برنامه یاد بعضی نفرات
 
oasis
درگیری دو برادر بالا گرفته است؛
لیام گالگر: «دیگر کاری به کار نوئل ندارم»

موسیقی ما - جواد رهبر: لیام گالگر می‌گوید حالا که برادرش نوئل گالگر مسیر جدایی برای خود انتخاب کرده، دیگر خبری از دور هم جمع شدن اعضای گروه «اواِیسیس» (Oasis) نخواهد بود. لیام گالگر به هواداران گروهِ از هم‌پاشیده گفت که فکر تشکیل مجدد گروه را برای همیشه از ذهن‌شان بیرون کنند.

گروه انگلیسی اواِیسیس در سال 2009 از هم‌ پاشید آن هم وقتی که درگیری‌های بین لیام، خوانندهٔ گروه، و نوئل، گیتاریست و خوانندهٔ دوم گروه، در پشت صحنهٔ کنسرتی در شهر پاریس فرانسه به اوج خود رسید. در پی جدایی دو برادر از هم، لیام گالگر با همراهی اعضای دیگر گروه اواِیسیس، گروهی به نام «بیدی آی» (Beady Eye) تشکیل داد. لیام گالگر حالا از هوادارانش می‌خواهد که بی‌خیال ترانه‌های گروه اواِیسیس شوند، روزهای خوش گذشته را فراموش کرده و با گروه «بیدی آی» همراه شوند.

لیام هم‌چنین برادرش نوئل را مسئول ازهم‌پاشیدن گروه اواِیسیس ‌می‌داند. به گفتهٔ لیام ترانه‌هایی که نوئل این اواخر می‌نوشته به درد پنجاه‌ ساله‌ها می‌خورده و او در حین برگزاری کنسرت‌ها هیچ انرژی‌ای نداشته است. اما اتهام‌های لیام به همین موارد ختم نمی‌شود؛ او افزود که برادرش حالا قصد دارد ترانه‌هایی را که در زمان عضویت در گروه اواِیسیس نوشته در آلبوم سولوی خود بگنجاند.

لیام هم‌چنین گفته که کنسرت‌های سولوی نوئل گالگر بسیار کسل‌کننده خواهد بود: «شک ندارم که کنسرت‌های او پر از افراد به اصطلاح متمدن و میانسال خواهد بود. کنسرت‌های او از فرط بی‌رمقی باعث خواهند شد که آدم دلش بخواهد سرش را به دیوار بزند.» لیام بعد از این همه بدگویی پشت سر برادرش به این نکته اعتراف کرد که اگر روزی روزگاری در کنسرت‌های آتی‌اش همراه با گروه «بیدی آی» مجبور شود ترانه‌ای از کارهای اواِیسیس را بخواند، این کار را خواهد کرد اما ترانه‌هایی را خواهد خواند که خودش آن‌ها را نوشته نه ترانه‌های نوئل گالگر را.

تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود لیام گالگر: «دیگر کاری به کار نوئل ندارم» | موسیقی ما