ذهن‌ها»
«رضا صادقی» و «علی یاسینی» اولین خوانندگان پاپ ایران در اکسپو2020
موسیقی ما - «رضا صادقی» و «علی یاسینی» در بزرگترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی جهان روی صحنه می‌روند. به گزارش «موسیقی ما» این دو خواننده سرشناس موسیقی پاپ قرار است در «اکسپو 2020» در «دبی» اجرای زنده داشته باشند. کنسرت رضا صادقی دوم فروردین 1401 و کنسرت علی یاسینی بیست و نهم اسفند 1400 با ارکستر کامل در سالن «میلینیوم» اکسپو 2020 دبی برگزار می‌شود. «میلاد ماهان راد»، مدیر موسسه لیما و ناشر آثار و برگزارکننده کنسرت‌های رضا صادقی و علی یاسینی، درباره جزئیات این دو کنسرت به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«اجرای رضا صادقی و علی یاسینی در اکسپو 2020 یکی از اتفاقات مهم موسیقی پاپ ما در سال 1401 خواهد بود و امیدوارم که این روند خوب و مثبت برای تمامی هنرمندان این حوزه ادامه داشته باشد. به همراه رضا صادقی و علی یاسینی این روزها در حال برنامه‌ریزی و تمرین برای حضور هر چه بهتر در صحنه اکسپو 2020 هستیم. چرا که این کنسرت‌ها با نام ایران گره خورده است و مخاطبانی از سراسر جهان به تماشای اجراهای ما خواهند نشست. تمام تلاش ما این است که بتوانیم اجراهایی درخور شأن مردم ایران و بلندای فرهنگی کشور عزیزمان را روی صحنه ببریم. رضا صادقی برای کنسرت خود عنوان «عشق و صلح» را انتخاب کرده است و علی یاسینی هم برای کنسرتش شعار «جوانان؛ پیوند ذهن‌ها» را انتخاب کرده است.»

میلاد ماهان راد در پایان اعلام کرد:«علی یاسینی و رضا صادقی به عنوان اولین خوانندگان پاپ ایران در اکسپو اجرا خواهند داشت که این مهم با کمک‌های بی دریغ بنیاد رودکی و همچنین رایزنی‌های بین‌الملی کمپانی لیما محقق شد.»

رویداد اکسپو هر پنج سال یک بار در دنیا برگزار می‌شود و در اکسپو 2020 هم غرفه‌ها و پاویون‌هایی از بیش از 190 کشور دنیا حضور دارد که جدیدترین اتفاقات فرهنگی، هنری، عملی و فناوری کشورهای خود را ارائه می‌کنند. مخاطبان و گردشگرانی از بیش از دویست کشور دنیا هم نظاره‌گر رویداد اکسپو 2020 بوده‌اند. طی هفته‌های گذشته هم گروه‌ها و هنرمندان مطرحی نظیر کولدپلی، لیدی گاگا، جان هیومن، راغب علامه و کریس دی‌برگ در اکسپو 2020 اجرای موسیقی داشتند.
 
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 16:40

دیدگاه‌ها

یکشنبه 15 اسفند 1400 - 12:09

چه حس نابی دو خواننده از ایران برای این فستیوال انتخاب شدن و از اون جذاب تر عمو رضا عزیز با حدود۳ دهه تجربه و کلی عشق به وطن و مردمش با کنسرتی به نام "عشق و صلح" رو صحنه کنسرت دبی حضور خواهند داشت

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رضا صادقی» و «علی یاسینی» اولین خوانندگان پاپ ایران در اکسپو2020 | موسیقی ما