برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی و نوازندگی پیمان خازنی و کارگردانی رضا موسوی
«تار و دیوار» روی صحنه رفت
موسیقی ما - پرفورمنس «تار و دیوار» به آهنگسازی «پیمان خازنی» و کارگردانی «رضا موسوی»، شنبه‌شب در تالار رودکی اجرا شد.
 
«خازنی» کنسرت خود را با  تک‌نوازی در تاریکی آغاز کرد و این آغاز برنامه‌ای متفاوت بود که آهنگساز جوان و نوازنده‌ی تار برای مخاطبانش در نظر گرفته بود. قطعه‌ی بعدی با همراهی فلوت به نوازندگی «ارغوان منتظری» و «هلیا محمد ولی» همراه بود و در این میان انیمیشن‌هایی آرام در پس زمینه‌ی صحنه دیده می‌شد و نوازندگان دیگری چون کوروش کشاورز (ویلنسل)، امیرحسین محمدخانی (ابوا)، پیام سوری (پیانو) و شایان یزدی‌زاده (سازهای کوبه‌ای) روی صحنه آمدند. در ادامه‌ی برنامه «پریسا دلفانی» نیز  سولوی سوپرانوی تار و دیوار را برعهده داشت.
 
در پایان پیمان خازنی از زحمات شبانه‌روزی تمام عوامل تار دیوار گفت و از آنها تشکر کرد و خواست روی صحنه بیایند تا در مقابل مردم از همه تشکر کرده باشد. در نهایت از زحمات و همکاری‌های فراوان معصومه سهرابی (مدیر تالار رودکی) قدردانی شد.
 
رضا موسوی (کارگردان)، ساناز رییسی (ایده‌پرداز)، فرزام شکاری (مدیر اجرایی)، نگین شکیبا (دستیار کارگردان)، علی کوزه‌گر (طراح نور)، امیرحسین سیار و محمدحسین کوزه‌گر (دستیاران نور)، سروش کریمی‌نژاد (پرفورمر)، مصطفی طباطبایی (دکور)، هادی بادپا (دستیار دکور)، مریم اقبالی، محمدعلی پاکدست و منا تعظیمی (اجرای قطعه عروسکی)، علی جوان، شروین عقیلی (پخش تصاویر)، حسن کریم‌زاده (گرافیک)، سارا حدادی (تبلیغات مجازی)، فائزه کامیاب (طراح لباس) و جاوید علی‌پور (عکس و فیلم) از جمله عوامل این برنامه بودند‌.
 
محمدعلی بهمنی، حمید اسفندیاری، مسعود فروتن، پری ملکی، منصور ضابطیان، احسان خازنی، سحر محمدی، هانیه قلی‌بیکیان، معصومه کریمی، رامین بهنا، هادی فیض‌آبادی، حمید خوانساری، غلامحسین شاه‌علی و نمایندگانی از سفارت استرالیا و کرواسی میهمانان این برنامه بودند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1396 - 10:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «تار و دیوار» روی صحنه رفت | موسیقی ما