برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از سال‌ها
دوئت بابک شهرکی و فیروز ویسانلو منتشر می‌شود
موسیقی ما - «بابک شهرکی» - آهنگساز و نوازنده‌ی ویولون- به همراه «فیروز ویسانلو» - آهنگساز و نوازنده‌ی گیتار- آلبومی بر اساسِ دوئت ویولون و گیتار ساخته است که در سالِ جدید منتشر می‌شود. این اثرِ بی‌کلام برگرفته از موسیقی فولکلورِ ایرانی و بر اساسِ سازهای غربی است که این دو آهنگساز مدت زمانِ زیادی وقت برای ساختِ آن گذاشته‌اند.

این آهنگساز همچنین مدتی قبل آلبوم «آخرین آواز عشق» را با همراهی هنرمند فقید «آندره آرزومانیان» بر اساسِ ده قطعه‌ي صوتی و یک قطعه تصویری و شامل قطعاتی چون ایروان، بلوغ شرم،  زندگانی من، نسیم، چشمان آرمن، رویای فریبنده، قدر عشقت را ندانستم، دخت زیبای ایروان، شبانه و ترانه اولین عشق منتشر کرد. او همچنین به زودی آلبوم‌هایی باکلام با خوانندگانِ جوان در سالِ جاری منتشر می‌کند و نخستین اثری که از این مجموعه منتشر خواهد شد، با خوانندگی «شهریار بلوچستانی» خواهد بود.

«بابک شهرکی» موسیقی را نزد استاد همایون خرم فراگرفت و پس از اتمام دوره ی متوسطه  به دانشکده ی موسیقی راه یافت. ویولن را نزد استاد ابراهیم لطفی و حسن ریاحی فرا دید و  کمانچه را نزد اساتیدی چون داوود گنجه ایی و محمد مقدسی بهره مند شد. او علاوه بر نوازندگی دستی در آهنگسازی هم دارد  و سابقه فعالیت در آلبوم های بسیار دارد.
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1396 - 11:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دوئت بابک شهرکی و فیروز ویسانلو منتشر می‌شود | موسیقی ما