برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پی شیوع موج پنجم کرونا و افزایش ابتلا و مرگ و میر در ایران
خانه هنرمندان ایران درخواست واکسیناسیون عمومی را مطرح کرد
موسیقی ما- خانه هنرمندان ایران در پی شیوع موج پنجم کرونا و افزایش ابتلا و مرگ و میر در ایران بیانیه داد و درخواست واکسیناسیون عمومی را مطرح کرد. 

در این بیانیه آمده است: «متاسفانه سایه روزگار تلخ و سخت کرونازده، همچنان بر سر مردم دنیا و به ویژه مردم عزیز ایران گسترده مانده است.

در کنار مشکلات مختلف و عمده اجتماعی، محیط زیستی و اقتصادی موجود در کشورمان، موج تازه این بیماری پیچیده نیز، بیش از همیشه جامعه ایرانی را درگیر خود کرده و متاسفانه قربانی می‌گیرد. در این میان سرعت واکسیناسیون عمومی نیز راضی کننده نیست و با سرعت ابتلا و امواج گوناگون کرونا در کشور تناسبی ندارد.

 در کنار همه مردم، قشر هنرمند و اهالی فرهنگ و رسانه نیز به رغم وجود خطرات و مخاطرات مضاعف، از اولویتی برای دریافت واکسن برخوردار نشده‌اند و دائما چهره‌های ارزشمندی از میانمان می‌روند.

خانه هنرمندان ایران به عنوان یک مجموعه مردم‌نهاد، با کمال تاسف از اوج گرفتن مجدد موج تازه کرونا، از مسئولین ذیربط تقاضا می‌کند برای گسترش واکسیناسیون عمومی اهتمام مناسب‌تری به خرج دهند تا هرچه سریع‌تر از بحران موجود خارج شویم و حق سلامت که از حقوق اولیه انسانی است به مردم شریف ایران بازگردد.

نهادهای تصمیم ساز کشور نیز باید با درک درست از اولویت‌های خاص و ضروری مردم، تصمیمات خود را تا اطلاع ثانوی به نیازهای حیاتی ملت معطوف کنند.

طبیعتا انجام واکنش‌های سریع و مفید و مسئولانه، در این برهه بحرانی از تاریخ، در حافظه مردم این سرزمین ماندگار خواهد شد.»
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 - 15:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خانه هنرمندان ایران درخواست واکسیناسیون عمومی را مطرح کرد | موسیقی ما