برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با برگزاری تور کنسرت‌های پاییزی
حضور متفاوت «بهنام بانی» در بازار موسیقی با یک آلبوم
موسیقی ما - «بهنام بانی» همزمان با پیگیری تولید قطعات آلبوم جدیدش در چهار شهر روی صحنه خواهد رفت. به گزارش «موسیقی ما» این خواننده روز دوشنبه چهارم آذر در سالن سینما فلسطین بروجرد اجرای زنده خواهد داشت. بانی سپس عازم الیگودرز می‌شود و در سالن ملی این شهر با دوستدارانش دیدار خواهد داشت. مقصد بعدی این خواننده شهر بوشهر در تاریخ 14 آذر است. اما دیدار بهنام بانی با طرفداران خود در تهران روز هفدهم آذر خواهد بود. کنسرت خواننده قطعه «این عشقه» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.
 
خبر مهم دیگر درباره بهنام بانی تولید و انتشار اولین آلبوم او است. مجموعه‌ای که هنوز جزئیات دقیقی درباره زمان انتشار و محتوای دقیقش منتشر نشده اما تا الان همانند روال کارهای گذشته بهنام بانی حضور «حامد برادران» به عنوان تنظیم‌کننده و مدیر هنری در آلبوم او قطعی است. همچنین شنیده می‌شود که «کارن موسوی» هم به عنوان ترانه‌سرا در این آلبوم حضور دارد. اولین همکاری موسوی با بهنام بانی و حامد برادران در قطعه «این عشقه» بود که چندی پیش منتشر شد. بانی در تیزر قطعه این عشقه که چندی پیش منتشر شده بود از این اثر با عنوان اولین آهنگ آلبومش یاد کرده بود.
 
بهنام بانی در شرایطی تصمیم به تولید و انتشار آلبوم گرفته که طی سه سال اخیر فقط با تک‌آهنگ‌هایی که با تنظیم و مدیریت هنری حامد برادران تولید می‌شدند توانسته نامش را میان مخاطبان مطرح کند. از زمان آغاز کنسرت‌هایش هم همیشه بهنام بانی در رتبه‌های بالای جدول پرفروش‌ها قرار داشته است و باید دید آلبوم او به چه صورت منتشر می‌شود و چه بازخوردهایی خواهد داشت. چرا که همیشه آلبوم بیشتر از تک‌آهنگ در معرض نقد و بررسی مخاطبان و منتقدان قرار دارد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 - 19:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور متفاوت «بهنام بانی» در بازار موسیقی با یک آلبوم | موسیقی ما