برنامه یاد بعضی نفرات
 
دارکوب‌ها ادریبهشت باز می‌گردند
با آلبوم جدید و کنسرت:
دارکوب‌ها ادریبهشت باز می‌گردند
موسیقی ما – ملیکا مانی: گروه دارکوب آلبوم جدید خود را اردیبهشت ماه روانه بازار کرده و بلافاصله پس از آن به اجرای کنسرت خواهند پرداخت.

همایون نصیری سرپرست گروه در این رابطه به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: به امید خدا اردیبهشت ماه آلبوم جدیدمان را که «دارکوب» نام گذاری کرده‌‌ایم وارد بازار می‌کنیم و بلافاصله بعد از آن به اجرای کنسرت خواهیم پرداخت.
آخرین کنسرت گروه دارکوب بهار سال گذشته در سالن اریکه ایرانیان تهران به استقبال خوب اهالی موسیقی رو به رو شد.
نصیری همچنین از عدم حضور محمد‌رضا گلزار در این گروه برای اجرای کنسرت خبر داد.

همایون نصیری (پرکاشن)، حبیب بوشهری (پرکاشن)، بابک بروجردی (پیانو/ کیبورد)، دارا دارایی (گیتار باس)، امید حاجیلی (ترومپت) اعضای اصلی گروه دارکوب هستند که در مقاطعی حامد بهداد و مهران مدیری نیز این گروه را همراهی کردند.


عکس‌هایی از اجراهای قبلی این گروه را اینجا ببینید:
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

تور کنسرت گروه «بنیامین» از اول ماه می 2010 برابر با 11 اردیبهشت از شهر لس‌آنجلس به مدت دوماه‌و‌نیم در آمریکا و کانادا
مدیرشرکت «ترانه شرقی» با بیان این‌که در این کنسرت‌ها کل قطعات گروه «بنیامین» اجرا می‌شود، توضیح داد: «به دلیل طولانی شدن زمان تور کنسرت، بردن اعضا گروه برای ما توجیه اقتصادی نداشت به همین دلیل تصمیم گرفتیم نوازندگان این کنسرت‌ها از شهروندان آمریکایی باشند و نوازندگان این کنسرت‌ها آمریکایی هستند، به علاوه با داشتن نوازندگانی که مقیم آمریکا هستند مشکلی به لحاظ ویزا و یا تردد در آمریکا را نخواهیم داشت.»
رجب‌پور از برگزاری دو کنسرت علیرضا قربانی در داخل کشور خبر داد و گفت: «علیرضا قربانی اواخر تیر یا اوایل مرداد کنسرت موسیقی سنتی را اجرا خواهد کرد به علاوه در اواخر ماه مهر نیز دومین اجرای کنسرت گروه مجلسی با قطعاتی جدید با صدای علیرضا قربانی اجرا خواهد شد که اکنون درحال رایزنی درباره شهر اجرای کنسرت خواهیم بود.»
مدیرشرکت «ترانه شرقی» هم‌چنین از برگزاری تور کنسرت گروه «آریان» و علیرضا قربانی در شهریورماه سال جاری در آمریکا خبر داد و گفت: «تلاش می‌کنیم برنامه‌ این دو گروه به صورت هم‌زمان در فاصله نزدیک به یکدیگر در آمریکا برگزار شود.»
رجب‌پور درباره برنامه‌های موسسه‌اش نیز گفت: «امسال تورهای خارجی موسیقی در آمریکا، اروپا، مالزی و استرالیا بسیار داریم. چون اکنون ابتدای سال است و در حال برنامه‌ریزی این برنامه‌ها هستیم که تا یک ماه آینده تمام برنامه‌های سالانه موسسه «ترانه شرقی» مشخص خواهد شد.»
منبع: ایسنا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

رضا صادقی با آغاز سال جدید تور کنسرت‌های بهاری خود را آغاز کرد و در اکثر شهرهای ایران به روی صحنه رفت.
چندی پیش کنسرت موفقی را در نوشهر برگزار کرد و در ادامه قصد دارد تا در دیگر شهرهای کشور به روی صحنه برود.
رضا صادقی به همراه گروه مشکی‌پوشان در تاریخ‌های 30 و 31 فروردین در شهر همدان به اجرای برنامه می‌پردازد که برای تهیه بلیت این کنسرت به سینما قدس همدان، تالار فجر، ورودی‌های دانشگاه بوعلی و دانشگاه آزاداسلامی همدان مراجعه نمایید.
هم‌چنین صادقی بعد از اجرای همدان راهی شهر شاهرود خواهد شد و در تاریخ‌های 2 و 3 اردیبهشت در این شهر به اجرای برنامه می‌پردازد.
لازم به ذکر است که این کنسرت‌ها با حمایت شرکت «ایران‌گام» برگزار می‌شود و صادقی قطعاتی از آلبوم «یکی بود، یکی نبود» و گلچینی از قطعات آلبوم‌های «پیرهن مشکی» و «وایسا دنیا» به اجرا خواهد کرد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

بچه ها ((جهان)) خواننده خوبه ایرانی هم شب گذشته به دلیل حمله قلبی فوت کردم صدایی بسیار خوبی داشت حیف شد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دارکوب‌ها ادریبهشت باز می‌گردند | موسیقی ما