برنامه یاد بعضی نفرات
 
به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شد
«سامورایی‌ها» بار دیگر روی صحنه می‌روند
موسیقی ما - اجرای پروژه چند رسانه‌ای «سامورایی‌ها» در قالب مجموعه برنامه‌های «کجشنبه‌ها»، به دلیل استقبال خوب مخاطبان تمدید شد. این اجرا روز شنبه هفتم بهمن در مجموعه پردیس تئاتر «شهرزاد» روی صحنه خواهد رفت.
 
تجربه «سامورایی‌ها» حاصل بداهه‌پردازیِ سیاوش امامی، ماکان اشگواری و محمدرضا اصغری است که در اجرای تمدید شده قرار است با رویکرد جدیدی برگزار شود.
 
اجرای اول «سامورایی‌ها» که نهم دی ماه روی صحنه رفت، تجربه‌ای از بداهه در تمام ابعاد بود. سیاوش امامی، ماکان اشگواری و محمدرضا اصغری برای اولین‌بار بود که کنار یکدیگر اجرا و حتی تمرین می‌کردند. همچنین اشکان قدیم‌خانی به عنوان پردازنده ویدئو مپینگ به شکل بداهه عمل کرد. در این اجرا، رضا فرهادی هم به عنوان صدابردار در کنار گروه و با آزادی عمل میکس صدا را انجام داد.
 
اعضای پروژه سامورایی هر کدام تجربیات متفاوت و مختلفی در موسیقی الکترونیک، جَز و راک دارند؛ سیاوش امامی به زودی از آلبومش با گروه «میوت ایجنسی» به خوانندگی هومن اژدری رونمایی می‌کند. ماکان اشگواری هم پس از آلبوم «دور»، روی آلبوم جدیدی کار می‌کند. او به تازگی اجرای «لیما» را پشت سر گذاشته و قرار است اجرایی از قطعات ابراهیم منصفی داشته باشد. محمدرضا اصغری هم جدا از فعالیتش در «هشتگ تهران» به تازگی در اجرای «حرمان» امید نعمتی حضور داشته است.
 
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت پروژه «سامورایی‌ها» که روز شنبه 7 بهمن ساعت 20:30 در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1396 - 14:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سامورایی‌ها» بار دیگر روی صحنه می‌روند | موسیقی ما