برنامه یاد بعضی نفرات
 
رونمایی اختصاصی در «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما»
موزیک ویدئو «سال تا سال» اثری از گروه «پالت»
موسیقی ما – موزیک ویدئو «سال تا سال»، جدید‌ترین اثر گروه «پالت»، برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. این ویدئو در حالی منتشر می‌شود که اعضای پالت مراحل پایانی انتشار دومین آلبوم رسمی خود را دنبال می‌کنند. آلبومی که قطعه «سال تا سال» هم در آن قرار دارد و به احتمال زیاد در فصل بهار روانه پیشخوان فروشگاه‌های فرهنگی کشور می‌شود. اعضای پالت سکوت طولانی مدتی را پشت سر گذاشتند و در این مدت هیچ ویدئو یا قطعه‌ای را در فضای مجازی منتشر نکردند. همچنین کنسرتی را هم روی صحنه نبردند اما شواهد حکایت از آن دارد که سال ۹۴ برای این گروه بسیار شلوغ خواهد بود.

امید نعمتی در مورد «سال تا سال» به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «پس از آلبوم «آقای بنفش» این قطعه و «ماهی و گربه» را تقریبا در یک زمان ساختیم و یک مقدار حال و هوای آقای بنفش را دارد. از فضاهای جدیدی که در آلبوم دوم تجربه کرده‌ایم کمی فاصله دارد ولی به نظر خود من این قطعه، آقای بنفش پخته‌تر و بزرگ‌تر است. قصد داشتیم که ویدئوی دیگری را در آستانه نوروز به مخاطبان عزیز ارائه کنیم ولی دیدیم که آن اثر شاید مناسب این روز‌ها نباشد تم کلی آلبوم ما هم روی شهر و خصوصا تهران است زیرا همه ما تهرانی بودیم. در نتیجه تصمیم گرفتیم این اولین ویدئویی باشد که در آستانه آلبوم جدید منتشر می‌کنیم. «بهزاد الیاس آذر» کارگردان ویدئو است و «پوریا عالمی» و «بهرنگ تنکابنی» هم بسیار زحمت کشیدند. این ویدئو ترکیبی از جلوه‌های کامپیوتری و انیمیشنی و فیلمبرداری رئال است ولی تمرکز آن روی‌‌ همان موضوع شهر است.»

پالت در سال‌های گذشته ویدئوهای متعددی را منتشر کرده بود و نعمتی درباره عدم فعالیت گروه در این بخش هم افزود: «همه انرژی ما روی آلبوم بود. یک زمان فکر کردیم که باید بیشتر تولید کنیم و هیجانی که برای تولید و تجربه فضاهای جدید داشتیم را دوست دارم. نمی‌خواستیم به سبک و سیاقی که در آلبوم آقای بنفش تجربه کردیم بسنده کنیم، به همین دلیل باید کار می‌کردیم. پس از اتمام تور کنسرت‌ها مدتی استراحت کردیم و سال گذشته از روز دوم عید نوروز تمرینات را آغاز کردیم. نهایتا تولید آلبوم امسال به اتمام رسید و پروسه یک سال خیلی فشرده با وجود سفر‌ها را سپری کردیم. امیدواریم که این اثر به زودی منتشر شود این ویدئو هم نتیجه فعالیت‌های جدید ما است. با انتشار آلبوم مجددا در بحث ویدئو هم فعالیت بیشتری داشته باشیم.»

او ادامه داد: «میکس در ایران توسط «رضا فرهادی» و «پیمان حاتمی» انجام شد و تصمیم گرفتیم که مسترینگ را به یک استودیو خارجی واگذار کنیم. رضا فرهادی هم گفت که یک تجربه جدید برای ما خواهد بود تا ببینیم که میکس ما در آنجا چگونه مستر می‌شود. پس از مشورت‌هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که کار را به یک استودیو خوب و حرفه‌ای واگذار کنیم. «ابی رود» یک استودیو مطرح در دنیا است و پس از اینکه انتخاب را انجام دادیم و چند اجرا برای تامین منابع مالی این حرکت داشتیم. آن کسی که در استودیو ابی رود کار مسترینگ را انجام می‌داد آلبوم‌های گروه‌های معروفی نظیر «پینک فلوید» را مستر کرده بود. او از رضا فرهادی و تیمش راضی بود و باور نمی‌کرد چنین میکسی به این خوبی از ایران به دستشان رسیده است. در مرحله مسترینگ راحت بودند و کار برای ما ارسال کردند و شنیدیم و خیلی راضی بودیم.»

او نهایتا افزود: «ما مدت زمان طولانی از مخاطبان خودمان دور بودیم و امیدواریم وسواس‌ها و عشقی که پای کار این آلبوم گذاشتیم را مردم هم دوست داشته باشند.»

> دانلود موزیک ویدئوی سال تا سال با کیفیت HD
> دانلود موزیک ویدئوی سال تا سال با کیفیت متوسط
> دانلود موزیک ویدئوی سال تا سال با کیفیت پایین
سال تا سال
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اسفند 1393 - 20:40

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 28 اسفند 1393 - 22:59

لینک قول اچ دی خرابه تصحیح کنید

جمعه 29 اسفند 1393 - 16:19
Danial roghanian

به نظرم گروه خوبی هسنم ب امید موفقیتشون

2.190.134.253
جمعه 29 اسفند 1393 - 01:53

پالت حرف نداره... روز به روز بهتر از،دیروز متفاوت تر و با استعداد تر
خلاقیت شون خیلی بیشتر از چارتار هستش

جمعه 29 اسفند 1393 - 11:43

بی صبرانه منتظر انتشار آلبوم دومم
آقای بنفش که عالی بود. مطمئنم این آلبومم حرف نداره

جمعه 29 اسفند 1393 - 22:53

قابل توجه طرفداران فرزاد فرزین به این کلیپ میگن خلاقانه.

شنبه 1 فروردین 1394 - 12:47

مثل همیشه از شنیدن آهنگشون و دیدم ویدئوی فوق العادشون به وجد اومدم. سال جدید براتون پر از موفقیتهای بیشتر و خلاقیتهای زیباتر باشه

شنبه 1 فروردین 1394 - 16:02

موزیک خیلی خوب بود ولی ویدئو راستش اصلا خوب نبود و انرژی موزیکو گرفته بود حسابی.

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 23:03

من نمی دونم کجای این قطعه خوب بود؟
تنها عاملی که باعث شد تا آخر، شنیدنش رو ادامه بدم تصویرای خوش رنگِ ویدیو بود
:/

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موزیک ویدئو «سال تا سال» اثری از گروه «پالت» | موسیقی ما