برنامه یاد بعضی نفرات
 
دو آلبوم از مجيد درخشانی و پژمان حدادی منتشر می‌شود
مرکز موسيقی بتهوون خبر داد؛
دو آلبوم از مجيد درخشانی و پژمان حدادی منتشر می‌شود
موسیقی ما- موسسه‌ی آوا خورشید وابسته به مركز موسیقی بتهوون، آلبوم‌های «آلست» و «صبح امید» را تا دو هفته دیگر وارد بازار موسیقی می‌كند.

بابك چمن‌آرا (مدیر مركز موسیقی بتهوون و موسسه آوا خورشید) در اين‌باره گفت:«آلست عنوان آلبوم دو‌نوازی سنتور و تمبک است که پژمان حدادی و بهرام اسکویی‌زاده قطعه‌هایی را در دستگاه‌های نوا و بیات اصفهان اجرا کرده‌اند. صبح امید نیز آلبومی در سه بخش و در دستگاه شور با تارنوازی مجید درخشانی و همراهی کمانچه‌نواز جوان حسام اینانلو است. قطعات این آلبوم کاملا آزاد از قیدهای کلاسیک موسیقی ایرانی و براساس تفکر و تجربه دونسل متفاوت اجرا شده است.
او در ادامه توضيح داد: «بهرام اسکویی‌زاده فارغ‌التحصیل دانشکده موسیقی دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد از دانشگاه کالیفرنیا، اُرواین در رشته آهنگ‌سازی و تکنولوژی و اخذ دکترای در دانشگاه کالیفرنیا سانتا باربارا است و سابقه هم‌کاری با بسیاری از موسیقی‌دانان ایرانی و غیرایرانی را دارد. پژمان حدادی نیز از اعضای موثر گروه دستان و زربانگ و مبتکر سازهای کوبه‌ای و دوایر کوکی است.»
فروشگاه موسیقی بتهوون كه بیشتر از 50 سال در تاریخ موسیقی ایران سابقه دارد در سال 1386 به حالت تعطیل درآمد. علت این تعطیلی ركود در بازار موسیقی و كنسرت‌های كم‌رونق عنوان شده بود. بتهوون از تیرماه امسال در فروشگاهی واقع در خیابان سنایی كار خود را دوباره آغاز كرده است.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 دی 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

منبع : ایلنا !موسیقی ما: کاربر گرامی، در عرصه‌ی حرفه‌ای مطبوعات، یک خبر از طریق یک نفر به تمام خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها و خبرنگاران محترم و البته معتبر فرستاده می‌شود. این خبر توسط شخص بابک چمن‌آرا برای خیلی از خبرنگاران موسیقی ارسال شده است. از توجه‌تان ممنونیم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دو آلبوم از مجيد درخشانی و پژمان حدادی منتشر می‌شود | موسیقی ما