برنامه یاد بعضی نفرات
 
فرید احمدی به عنوان کار‌شناس ترانه و علی منصوری، علیرضا میرآقا و آرش سعیدی به عنوان کار‌شناسان آهنگسازی، نوازندگی و تنظیم حضور خواهند داشت؛
گروه بنیامین بهادری، داوران آخرین برنامه هزارصدا در سال ۹۳
موسیقی ما - آخرین برنامه برنامه هزارصدای پاپ در سال ۱۳۹۳، در عصر روز شنبه ۹ اسفند در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. در این برنامه که چهارمین برنامه بخش پاپ از سری جدید آن است، بنیامین بهادری در جایگاه کار‌شناس و منتقد خوانندگی، فرید احمدی به عنوان کار‌شناس ترانه و علی منصوری، علیرضا میرآقا و آرش سعیدی به عنوان کار‌شناسان آهنگسازی، نوازندگی و تنظیم به نقد و بررسی آثار اجرا شده توسط خوانندگان خواهند پرداخت.

در بخش پاپ برنامه هزارصدا، هشت خواننده جوان، قطعه‌ای از آثار خود را به صورت زنده در حضور کار‌شناسان و تماشاگران اجرا می‌کنند و این آثار توسط کار‌شناسان برنامه مورد نقد و بررسی کار‌شناسی قرار می‌گیرد و در پایان برنامه هم، نفرات برگزیده کار‌شناسی و مردمی معرفی به فینال راه پیدا خواهند کرد.

در برنامه روز شنبه ۹ اسفند همچنین استاد تورج شعبانخانی، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ به عنوان خواننده مه‌مان قطعاتی از آثار ماندگار خود را اجرا خواهد کرد.

برنامه مسابقه هزارصدا برنامه‌ای برای کشف و معرفی استعدادهای تازه در موسیقی ست و دومین و چهارمین شنبه هر ماه، به ترتیب در ژانرهای موسیقی پاپ و اصیل ایرانی، در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. این برنامه راس ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 17:19

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 4 اسفند 1393 - 18:18

میشه لطفا بگین این برنامه بلیت فروشی داره یا نه؟؟؟؟؟؟
آخه ظاهرا دوره های قبلی داشته
اگر کسی میدونه لطفا بگه از چه طریقی

دوشنبه 4 اسفند 1393 - 19:20

سلام
باید بلیط تهیه کنیم؟

سه شنبه 5 اسفند 1393 - 02:55

بنیامین به عنوان منتقد خوانندگی؟؟
یکی باید خود بنیامین رو نقد کنه که فالش میخونه و کارشناسای موسیقی همیشه رو فالش خوندنش تاکید میکنند.
با اون ترانه های بچه گانه ای که میخونه : آی تو آهای تو آهای تو آهای تو تو رو من من تو رو تو روخدا خود خدا میدونه که من تو رو تو رو من من تو رو...
واقعا آدم متاسف میشه.بعد میگه چون واسه گوش مخاطب ارزش قائلم این ترانه ها رو میخونم.

سه شنبه 5 اسفند 1393 - 12:28
الهام

اول سلام به شما.
لطفا بگو . کدوم کارشناس موسیقی نظر دادن بنیامین فالش میخونه ؟؟؟؟؟؟
ترانه های بچه گانه یعنی چی؟شما از هنر واج آرایی و تکرار چیزی میدونین؟؟
و بنیامین بیشتر از هر هنرمندی برای گوش و احساس مخاطبش ارزش می گذارند.
بله
و اینو خوب میدونم شما چرا ناراحتی...

89.36.108.147
سه شنبه 5 اسفند 1393 - 15:01
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

منم كاملا باهات موافقم خدايي.
باز اين ترانه اي كه گفتي هوبشه.. مي دلم و مي عشقم يعني چي؟؟؟ :))))))))

2.177.244.250
سه شنبه 5 اسفند 1393 - 17:11
nimaa4d

اصولا نباید جواب افرادی مث شما رو داد ولی خواستم چندتا نکته خدمتتون بگم!
من یه سوال دارم از شما!!یعنی ترانه های سنگین خوندن حرفه ای بودن خواننده رو نشون میده؟!هه!!
پس بهتره بدونین شما یه شعر از سعدی مولانا یا هر کسی رو بدین یه بچه 7 ساله هم بخونه همه براش دست میزنن!!اینکه یه شعر به قول شما ساده رو بشه زیبا و حرفه ای خوند اون هنره!!
دلیلی نمیبینم به خواننده ای که طرفدارشی توهین کنم چون من شخصیتم و اونقد پایین نمیارم واسه این کار!!
فقط لطفا درباره چیزایی که خوانندتون هنوز نداره (کنسرت که نشون بده چجوری میتونه اجرا کنه ) و یه آهنگ مث همین آهای تو که اونقدر هیت شده باشه که 4 نفر تو خارج شنیده باشنش بعدا بیاین نظر کارشناسانه خنده دار بدین!!!
هه!بنیامین اکه فالش میخوند تعداد کنسرت های خارجیش از تموم خواننده های پاپ ما بیشتر نمیبود!!!اگه یه خواننده بد بخونه از همون 2 3 تا کنسرت اول به بعد کنسرتاش خالی میمونه!!
در باره حرف آخرتون میشه فقط خندید!!چون از گوش حرف زدین و بهتره به خوانندتون حتما بگین واقعا به فکر گوش مردم باشه چون خیلی وقته نمیشه به آهنگاشون گوش داد !!!!(من هیچوقت اینو کامت نزاشته بودم واسه هیچ پست چاووشی فقط و فقط اینجا به شما گفتم!چون موسیقی سلیقه ایه و احترام میزارم به بقیه طرفداراش و اینو فقط در جواب بی احترامیه شما گفتم)
متاسفانه یه استاد وقتی یه موضوع پیجیده رو ساده و روون مطرح میکنه همه مسخرش میکنن میکن هیچی بلد نیست!ولی یه استاد دیگه که هیچی شاید بارش نباشه بیاد 4 تا کلمه سنگین استفاده کنه و سواد کمشو پشت این کلمات قایم کنه همه واسش دست میزنن!!
ولی هیچوقت هیچکی نمیگه هر وقت بتونی منظورتو ساده و روون مطرح کنی اون هنره!!سنگین حرف زدن شاهکار نیست!
هروقت یه خواننده به قول شما با چندتا کلمه یه آهنگ ساخت که اونقد هیت بشه بعد بیاین از این حرفای مسخره بزنین!!
روون و گویا حرف زدن مهمه دوست عزیز... (که بشه باهاش ارتباط برقرار کرد-نه اینکه شاعر یه جی بگه که فقط و فقط خودش بفهمه و هر کسی بخواد بیاد یه توجیه الکی بکنه!!)
موفق باشید

65.49.68.195
سه شنبه 5 اسفند 1393 - 18:58
کيميا

بنيامين بهادرى از دسته خوانندگانيه که وفادارى خودش رو به ترانه سرا و گروهش ثابت کرده.شخصا معتقدم هيچ کسى به اندازه ى فريد احمدى بنيامين رو نمى شناسه و هيچ کسى هم به اندازه بنيامين نمى تونه ترانه هاى فريد رو اجرا کنه.فريد احمدى رو خالق سبک منحصر به فرد و ويژه اى در ترانه سرايى نوين مى دونم و به نوعى حس مى کنم فريد سهراب سپهرى زمان ماست...فريد احمدى در تمام اين سالها ثابت کرده که نسبت به هيچ کدوم از اتفاقاتى که براى ما معمولى و طبيعيه بى تفاوت نيست...با توجه به توضيحات اخير به اين نتيجه مى رسيم که عدم درک افراد از اين نوع ترانه ها دليل بر بى محتوايى ترانه نيست.دليل بر عدم درک است...موفق و پيروز باشيد.

109.125.140.189
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 02:19
چاوشی و دیگر هیچ

در وصف خواننده مورد علاقه خودم زیاد نمینویسم.همین که منتقدها اسمش رو در کنار فرهاد بزرگ میارن و تاکید میکنند خواننده ای هست که از این نسل موندگار میشه و به نسل های بعد معرفی میشه برای منحصر به فرد بودنش کافیه.
من با تعصب حرف نمیزنم اگر اسم احسان خواجه امیری رو به عنوان منتقد خوانندگی میدیدم تعجب نمیکردم.با دانشی که احسان خواجه امیری داره و سبک خوندن و تحریرهای به جا و ... حتی اگر خواننده مورد علاقه من نباشه هرگز به خودم اجازه نمیدم به خوندنش انتقاد کنم.
در مورد ترانه هم من با ساده بودن ترانه مخالف نیستم .مگر ترانه های فریدون فروغی و فرهاد ساده نبودند و در عین حال در طی سالیان متمادی هم مخاطب عام و هم مخاطب خاص رو جذب کرده. می بینم صورتمو تو آینه با لبی خسته می پرسم از خودم این غریبه کیه از من چی می خواد اون به من یا من به اون خیره شدم ...ویا تو مث وسوسه ی شکار یک شاپرکی تو مث شوق رها کردن یک بادبادکی تو همیشه مث یک قصه پر از حادثه ای تو مث شادی خواب کردن یک عروسکی...از این ها ساده تر؟
واقعا متاسفم تا صحبت از ترانه یا محتوا میشه همه یاد اشعار پیچیده می افتن.مگر یه خونه کوچیک و کلنجار محسن چاوشی ,کجایی و نابرده رنج احسان خواجه امیری و یا همین دست نگهدار و دختر آشوب و چند متر مکعب عشق خود بنیامین خیلی پیچیده ان؟در عین سادگی زیبا و دلنشینند
من اسمی از فرید احمدی نمیارم چون میدونم دانش ایشون چقدر زیاده و حتی در آلبوم 93 بنیامین خیلیها شعر دست نگهدار رو با شعر سعدی اشتباه گرفتن.اما وقتی بنیامین به حرف مردم و منتقدها توجه نمیکنه و کلام ترانه هایی که انتخاب میکنه به گفتار دهه هشتادی ها نزدیک شده و از کلمات چت روم مثل می دلم و می عشقم استفاده میکنه قطعا مخاطبان بالغ و بزرگترش ریزش میکنن.دارم تو رو می عشقمو تو هم منو می عشقیو تو قلبمون پا میگیره یه ماجرای عشقیو...و یا عشق ماه من عشق داغ من اشتباه من اتفاق من یه علاقه تو یه علاقه من... واقعا این یعنی چی؟اون هم از طرف خواننده ای که سال 85 محبوبترین خواننده ی کشور بود.واقعا شما اگر سطح سلیقه و درک تون این ترانه هاست وای بر من که دارم با شما بحث میکنم.مشکل بنیامین اینه که هر نقدی که اذیتش میکنه ررو به راحتی نادیده میگیره.
دوستی که در مورد هیت شدن آهنگ حرف میزنی سوسن خانوم هم هیت شد! این ملاک خوب بودن آهنگ نیست.

151.238.35.22
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 04:06
چاوشی و دیگر هیچ

در ضمن خانم کیمیا دقیقا با شما موافقم بنیامین ثابت کرده فقط به گروهش وفاداره و به مخاطبش وفادار نیست.اگر همین قدر که برای گروهش ارزش قائله برای مخاطبش ارزش قائل میشد به سادگی نظراتشون رو نادیده نمیگرفت.هر چند الان دیگه مخاطبان بنیامین از دسته ای نیستند که خواننده شون رو جدی نقد کنند و باعث پیشرفتش بشن.مخاطبانش معمولا افراد کم سن و سال هستن که نه به ترانه توجه میکنن و نه از تنظیم سر در میارن و بنیامین هر کاری ارائه بده میپسندند و طبیعتا از پیشرفت بنیامین جلوگیری میکنن.
با این حرفتون هم موافقم که فرید احمدی بنیامین رو خوب میشناسه و با توجه به سبک و سلیقه بنیامین این ترانه ها رو بهش ارائه میده.شما فکر میکنید اگر فرید احمدی با محسن چاوشی همکاری می کرد این ترانه ها رو ارائه میداد؟
وفاداری به گروه خوبه اما به شرطی که به کار خواننده ضربه نزنه.چون کار هنری دورهمی و رفیق بازی که نیست باید برای مخاطب ارزش قائل شد. محسن چاوشی بهترین ترانه سرای ایران یعنی حسین صفا رو کنارش داره اما استعداد حسین غیاثی که خیلی مطرح نیست رو نادیده نمیگیره و ترانه ی تفنگ سر پر رو به بهترین شکل اجرا میکنه.و یا خودش بهترین تنظیم ها رو انجام میده اما هر وقت لازم باشه تنظیم ها رو به کوشان حداد و امید حجت و ... میسپاره.
من برای فرید احمدی خیلی احترام قائلم اما لطفا ترانه هاشون رو با شعر سهراب که با وجود ظاهر ساده سرشار از مضامین عرفانی ست مقایسه نکنید.
تو این فکر بودم که با هر بهونه
یه بار آسمونو بیارم تو خونه
حواسم نبود که به تو فکر کردن
خود آسمونه خود آسمونه
این شعر حسین صفا ساده ست و تحسین برانگیز.آیا حتما آدم باید بگه هی روانی تو عشق منی تا مردم حرفش رو بفهمن؟

151.238.35.22
جمعه 8 اسفند 1393 - 11:11
الهام

درستش اینه که جواب امثال شمارو نداد. فقط خواستم چند تا توصیه بهتون بکنم.
احترام هنرمند محبوتتون رو با این جور طرفداری کردن پایین نیارین.
تو خبرایی که به هنرمند محبوبتون مربوط نمیشه دخالت نکنین الکی نظر کارشناسی ندین. وقت خبری از ایشون شد،اونوقت بیاین و تا میتونین حمایتشون کنین.
بدون ذکر دلیل و مدرک حرف نزنین( همون نقدایی که گفتین منظورمه).

2.181.112.90
سه شنبه 5 اسفند 1393 - 12:07

اقا اخر این برنامه ها میخاین چیکار کنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط بگین ما داریم استعداد یابی میکنیم ؟؟؟؟ برید این مسخره بازیارو جمع کنید و انقدر از روی شبکه های ماهواره ای الگو برداری نکنید ی فکر درست و حسابی به حال موسیقی کشورمون بکنید ی مشت ادم از همه جا بی خبر میان تو کنسرتا میشینن و گیتار بیس و الکتریک و از هم تشخیص نمیدن بعد جوونای درس خونده و عشق موسیقی باید به خاطر نداشتن پول پشت درای بسته اویزون ی مشت ادم بی احساس و بی منطقق و بی ...... بشن وقتی هم ک کنسرت شروع میشه میان به اون جوونی که بعد از دو ساعت سرپا وایسدنو حقیر شدن و سرما خوردن میگن برو خونتون یا میگن برو بشین ردیف اخر ک اگه نره بشینه بشینه سنگین تره برید اینارو درست کنیدو از سهمیه ی بعضی از اقایون و خانومایی ک کنسرت دیدین براشون شده مثل بستنی خریدن کم کنید تا بقیه هم به حقشون برسن این چیزا رو درست کنید ک ی پدر برای ی کنسرت شرمنده خانوادش نشه خاک تو سر اون انسان بودنی ک این جوونارو میبینه ولی حاضر نیست براشون کاری بکنه برید و غمتون نباشه ک مردم عقده ای شدن البته اون پولدارا روز ب روز پولاشون بیشتر میشه و ادمایی ک شرایط مالیشون بدتره زیر پای این ادما له میشن تو موسیقی خودمون هم ی عده ک خیلی معروف هستند و همه میشناسنشون البته تعدادشون انگشت شماره این ادما دست بگیر دارن ولی دست بده ندارن میگید نه برید تو صفحه های مجازیشون ببینید برای هر چیزی ک اینو اون یا اسپانسر میاد بهشون میده فیلم میزارن تو اینترنت ولی اگه ی جوون بیا د بهشون بگه منو کمک کن میخندنو وعده ی الکی میدنو میرن.........................

پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 08:32

اول سلام
دوم جدا از مقوله ي موسيقي ، درود برشرفت دانيال.
سوم آدم رو ياد اون شعرِ ميندازه:از درد گفتن و از درد شنيدن با مردم بي درد نداني چه درد است.
سپاس

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه بنیامین بهادری، داوران آخرین برنامه هزارصدا در سال ۹۳ | موسیقی ما