برنامه یاد بعضی نفرات
 
سال‌ها بعد از مرگ ستاره‌ موسیقی پاپ
هنوز رازهای جدیدی از «مایکل جکسون» افشا می‌شود
سال‌ها پس از مرگ مایکل جکسون، ستاره دنیای موسیقی، همچنان درباره چگونگی مرگ او و نتایج عجیب کالبدشکافی بدنش حقایق ناگفته‌ای مطرح می‌شود. یکی از شاهدان عینی مدعی شده که مایکل جکسون هنگام مرگ بینی نداشته و در واقع از بینی مصنوعی استفاده می کرده است. وقتی مایکل جکسون در سال ۲۰۰۹ درگذشت، معاینات پس از مرگ و کالبدشکافی نشان داد که سال‌ها سوء مصرف داروهای تجویزی چه تاثیر هولناکی بر بدن او گذاشته و جسم او را تا چه اندازه ضعیف کرده بود. بدن او چنان پوشیده از جای زخم و سوراخ زخم بوده که پرسنل درمانی او را با یک بیمار ۵۰ ساله از یک آسایشگاه اشتباه گرفته بودند. اکنون یکی از شاهدان عینی مدعی شده که هنگام مشاهده جسد مایکل جکسون متوجه غیبت بینی مصنوعی او شده است، موضوعی که شرایط نامساعد بینی او بعد از چندین بار جراحی زیبایی را فاش می کند.

او گفته است: «اندام مصنوعی که او همواره به بینی صدمه دیده اش می چسباند وجود نداشت که باعث شده بود کمی غضروف در اطراف یک سوراخ تاریک کوچک مشهود باشد. صورت جکسون که او متاسفانه به شدت آن را تغییر داده بود و دهه‌ها از چشم عموم مردم پنهان نگه داشته بود، اکنون در زیر نور تند بسیار واضح دیده می شد.»‌

برای سال‌ها مایکل جکسون هر گونه جراحی پلاستیکی غیر از دو مورد جراحی رینوپلاستی را تکذیب کرده بود، جراحی‌هایی که اولین آن در سال ۱۹۷۹ و زمانی انجام شد که جکسون هنگام رقصیدن زمین خورده و بینی‌اش شکست. جکسون که از بینی باریک خود به شدت راضی بود از این بینی جدید روی جلد آلبوم جدیدش با عنوان Off The Wall استفاده کرد و در سال ۱۹۸۱ دومین جراحی بینی خود را نیز انجام داد. اما علیرغم تکذیب‌های جکسون، در اوایل دهه ۹۰ بینی او به مقدار قابل توجهی تغییر شکل داده، به شدت نازک شده و نوک آن دائماً در حال باریک شدن و بالا رفتن بود. نزدیکان مایکل جکسون می گویند که سلطان پاپ به جای جراحی به سراغ استفاده از استروئیدها رفته بود و مصرف این داروها نازک شدن پوست او را در پی داشت.

به گزارش روزیاتو این داروهای استروئیدی معمولاً همراه با درد شدید به بدن تزریق می شوند و معمولاً قبل از تزریق آن ها از داروی بیحس کننده پروپوفول استفاده می شود، همان دارویی که مایکل جکسون به عنوان خواب آور از آن استفاده کرده و در نهایت جانش را گرفت. در سال ۲۰۰۲، شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه بینی مایکل جکسون به طور کامل از بین رفته و او مجبور به استفاده از بینی مصنوعی شده است. رودی دولزال کارگردان موزیک ویدیو مدعی است که در هنگام فیلمبرداری تور Dangerous در سال ۱۹۹۲ در مونیخ، به او گفته شده بود که جکسون در هنگامی که اجرا ندارد در برابر دوربین حاضر نمی شود زیرا "آن روزها، او بینی نداشت".
 
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 15:40

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 06:13

سلام خسته نباشید
مایکل بینی مصنوعی نداشت اون عکس جسد مایکل در اخبار ایران نشان داد عکس گرافیکی یا فتوشاپ بود
مایکل به گیاه خواری عادت کرد و گوشت نمیخورد بدنی که لاغر داشت نخوردن غذای گوشتی بود
شایعه درست نکنید موزیک ما

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هنوز رازهای جدیدی از «مایکل جکسون» افشا می‌شود | موسیقی ما