برنامه یاد بعضی نفرات
 
نگاهی به چهره‌های پرفروغ نسل جدید خوانندگان پاپ ایران
ستاره بود؛ ستاره است؛ ستاره می‌شود*
موسیقی‌ما - ستاره شدن در ایران مثل همه جای دنیا قصه خودش را دارد. آدم‌ها گاه از ناکجایی ناپیدا و گاه پس از سال‌ها خون دل و خاک صحنه خوردن، می‌آیند ستاره می‌شوند، دوره‌ای کوتاه یا بلند اوج می‌گیرند و می‌درخشند و پس از مدتی افول می‌کنند  و کم‌فروغ می‌شوند. این دوره‌های سینوسی برای بسیاری از ستاره‌ها تکرار شده؛ اما با نقاط مینیمم و ماکزیمم متفاوت و طول موج‌هایی مختلف. آنها که از این قاعده مستثنی بوده‌اند، از ستارگی به «افسانه» بودن رسیده‌اند و در تاریخ نام‌شان برای همیشه مانده است. در جهان کم نیستند این افسانه‌ها و در ایران هم تک و توک به چشم می‌خورند.
 
از روزی که دو دهه قبل موسیقی پاپ بار دیگر در این سرزمین به رسمیت شناخته شد، تا امروز سه نسل شاخص از ستاره‌ها در آسمان موسیقی درخشیده و کم‌کم جای خود را به ستارگان نسل بعدی سپرده‌اند. در این گزارش مروری می‌کنیم بر خوانندگانی که در کمتر از یک سال اخیر ستاره شده‌اند و طعم شهرت و محبوبیت را چشیده‌اند.
 
***
 
  • * دستم تو دست یاوووره!
در یک سال اخیر حامد همایون آهنگ‌های بسیاری تولید کرد که توانستند به انتخاب اول بسیاری از مخاطبان موسیقی پاپ تبدیل شوند. خواننده‌ای که با تکیه بر لحنی جدید، استفاده از تعابیر آسان و روان و شوخی‌هایی که در فضای مجازی با آثار او شد، توانست خیلی زود فراگیر شود و در کمتر از یک سال در کل ایران و حتی جهان به اجرای زنده بپردازد. منتقدین‌اش به ترانه‌ها، لحن و شبیه بودن آهنگ‌هایش خرده می‌گیرند ولی مگر می‌شود مخاطب عام را با چنین ادبیات و اتهام‌هایی وادار به عقب‌نشینی و نشنیدن آثار یک پاپ‌استار کرد؟
 
او نخستین اجرای زنده خود را در جشنواره موسیقی فجر سال 95 روی صحنه برد و در همین چند ماه رکورددار اجرای زنده در تهران و شهرستان‌ها است. آثارش همه جا شنیده می‌شود و به شدت مورد توجه قرار گرفته است. خیلی‌ها او را موجی زودگذر می‌دانند ولی طرفدارانش در اقصی‌نقاط ایران و حتی خارج از کشور همچنان بلیت‌هایش را می‌خرند و برای یک ستاره پاپ چه چیزی مهم‌تر از این؟ این روزها تهران برای اولین بار شاهد بیلبوردهای کنسرت‌های او است و باید دید حامد همایون در ادامه راه تا کجا می‌تواند خودش و آثارش را در اوج نگه دارد؟
 
  • * شَمعا رو روشن کن
«اشوان» (اشکان خدابنده) پدیده‌ای است که به قول تهیه‌کننده‌های بازار موسیقی این روزها خوب می‌فروشد. کنسرت‌هایش در تهران و شهرستان‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرد و جزء ستاره‌های این روزهای بازار است. علی‌رغم قول و قرارهای فراوان هنوز آلبومش روانه بازار موسیقی کشور نشده و با تکیه بر تک‌آهنگ‌های محبوبش است که کنسرت می‌گذارد.
 
اشوان از جمله خواننده‌هایی است که شهرتش را مدیون دیده شدن در ویدئوهای خود است. به اعتقاد بسیاری نقطه قوت او استایل خوانندگی‌اش است. او روی صحنه با اعتمادبه‌نفس فراوان ظاهر می‌شود و نوجوانان و جوانان، قشر اصلی مخاطبین‌اش به شمار می‌آیند. اشوان در انتخاب تعابیر عاشقانه بسیار هوشمندانه عمل می‌کند و با زبان مخاطبینش با آنها حرف می‌زند. کنسرت‌هایش از پرجیغ‌ترین اجراهای این روزها است و این یعنی او کارش را خوب بلد است و مسیرش را درست جلو آمده.
 
اشوان تا کنون گفت‌وگوی مفصلی با رسانه‌ها نداشته و انتشار آلبومش و انجام چند گفت‌وگو می‌تواند ابهام اطراف او را کنار بزند.
 
  • * هر بار این درو...
به این جملات دقت کنید: «هر بار این درو/ محکم نبند نرو/ این چشمای ترو/ نکن تو بدترو...».
 
«ماکان بند» گروه پرطرفدار این روزها است. گروهی متشکل از امیر مقاره و رهام هادیان که محبوبیت‌شان روز به روز با همین تک‌آهنگ در حال افزایش است. ماکان بند که حالا مجوز فعالیت رسمی هم گرفته، و از همان ابتدا نیز تک‌آهنگ‌هایش را با مجوزهای لازم منتشر می‌کرد، این روزها نخستین آلبوم رسمی خود را نیز روانه بازار موسیقی کشور کرده است. گروهی که مثل اکثر گروه‌های پاپ، قشر تین‌ایجر بازار را هدف قرار داده و توانسته خودی نشان دهد. البته نباید از نقش یاشار خسروی و امیرمیلاد نیکزاد در موفقیت آثار این گروه به سادگی گذشت.
 
 
  • * علاقه‌ی خاص
بلیت نخستین کنسرت تهران «بهنام بانی» ظرف 15 دقیقه تمام شد! این جمله، تیتر خبر بسیاری از «کنسرت اولی»های بازار موسیقی کشور است که معمولاً مورد استقبال قرار می‌گیرد و البته در مورد هیچ خواننده‌ای هرگز قابل پیش‌بینی نیست که این ماجرا تا کجا ادامه داشته باشد. چند اجرا و انتشار چند تک‌آهنگ و آلبوم معمولاً عیار چنین هنرمندانی را بیشتر و بهتر نشان می‌دهد و «بهنام بانی» نیز از آن دست خواننده‌هایی است که در ابتدای این راه است. او در یک سال اخیر 8 قطعه با همکاری «حامد برادران» منتشر کرده که با استقبال قابل توجهی روبرو شده‌اند. بانی با ظاهر و کاراکتر جالب توجه‌اش، توانسته معادله‌های این روزهای بازار را به هم بزند و یکی از ستاره‌های نسل جدید موسیقی پاپ لقب بگیرد.

 
  • * هی پرسه می‌زنم
شهاب مظفری یک عاشقانه‌خوان است که خودش اعتقاد دارد با این قبیل آثار می‌تواند خودش را آرام کند. در این فضا طرفداران زیادی را توانسته پیدا کند و او امسال بالاخره توانست در تهران روی صحنه برود و گفته می‌شود به زودی تور اجراهای شهرستان این خواننده نیز آغاز خواهد شد. مظفری قشر مخاطب خاص خود را دارد و عموماً در فضاهایی عاشقانه و تلخ آثارش را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است. او پیش از این نیز در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما» گفته بود: «این فضا به هیچ عنوان کاراکتر من نیست. ولی این حال و هوا، خودم و درونم را آرام می‌کند. با این نوع خواندن، آرامش خاصی به من دست می‌دهد. مخاطبین من هم با این شکل خواندن من مأنوس شده‌اند و به خوبی توانسته‌اند با آن ارتباط برقرار کنند.» کنسرت‌های این خواننده در تهران و شهرستان به خوبی مورد توجه قرار گرفته و باید دید این خواننده تا چه حد می‌تواند خودش را پس از انتشار آلبوم جدیدش تثبیت کند.

 
  • * از چی بگم؟
امیرعباس گلاب را هم باید جزء پدیده‌های نسل جدید موسیقی پاپ دانست. خواننده‌ای که با قطعه «بخشش» یک‌باره پرشی چندپله‌ای را در کارنامه‌اش تجربه کرد و توانست مورد توجه قرار بگیرد. تیتراژ سریال «ستایش» نیز بیشتر به شنیده شدن آثار رسمی این خواننده کمک کرد. مدت نسبتاً زیادی برای کسب مجوزهای فعالیت رسمی در بازار موسیقی وقت صرف کرد و انتشار نخستین قطعات رسمی او باعث شد طرفدارانش برای کنسرتش لحظه‌شماری کنند و نخستین کنسرت او با استقبال این جمع رو‌به‌رو شد و حالا او در آخرین مراحل تولید و انتشار آلبوم جدیدش است که به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

 
  • * به کی پُز می‌دی؟
گروه موسیقی هوروش از بهمن سال 1395 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. مسعود جهانی (از تنظیم‌کننده‌های مطرح و فعال این روزهای موسیقی) به همراه مهدی دارابی (آهنگساز و خواننده گروه) اعضای اصلی آن را تشکیل می‌دهند. آنها 24 بهمن‌ماه قطعه «یاد تو می‌افتم» و در ادامه، قطعات «مجنون»، «آخر منو به باد داد» و... را منتشر کردند. اما «به کی پُز میدی» بود که توانست هیت شود و شنوندگان بسیاری را برای این گروه به دنبال داشته باشد. «هورش بند» در حال حاضر جزء پرطرفدارهای بازار موسیقی است و به نظر می‌رسد با توجه به فعالیت رسمی این گروه، آنها خیلی زود نسبت به انتشار آلبوم‌شان اقدام کنند. کنسرت‌های رسمی این گروه هم از دوم شهریورماه (در جزیره کیش) و اواخر شهریور در تهران آغاز می‌شود. بلیت‌های کنسرت آخر شهریور این گروه نیز ظرف کمتر از یک ساعت به فروش رسید.

 
  • * جادوی خاص
سینا شعبانخانی خیلی زود با «آروم جونم، بدون تو دیگه نمی‌تونم...» هیت شد و پس از آن چند همکاری موفق دیگر با «حامد برادران» تجربه کرد و به مرور اوج گرفت. در سال 96 روزهای پرکاری را سپری کرد و در ساعات منتهی به تحویل سال 1396، در «سه ستاره» (ویژه‌برنامه نوروزی شبکه 3 با اجرای احسان علیخانی) حاضر شد و قطعه «جادوی خاص» را به صورت زنده و با تنظیمی متفاوت اجرا کرد. چندی بعد او از ورود به عرصه رسمی و آغاز فعالیت مجاز خبر داد و در پی آن قطعات «من بی‌قرارم» و «عمداً» را منتشر کرد.
 
این خواننده جوان در نخستین ماه‌های فعالیتش توانست اعتماد تیم سازنده برنامه پربیننده «ماه عسل» را جلب کند و تیتراژ پایانی این برنامه را بخواند؛ تیتراژی که در نظرسنجی سایت «موسیقی ما» به عنوان یکی از تیتراژهای برتر ماه رمضان امسال انتخاب شد. حضور در برنامه‌های «خندوانه» و «ساعت 25» و نیز اجرای زنده در «خانه ترانه» از دیگر اقدامات سینا شعبانخانی در ماه‌های اخیر بوده است. کنسرت 17 مردادش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی آغازی بر فعالیت‌های رسمی این خواننده بود. اگرچه او بعضاً به دلیل شباهت صدا و آهنگ‌هایش به احسان خواجه‌امیری تحت انتقاد بود، اما توانست مخاطبین زیادی جلب کند و حتی تحسین احسان خواجه‌امیری را هم برانگیزد.
 
  • * دلارام
رونمایی از آثار جدید «پازل بند» و «حمید هیراد» در یک برنامه تلویزیونی و در ادامه، حضور هیراد به عنوان خواننده مهمان در کنسرت پازل و اجرای سه قطعه به همراه علی رهبری در کنسرت «پازل بند» باعث شد این آثار مورد توجه علاقه‌مندان موسیقی قرار بگیرد. «رسوایی» عنوان جدیدترین تک‌آهنگ مستقل حمید هیراد است که به تازگی منتشر شده تا او آخرین مسافر قطار ستاره‌های نسل جدید موسیقی پاپ در ایران باشد. نخستین آلبوم رسمی حمید هیراد در مرحله تولید به سر می‌برد و اخبار و اطلاعات جدید در این باره به زودی منتشر خواهد شد.
 
  • * دیگران
شاید اگر بخواهیم در این گزارش به همه خوانندگان مورد توجه ماه‌های اخیر اشاره کنیم، باید از خوانندگان دیگرینیز نام می‌بردیم. اما در این گزارش سعی شد به آنهایی بپردازیم که تا این لحظه مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کرده‌اند و شاهد آثار مجاز و کنسرت‌های رسمی آنها بوده و خواهیم بود.

***

* تیتر برگرفته شده است از سه‌گانه فریدون جیرانی

طرح: سپیده رشیدی (موسیقی ما)
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1396 - 16:31

دیدگاه‌ها

شنبه 4 شهریور 1396 - 16:56

باید تاسف خورد به حال موزیکی که اینا چهره های پر فروغ باشن

شنبه 4 شهریور 1396 - 16:56

فقط سينا شعبانخانى توشون خوبه ، بقيه اصلا اسم خواننده براشون زياده چه برسه به اينكه بخوان ستاره هم بشن !!!

شنبه 4 شهریور 1396 - 16:56

تنها کسی که میشه اسم خواننده ی خوب روش گذاشت بین این ها ، سینا شعبانخانیه ....

شنبه 4 شهریور 1396 - 16:56

فقط امیر عباس گلاب خوبه اگر شعر خوب بخونه وگرنه هیچکدوم نمیتونن ستاره باشن

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

Mosalaman Amirabas golab Setarast ❤

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

اگر صداي حسام الدين سراج را بشنويد مفهوم زيبايي صدا را متوجه ميشويد

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

من که فقط کار های آقای گلاب رو تو این افراد دوست دارم یعنی کلیشه نیستن تو پاپ هم صدا هم آهنگسازی کاراشون هم ترانه برای بقیه لقب ستاره بودن...!!!اما اگر سبک رو در نظر نگیریم برای نسل جدید آقای سیروان خسروی یه ستاره ست واقعا، چه بسا که دانش موسیقایی و آهنگسازی رو هم دارند

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

من به تقسيم بندي پاپ و سنتي و راك و متال و رپ و..... كاري ندارم زيباترين صداي موسيقيايي جهان صداي حسام الدين سراج است

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

به این افراد میگین ستاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط باید به حال موسیقی تاسف خورد ، مردم بنظرم موسیقی پاپ رو از زندگیشون حذف کنن خیلی بهتره تا به گوششون خیانت کنن و این چرندیات رو گوش بدن

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

تو اینا فقط پازل بند و سینا شعبانخانی

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

امیر عباس گلاب همچین جدید نیستا

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

پازل بند که خیلی ساله دارن کار میکنن،با کمال احترام یه سری از این دوستان یه جرقه هستن و به‌زودی دیگه صداشون رو نخواهیم شنید و از بینِ اینا شاید دو سه تا خوب باشه

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

بینشون هم فقط امیر عباس گلاب از نظر هنر خوانندگی و آواز سرش به تنش می اَرزه اونم اگه ترانه خوب انتخاب کنه..

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

پازل بند و سینا شعبانخانی

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

فقط بهنام بانی

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

پازل،بند

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

شهاب مظفري

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

بهنام بانی

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

در این که دیگه موسیقی پاپ ایران و کلا موسیقی ایران به فنا رفته شکی نیس. اما نود درصد شماها که نظر دادین خیلی دوس دارم باهاتون بشینم بحث کنم و ببینم چقدر تخصص دارین. نقد کردین بعد پروفایلتون نگاه میکنم خودتون به موسیقی گوش میکنین که واقعا تفاوتی نداره. میخوام بگم اگه نقدی میکنین از رو آگاهی باشه لطفا نه فقط توهم اینکه موسیقی خوب گوش میدی

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

حامد همایون با سبک خاص اش که البته زیاد باب میل من نیست ...فعلا پر فروغ است و پول پارو میکند ...اقای بانی را اصلا نمیشناسم ولی ظاهرا ایشان هم رکورد دار بلیط فروشی هستند ...امیر عباس و سینا هم خوانتدگان قابل احترام و کار بلدی هستند ...خیلی سعی کردم بقیه را بشناسم شاید یکی مهدی یراحی باشد ..بقیه یا باب میل ام‌نیستند یا خیلی بد کشیده شدن ....

شنبه 4 شهریور 1396 - 17:42

فقط بنیامین

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

امیرعباس گلاب خووبه بعدش اشوان بقیه بهتره یه حرفه دیگه رو دنبال کنن. ??

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

چرا سامان جلیلی رو نداشتین نامردا

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

اشوان خو همش کاور میکنه

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

بهترین االبوم امسال هم چه حال خوبیه سامان میشه مطمئنم

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

Hame awlien

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

سبك هاي شبيه به هم...اميدوارم مثل باد گذري نباشن...البته امير عباس جديد نيست و جاش اينجا نيست

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

Faghat behnam baniii ❤️?❤️?❤️

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

فقط پازل بند و اشوان

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

اشوان و امیر عباس گلاب و سینا شعبانخانی کارشون خوبه

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

هیچکدوم هنرمند نیستن،تاسف باید خورد که شما اسم اینارو میذارین خواننده

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

چاوشي همت كنه يه آهنگ زيرو رو كننده بده يه ٦ماهي همه اينا ميرن تو آمپاس كه تو همه ضبطا و هندزفري ها عزيزم كجايي مانندي و....ملت گوش ميدن

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

سیامک عباسی کجااااااااااست

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

فقط امیر عباس گلاب آبروی گروه رو خریده وگرنه کلمه پرفروغ باید بره اعاده حیثیت کنه

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

Amir abbas faghat khobe

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

همشون عالین

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:37

گلاب بهترازهمست ازنظرمن

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 14:08

امیرعباس کجاش نسل جدیده... تیتراژ ستایش خیلی جدیده عایا؟

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 14:08

حامد همایونو عشق است و بس

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 14:08

داریم به جایی می رسیم که جایِ امثالِ فرزاد فرزین ، محسن چاووشی ، رضا صادقی و احسان خواجه امیری رو این آقایون دارن پُر میکنن ...! و جالب تر اینه که فکر میکنیم موسیقی کشورمون در حالِ پیشرفته ? تاسف آوره ...

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 15:30

برید بابا پس استاد امید جهان کو ؟؟؟

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 15:30

فقط حامدددددد همایووووون

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 17:42

امیر عباس گلاب توی این جمع حرف اول و میزنه.. بعدش اشوان و شهاب مظفری و سینا شعبانخانی

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 23:52

یه سوال پس پسره استاد ناصره عبداللهی{نوید } و برادر داداش مرتضی {مصطفی} کجاست؟!!! بگذریم •••• شاید یه2یا3نفرشون من از نوجونی میشناختم زیاد نو نیستن برای نسل ما هستن خداروشکر* بقیه هم که جدید هستن برای نسل جدید حتما خوبن باید از جوونای متولد دهه 80 پرسید دیگه... برای نسل ما{دهه 60و70 }هیچکس مثل استادان؛ عبداللهی یغمایی صادقی چاوشی علیزاده یزدانی لهراسبی فلاحی گروه 7 مدرس و••• { آرمین•حسین• امیرضا•ساسان و*** } بنیامین احسان فرزاد محسن مرتضی و•••• البته در داخل کشور در خارج هم استادان موسیقی بینهایت عالی داریم که دیگه حرفی برای گفتن نمیزارن••• اینا نسل مارو تشکیل دادن که هیچوقت هیچوقت برای ما کهنه نمیشن و نخواهند شد•••

سه شنبه 7 شهریور 1396 - 03:13
behnamm

و البته سعید شهروز

5.72.33.25
دوشنبه 6 شهریور 1396 - 00:18

یسری فراموش کردم••• استاد سالار عقیلی..
حمید عماد باراد طالبزاده سیروان زانیار خسروی روزبه نعمت اللهی بابک جهانبخش و مافی حمید عسگری بهنام صفوی و رامین بیباک و گروه آریان اصل کاری شادمهره عقیلی که با اهنگاش بزرگ شدم••• اگه از من بپرسید اینا یسری از ستاره های محبوب من تو موسیقی هستن که به نظره شخصی من هیچوقت فراموش نمیشن من هرگز فراموششان نمیکنم

دوشنبه 6 شهریور 1396 - 15:59

محسن یگانه به گفته خودش هزینه خرید گیتار را نداشت چه برسد به اجاره استدیو
محسن چاوشی سنتوری را در یک اتاق در منزلشان ساخت
.......
مهدی یراحی مجید خزاطها و..... هم توانستند موفق باشند و سبک خودشان را داشته باشند

جدود 13 سال است که پیگیر جدی موسیقی پاپ هستم
میدونم اگر حرفی بزنم میتونم تاییذ کنم
این خوانندها بیشتر مارکت موسیقی را پر میکنند
تا چایگاه ستاره های چدید را
هیچ کدامشان اصلا به اندازه نیمی از ستاره های دهه 80 نیستند
زوزی که مهدی یراخی البوم منو رها کن را منتشر کرد از همان لحظه مشخص بود امده است که حرفی بزند البوم بعدی هم خوب بود و مشخص کرد میخواهد بماند و البوم سوم و چهارم هم مقبول هستند
این اسامی که سایت وزین موسیقی ما مرقوم فرموده اند نیاز به دقت دارد
ملاک برتری در موسیق کنسرت نیست بلگه اغبال جامعه و تایید منتقدان ملاک است
این روزها هر ادمی کنسرت بگدارد بلیط میقزوشد
کمی علم اقتصاد منیخواهد نه علم موسیفی

سه شنبه 7 شهریور 1396 - 10:54

از بین اینا هیچکدومشون خوب نیسن نسل قبل خیلی بهتر بودن مثه مجید خراطها محسن یگانه البته از نسل الان مهراب و میلاد راستاد عالین

سه شنبه 7 شهریور 1396 - 11:01

اکثر اینا کاراشون فقط در حد یکی دو بار گوش دادنه،هیچ کدوم اثری ندارن که بتونی مداوم بالای 20-30 بار گوش کنی،ستاره نیستن اینا،یه شهابن که یه مدت درخشش دارن بعد خاموش میشن

چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 10:44

بجز اميرعباس گلاب باقيشون همه مصرفي هستند و بس
واقعا حيف دهه هشتاد با رضا صادقي و چاوشي و يگانه ها كه بخواد با اينا جايگزين شه
البته صداهاي خوب و كاربلد خيلي زياده اما چون حمايتي نيست و فقط هركي بيشتر پول داشته باشه بالا مياد نتيجه همين ميشه...كنسرت ها هم كه سولدآت هاش نصفش سياست برنامه گذاره حالا بماند...
ولي اينها اكثرا ستاره هاي تو خالي هستند و مصرفي

چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 16:24

هوروش❤

چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 23:47

یه دوستی اضافه کردن که من استاد شهروز جا انداختم ممنون از یاد آوری اما اینقدر زیادن که آدم همه رو فراموش میکنه مثلا استاد نریمان و ندیم روهم فراموش کرده بودم بگذریم••• یچیزه بامزه بگم مادر بزرگه من از آهنگ های حامد همایون خیییلی خوشش اومده

چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 23:51

و استاد مهدی مقدم☆

پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 10:05

در عجبم از ذایقه ی موسیقیایی مردم که تا این حد سطحش اومده پایین که این دوستان (به جز امیرعباس گلاب) روزنه ی امید موزیک پاپ شدن. من که خودم 2 ساله موزیک پاپ گوش نمیدم دیگه. موسیقی پاپ توی ایران داره از بین میره

پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 11:39

مهدی جهانی ❤?

جمعه 24 شهریور 1396 - 17:11

من موسیقیدان نیستم ولی خب اینو مطمئنم که هیت شدن یه اثر نشونه ی ارزشمند بودنش نیست!
وگرنه میشه از "چه خوشگل شدی امشب" به عنوان یه اثر فاخر یاد کرد!!!
اینا همشون تکرارین...همایون سبکش جدیده که اونم بعد از دو تا آهنگ تنوع خاصی نداده!
.
.
.
خود شما به عنوان رسانه مدت هاست گزارش کنسرت نمیذارین!اول هم از محسن یگانه شروع شد...
یه دونه گذاشتین از اجرای احسان خ.ا که اونم چون خییییییلییییییییییی دیگه سر و صدا داشت!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ستاره بود؛ ستاره است؛ ستاره می‌شود* | موسیقی ما