برنامه یاد بعضی نفرات
 
boyle
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
سوزان بویل همچنان صدرنشین است

موسیقی ما - آلبوم «موهبت» به خوانندگی سوزان بویل بدون حضور رقیبی سرسخت صدر جدول را حفظ کرد.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی‌اش 12 دسامبر بود آلبوم این خواننده اسکاتلندی با موضوع کریسمس با فروش 243 هزار نسخه در صدر جدول ایستاد. این درحالی بود که آلبوم بویل 10 درصد افت فروش داشت.

آلبوم «اکنون سخن بگو» به خوانندگی تیلور سوئیفت با رشد 10 درصدی و فروش 201 هزار نسخه در رتبه دوم ایستاد. به لطف فروش یک میلیون نسخه‌ای این آلبوم در هفته اول به بازار آمدنش، فروش «اکنون سخن بگو» در چهار هفته به دو میلیون و 300 هزار نسخه رسید.

آلبوم «موسیقی: کریسمس» از مجموعه تلویزیونی «گِلی» با رشد جالب 49 درصدی مواجه شد و یک پله در جدول بالا آمد. این آلبوم با فروش 193 هزار نسخه در رتبه سوم ایستاد. سریال محبوب شبکه فاکس یک آلبوم دیگر نیز در جدول 10 آلبوم پرفروش دارد.

«بی‌رحمی» به خوانندگی تی.آی. یکی از دو آلبوم جدید در میان جدول آلبوم‌های پرفروش بود. این خواننده به 11 ماه زندان محکوم شده ، دلیل بازگشت او به زندان حمل غیرقانونی سلاح است. سه آلبوم قبلی این خواننده همگی صدرنشین جدول شده بودند درحالی که «بی‌رحمی» با فروش 159 هزار نسخه چهارم شد.

رتبه‌های پنجم تا نهم را آلبوم هایی با فروش معمولی پر کرده‌اند؛ «ای شب مقدس» به خوانندگی جکی ایوانچو با سه درصد رشد و فروش 149 هزار نسخه پنجم، «جمعه صورتی» نیکی میناژ با 21 درصد افت و فروش 82 هزار نسخه ششم، «روشنایی‌ها» به خوانندگی جاش گروبن با سه درصد افت و فروش 75 هزار نسخه هفتم، «گلی: موسیقی جلد چهارم» با افت 42 درصد و فروش 74 هزار نسخه هشتم و «بلند» به خوانندگی ریحانا با افت هشت درصد و فروش 71 هزار نسخه نهم شدند.

موسیقی متن «میراث ترون» کار «دفت پانک» که بسیاری منتظر روی پرده رفتن آن بودند با فروش ناامیدکننده 71 هزار نسخه دهم شد. البته فیلم از جمعه روی پرده رفته و احتمالا فروش آلبوم موسیقی آن در هفته جاری بالا می‌رود.

شهرت پس از مرگ مایکل جکسون هفته آینده با به بازار آمدن «مایکل»، مجموعه‌ای از آهنگ‌های شنیده‌نشده این خواننده محک می‌خورد.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سوزان بویل همچنان صدرنشین است | موسیقی ما