برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگ‌سازی «پیمان خازنی»
علیرضا شفائی خواننده‌ی جدید ترانه‌های شرقی شد
موسیقی ما- کنسرت نمایش ترانه‌های شرقی در دور جدید اجراهای خود با خوانندگی علیرضا شفائی به کارش ادامه می‌دهد. این کار که از ۱۱ اسفند سال گذشته شروع شده بود، در ۲۸ اسفند به کار خودش خاتمه داد، اما مقرر شد که از نیمۀ فروردین سال نو یک نوبت دیگر این کنسرت نمایش به روی صحنه برود.

رز زارع -سخنگو و بازیگر گروه ترانه‌های شرقی- ضمن اعلام این خبر گفت: «ترانه‌های شرقی با خوانندگی حجت اشرف‌زاده و کارگردانی جلال‌الدین دری و آهنگسازی پیمان خازنی در اجراهای گذشته با استقبال مخاطبان نمایش و موسیقی روبه‌رو شد، پس تصمیم گرفتیم که اجرای آن را ادامه بدهیم، اما همکاری با جناب اشرف زاده در دور دوم میسر نشد و در نهایت تصمیم گرفتیم با علی‌رضا شفائی کار را به روی صحنه ببریم. چرا که ایشان خوانندۀ مطلع و کاربلدی است.»

سخنگوی ترانه‌های شرقی در پایان گفت: «کنسرت نمایش‌ها در سال‌های اخیر گونه‌ای تازه‌ای را به وجود آورده اند که در آن بازیگران و کارگردان در کنار آهنگساز و خواننده فضای تازه‌ای را به مخاطبان هنر ارائه می‌دهد.»
بازیگران به ترتیب ورود به صحنه در این اثر عبارتند از: رحیم نوروزی، شبنم قلی‌خانی، مهدی ابراهیمی، آزاده سیفی، صدف بهشتی، حسین میرزائیان، سعید زارعی، مهدیس هاشمی، رز زارع، سمیرا حسینی و سپیده صباغ.
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 21:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا شفائی خواننده‌ی جدید ترانه‌های شرقی شد | موسیقی ما