برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي؛
نخستين سمينار شعبه‌هاي انجمن موسيقي ايران برگزار مي‌شود
موسیقی ما - نخستين سمينار سراسري اعضاي هيات‌مديره شعبه‌هاي انجمن موسيقي ايران، پنج و شش خردادماه در هتل فردوسي تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش موسیقی ما  از انجمن موسيقي، سخنران افتتاحيه اين سمينار حميد شاه‌آبادي معاون امور هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خواهد بود و سيدمحمدحسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز در روز اختتاميه حضور خواهد داشت.

مدير کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي به همراه رئيس شعبه انجمن موسيقي و يک نفر از هنرمندان عضو هيات مديره انجمن هر استان در اين سمينار حاضر خواهند بود.

انجمن موسيقي ايران به عنوان قديمي‌ترين نهاد موسيقي کشور از سال 1364 به فعاليت در عرصه موسيقي و رشد و توسعه اين هنر اصيل مي‌پردازد. تشکيل شعبه در مراکز استان‌ها توانسته حوزه نفوذ و اثرگذاري اين انجمن را عمق بخشيده و بر اهميت آن بيفزايد. اينک و در آستانه ربع قرن فعاليت اين نهاد لزوم بازنگري در ساختار آن به منظور ارتقا و بهره‌وري بهينه انجمن موسيقي ايران ضروري مي‌نمايد. بدين منظور پيشنهاد برگزاري نخستين سمينار مسوولان انجمن موسيقي ايران ارائه شده است.

اين سمينار در قالب کميته‌هايي به اين شرح برگزار مي‌شود: 1. کميته ساماندهي وضعيت اداري و مالي (الف. نيروي انساني ب.امور و منابع مالي ج. بهبود روش‌هاي اداري) 2. کميته هماهنگي و ارتباطات بين شعبه‌هاي انجمن تحت عنوان «موسيقي، اقوام ايراني و اتحاد ملي» 3. کميته جايگاه شعبه‌هاي انجمن موسيقي در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و نقش آنها در چشم‌انداز فعاليت‌هاي هنري استان 4. کميته بازگري اساسنامه و آيين‌نامه داخلي 5. کميته خلاقيت و ايده‌هاي نو.

اين کميته‌ها پس از تشکيل، در حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در روز اختتاميه، گزارش‌هايي را ارائه خواهند کرد.

نخستين سمينار سراسري اعضاي هيات‌مديره شعبه‌هاي انجمن موسيقي ايران، پنج و شش خردادماه در تهران برگزار مي‌شود.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستين سمينار شعبه‌هاي انجمن موسيقي ايران برگزار مي‌شود | موسیقی ما