برنامه یاد بعضی نفرات
 
justin
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
آدل با «21» صدرنشین شد

موسیقی ما - دومین آلبوم آدل به نام «21» در صدر جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی هفته ایستاد.

در هفته‌ای که پایانش دوم مارس بود اغلب آلبوم‌ها فروشی پایین داشتند و آمار جدول پرفروش‌ها نسبت به هفته گذشته که آلبوم‌های برنده جوایز «گرمی» رونقی به بازار داده بودند افت فاحشی کرد. در چنین شرایطی دومین آلبوم آدل خواننده بریتانیایی به فروشی قابل توجه دست یافت.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که گذشت 352 هزار نسخه از آلبوم «21» به فروش رفت. آدل در سال 2009 برنده جایزه بهترین هنرمند تازه‌کار «گرمی» شده بود و این برای اولین بار است که در صدر جدول آلبوم‌های پرفروش می‌ایستد. اولین آلبوم او به نام «19» که سال 2008 منتشر شد رتبه‌ای بهتر از دهم در جدول پرفروش ها پیدا نکرد.

آلبوم آدل پرفروش‌ترین آلبوم از ماه نوامبر تاکنون است، بخشی از فروش این آلبوم مدیون حضور این خواننده پاپ در برنامه‌های مختلف تلویزیونی درست چند روز پیش از انتشار آلبوم «21» بود.

تب جایزه گرمی خوابیده و این مسئله تاثیری ملموس بر جدول فروش داشته است. «هرگز نگو هرگز-ریمیکس» جاستین بیبر که هفته پیش صدرنشین بود با فروش 102 هزار نسخه دوم شد. آلبوم بیبر و آدل تنها آلبوم‌هایی بودند که بیش از 100 هزار نسخه فروش داشتند.

پس از «هرگز نگو هرگز» آلبوم «دیگر آه نکش» کار مامفورد و پسران با 71 هزار نسخه (46 درصد افت) سوم شد و در چهل و نهمین هفته انتشارش به فروش یک میلیون نسخه رسید. سی و هفتمین گلچین «بله این را موسیقی می‌نامم» با فروش 58 هزار نسخه (44 درصد افت) چهارم و «دنیای من 2.0» با فروش 52 هزار نسخه (22 درصد افت) پنجم شدند.

دیگر رتبه‌های جدول 10 البوم پرفروش را «دو ووپس و اوباش» با 37 هزار نسخه فروش و 40 درصد افت، «بهبودی» امینم با 34 هزار نسخه فروش و 44 درصد افت، «بلند» ریحانا با 33 هزار نسخه فروش و 26 درصد افت، «جمعه صورتی» نیکی میناژ با 33 هزار نسخه فروش و 28 درصد افت و «اکنون نیازمند تو هستم» لیدی آنت‌بلوم با 28 هزار نسخه فروش و 67 درصد افت پر کرده‌اند.

در هفته جدید آلبوم‌های لوسیندا ویلیامز و مارشا آمبروزو برای صدر جدول با هم رقابت می‌کنند.

مجموع فروش آلبوم‌های هفته به شش میلیون و 500 هزار نسخه رسید که نسبت به هفته گذشته 10 درصد کاهش و نسبت به همین هفته سال پیش هشت درصد رشد داشته است.

مجموع فروش امسال به 46 میلیون و 500 هزار دلار رسید که نسبت به همین هفته سال پیش 9 درصد کاهش داشته است.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آدل با «21» صدرنشین شد | موسیقی ما