برنامه یاد بعضی نفرات
 
شایعه مهاجرت خواننده آلبوم «24» تکذیب شد
میلاد ماهان راد: علی یاسینی متعهد به مردم ایران است
موسیقی ما هفته گذشته شایعه مهاجرت «علی یاسینی» به یکی از خبرهای داغ موسیقی پاپ تبدیل شد. داستان از آنجا شروع شد که این خواننده جوان و پرطرفدار ویدیویی از اجرای زنده خودش منتشر کرد. ترانه آن ویدیو که در ترکیه ضبط شده بود مضمونی داشت که طرفداران او و دیگران، تعبیر به مهاجرت کردند. شایعه مهاجرت علی یاسینی به سرعت دست به دست شد و او نسبت به این موضوع سکوت کرد. اما چند روز پس از انتشار آن ویدیوی خبرساز سراغ «میلاد ماهان راد» رفتیم تا درباره صحت و سقم این خبر اطلاعات دقیقی کسب کنیم.

میلاد ماهان‌راد، مدیر شرکت لیما و تهیه‌کننده و ناشر آثار علی یاسینی، درباره جزئیات شایعه مهاجرت این خواننده اعلام کرد:«علی یاسینی هنرمند محبوب و متعهدی است که تصمیمی برای ترک ایران و مهاجرت ندارد. او متعهدتر از این حرف‌ها به مردم ایران و هوادارانش است. علیرغم همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد و همچنین عدم حمایت از موسیقی توسط دولت، با میزان علاقه و وابستگی‌ای که از علی یاسینی به ایران و مردم این سرزمین سراغ دارم، اساساً موضوع مهاجرت وی صحت ندارد. برداشت‌های صورت گرفته از ویدیوی منتشر شده در صفحه علی یاسینی هم به هیچ وجه درست نیست.»

میلاد ماهان راد در پایان اعلام کرد:«امیدوارم با واکسیناسیون سراسری و بهبود شرایط عمومی جامعه، شرایط برای فعالیت تمامی هنرمندان به خصوص فعالان و هنرمندان عرصه موسیقی هم بهتر شود.»

علی یاسینی اسفند سال گذشته اولین آلبوم رسمی خود به نام «24» را منتشر کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که او برنامه‌های گسترده‌ای برای برگزاری تور کنسرت‌هایش در پایان سال 98 و سال 99 تدارک دیده بود که شیوع «کرونا» باعث شد تا علی یاسینی هم مانند تمامی هنرمندان موسیقی مجبور به خانه‌نشینی و تولید آثارش شود.
 
 
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400 - 16:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد ماهان راد: علی یاسینی متعهد به مردم ایران است | موسیقی ما