برنامه یاد بعضی نفرات
 
از سوی شرکت «آوای فروهر» اعلام شد
تاریخ جدید کنسرت‌های بهنام بانی در تهران
موسیقی ما - تاریخ جدید کنسرت‌های لغو شده‌ی «بهنام بانی» اعلام شد.

به گزارش «موسیقی ما» بر اساس اعلام شرکت «آوای فروهر»، کنسرت 14 دی بهنام بانی به تاریخ 22 دی و کنسرت 15 دی این خواننده به تاریخ 25 دی موکول شده است. این دو کنسرت در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. بلیت‌های خریداری شده‌ی قبلی برای همان سانس‌ها (18:30 و 22:00) در تاریخ جدید معتبر است.

کنسرت‌های 14 و 15 دی بهنام بانی به دلیل اعلام عزای عمومی لغو شده بود.

خواننده «قرص قمر» از آغاز سال 98 تا کنون در شهرهای مختلفی از جمله تهران، بندر انزلی، رشت، آمل، رامسر، ساری، خرم آباد، هشتگرد، کیش، اصفهان، شهرکرد، قزوین، شیراز، بندر عباس، مرند، مراغه، لاهیجان، محمود آباد، تبریز، میاندوآب، ماکو، فردیس کرج، محلات، قشم، بروجرد، بوشهر، کرمان، سیرجان، چالوس، نور، گنبد کاووس، اهواز و بندر امام کنسرت روی صحنه رفته و امسال در برخی از شهرها نیز بیش از یک بار کنسرت برگزار کرده است. بانی دو سال پس از آغاز اجرای کنسرت‌ها، هم‌چنان یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی ایران است.

بهنام بانی به تازگی تک‌آهنگ «خوابتو دیدم» با آهنگسازی و تنظیم «حامد برادران» و ترانه «کارن موسوی» را منتشر کرده است. این خواننده امسال کنسرت‌های کمتری نسبت به سال گذشته برگزار کرده و بیشتر روی تولید اولین آلبومش متمرکز بوده است؛ آلبومی که مانند تمامی آثار منتشرشده از بهنام بانی در دو سال گذشته، با موسیقی و مدیریت هنری «حامد برادران» تولید شده و به زودی از سوی شرکت «آوای فروهر» روانه بازار خواهد شد.
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 21:35

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تاریخ جدید کنسرت‌های بهنام بانی در تهران | موسیقی ما