برنامه یاد بعضی نفرات
 
در نشست هم‌اندیشی تمهید شرایط برگزاری کنسرت‌ها عنوان شد
رجب‌پور: شرکت‌های موسیقی آمادگی برگزاری کنسرت را دارند
موسیقی ما - نشست هم‌اندیشی تمهید مقدمات و شرایط ضروری برای برگزاری کنسرت، پس از بازگشایی سالن‌ها، ظهر شنبه 6 اردیبهشت‌ماه در دفتر موسیقی برگزار شد.

در این نشست که با حضور «محمد اللهیاری» مدیر کل دفتر موسیقی، «حمیدرضا نوربخش» مدیر عامل خانه موسیقی، «محسن رجب‌پور» رییس مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری و نمایندگان تالار بزرگ کشور، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن برج میلاد، تالار وحدت، سالن اسپیناس پالاس، فرهنگسرای نیاورن و سالن برج آزادی برگزار شد، درباره ضرورت‌‌های بهداشتی و اجتماعی برای برگزاری کنسرت پس از بازگشایی سالن‌ها، بحث و تبادل نظر شد.

«محمد اللهیاری» مدیر کل دفتر موسیقی در این نشست گفت: «این نشست به منظور هم‌فکری و گفت‌وگو برای برگزاری کنسرت‌ها پس از بازگشایی سالن‌ها و در نظر گرفتن همه جوانب و شرایط سالن‌ها، گروه‌های هنری، مخاطبان و مؤسسات موسیقی است. نتایجی که پس از گفت‌وگو به دست می آید و شرایطی که تعیین می‌شود، به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاد خواهد شد.»

«محسن رجب‌پور» مدیر عامل مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری نیز در این نشست گفت: «مؤسسات و شرکت‌های فعال موسیقی، آمادگی برگزاری کنسرت را دارند و در این شرایط، ضرورت دارد همه بخش‌های مرتبط مانند هنرمندان، شرکت‌ها،‌ سالن‌ها و دولت همکاری و تعامل کنند. و شرکت‌ها، سالن‌ها و هنرمندان از بخشی از درآمد خود بگذرند و ستاد ملی مبارزه با کرونا هم در این زمینه حمایت کند.»

«حمیدرضا نوربخش» مدیر عامل خانه موسیقی هم در این نشست گفت: «تعداد سالن‌های برگزاری کنسرت، معدود است و رقابت مناسبی در این زمینه وجود ندارد. به همین دلیل قیمت اجاره سالن‌ها هر سال افزایش می‌یابد و این موضوع بر هزینه کنسرت‌ها تأثیر می‌گذارد و بخش زیادی از افراد جامعه که توان اقتصادی ندارند، امکان برخورداری از کنسرت‌های موسیقی را ندارند.»

در پایان این جلسه مقرر شد نمایندگان سالن‌ها پیشنهادها و شرایط خود را برای برگزاری کنسرت پس از بازگشایی سالن‌ها و اقداماتی که از نظر بهداشتی برای سلامت افراد متعهد می‌شوند، ارائه کنند تا در جلسات آینده در این مورد تصمیم‌گیری شود.
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1399 - 15:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رجب‌پور: شرکت‌های موسیقی آمادگی برگزاری کنسرت را دارند | موسیقی ما