برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»؛
قطعه «مثل هم» با صدای «علی شوکت»
موسیقی ما – قطعه «مثل هم» با صدای «علی شوکت» منتشر شد. او در این قطعه همانند گذشته ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم را بر عهده داشته است. «بابک ریاحی پور» (گیتار بیس) ، «هادی کیانی» (درامز) و «شایان مجیدی» (گیتار الکتریک) نوازندگان قطعه مثل هم هستند که ضبط آن در استودیو «رامین مظاهری» انجام شده است.

علی شوکت درباره جدیدترین فعالیت های خود به سایت «موسیقی ما» گفت:«قطعه ای را برای «مهرداد غلامی» در آلبوم او آماده کرده ام که به زودی منتشر خواهد شد و با دو خواننده دیگر هم همکاری دارم. به غیر از قطعه «مثل هم» مراحل تولید آلبوم خودم را پیگیری می کنم. مشغول برنامه ریزی دقیقی برای امسال و حضور بیشتر و پرکارتر بودن دارم. انتشار آلبوم را هم در برنامه دارم ولی باید ببینم که از بین اجرای زنده و آلبوم ، کدام یک در اولویت قرار دارند. نتیجه این مساله هم به نتایج گفتگوهای من با اسپانسر باز می گردد. متاسفانه تهیه کننده ها و اسپانسرهایی که پس از آلبوم «بیست شهریور» با آنها به گفتگو نشستم دعوت به همکاری جالبی داشتند. پیشنهادات آنها در برابر اسپانسر آن آلبوم مثل دعوت به تماشای فینال جام جهانی برزیل در برابر دعوت به تماشای دربی «استقلال» و «پرسپولیس» در ورزشگاه آزادی است! من با اسپانسر اول یک مقدار بد عادت شدم و به دنبال آن شرایط ایده آل هستم».

او در ادامه افزود:«چند تک قطعه دیگر را هم در دست انتشار دارم و این قطعات می توانند زمینه ساز اجرای زنده باشند. البته قطعیت اجرای زنده به جبران یک سری از اشتباهات باز می گردد و اشتباه من کار کردن در چارچوب قوانین کشور بود. به دلیل اینکه در ماهواره دیده نشدم و جای دیگری حضور پیدا نکردم و طبق قانون ایران پیش رفتم. به همین دلیل متوجه شدم که ابتدا باید به شبکه های ماهواره ای بروم و سپس مجاز بشوم! پس از انتشار این تک قطعات و با توجه به بازخوردی که داشتند در مورد مسائل مهمی نظیر انتشار آلبوم و کنسرت تصمیم گیری دقیقی انجام می دهم».

او در مورد قطعه مثل هم تصریح کرد: «ترانه و آهنگسازی و تنظیم این قطعه همانند گذشته توسط خودم انجام شده است. سعی کردم سبک کلی کارهای گذشته خودم را حفظ کنم و با در نظر گرفتن انتقادات و پیشنهادات طرفداران عزیزم ، این اثر را به سلیقه آنها نزدیکتر کنم».

در ادامه می توانید قطعه «مثل هم» با صدای «علی شوکت» را برای اولین بار از سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
مثل هم
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 04:45

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 18:15

خوب بود ها ولی... خیلی جالب نبود. نسبت به کارای قبلی خیلی ضعیفتر بود.
اگر سلیقه ی مخاطب اینه، لطفاً سعی کن اصلاً بهش نزدیک نشی. 99.9% هنرمندامون(تو هر زمینه ای) فقط بخاطر اینکه طبق سلیقه مخاطب کارکردن، از اوج با کله به زمین خوردن!

فرق هنرمند با مردم عادی اینه که حداقل یک پله از مردم بالاتره(از نظر تفکر و فرهنگ و...) هنرمندی که بخواد خودشو تا سطح مخاطب پایین بیاره که دیگه هنرمند نیست! این هنرمنده که باید مخاطب رو بیاره بالا؛ نه که مخاطب هنرمند رو ببره پایین.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «مثل هم» با صدای «علی شوکت» | موسیقی ما