برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور گیتی خامنه
مراسم رونمایی از آلبوم «زنگ خاطره» برگزار می‌شود
موسیقی ما- مراسم رونمایی از آلبوم «زنگ خاطره» که به بازآفرینی موسیقی متن و تیتراژ فیلم‌ها و پویانمایی‌های خاطره‌برانگیز دهه شصت می‌پردازد با حضور گیتی خامنه، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
 «زنگ خاطره»، اثر بابک شهرکی به کوشش سهیل سلیم‌زاده است. در این آلبوم به موسیقی متن یا تیتراژ کارتون‌ها و مجموعه‌‌هایی چون «حنا دختری در مزرعه، بابا لنگ دراز، اوشین، پوآرو، از سرزمین شمالی و ... » پرداخته شده که برای متولدین اواخر دهه 50 و اوایل دهه 60،  شنیدنی و خاطره‌برانگیز هستند.
 
شهرکی، آلبوم «زنگ خاطره» را متفاوت با آثار مشابه در این زمینه دانست و افزود: نگاه ما به ملودی، نگاهی تازه است چراکه همه قطعات براساس ارکستر و تک‌نوازی ویولن که ساز تخصصی من است، تنظیم شده‌اند. بنابراین موسیقی فیلم‌ها و پویانمایی‌‌هایی بازآفرینی، نواخته و تنظیم شده‌‍اند که همخوانی بیشتری با ویولن دارند. برای نمونه دلمان می‌خواست موسیقی «فوتبالسیت‌ها» را هم در این مجموعه بگنجانیم اما هرچه فکر کردیم دیدیم با ویولن همخوانی ندارد.
 
همزمان با این رویداد همچنین از کتاب «متد هندسه بازیگری» نوشته داریوش موحد هم رونمایی می‌شود. این مراسم به همت آموزشگاه بازیگری هنر و سینما وموسسه فرهنگی- هنری پارت صدا برگزار می‌شود.
 
همچنین بابک شهرکی و سهیل سلیم‌زاده، قطعاتی از آلبوم «زنگ خاطره» را در این مراسم که جمعه 23 تیرماه ساعت 18 در مجتمع فرهنگی- هنری امام رضا(ع) به  نشانی خیابان انقلاب، نبش خیابان نامجو برگزار می‌شود، می‌نوازند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 18:10

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم رونمایی از آلبوم «زنگ خاطره» برگزار می‌شود | موسیقی ما