برنامه یاد بعضی نفرات
 
با گریم و نقشی متفاوت
«بهنام بانی» بازیگر فیلم سینمایی «گشت ۳» شد
موسیقی ما - «بهنام بانی» رسماً به عرصه بازیگری وارد شد. به گزارش «موسیقی ما» این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ به تازگی جلوی دوربین فیلم ‌سینمایی «گشت ۳» به کارگردانی «سعید سهیلی» رفته است.

خبرهای رسیده از روابط عمومی این فیلم سینمایی حکایت از آن دارد که داستان این فیلم درباره موسیقی در شهر مشهد است و بهنام بانی نقش یک خواننده‌ی بدصدا را ایفا می‌کند که قصد دارد در این شهر کنسرت برگزار کند. اولین عکس از گریم متفاوت بهنام بانی در این فیلم صبح امروز در در صفحه اینستاگرام سعید سهیلی منتشر شد و در ادامه جزئیات بیشتر بازیگری او از سوی روابط عمومی این فیلم اعلام شد.
 
پیش از این و در ایام نوروز امسال، بهنام بانی در یکی از قسمت‌های سریال «پایتخت 6» حضور پیدا کرد اما چند دیالوگ محدود داشت و ضمن ایفای نقش خودش، آهنگ «قرص قمر» را اجرا کرد.

علاوه بر بهنام بانی که یکی از نقش‌های اصلی «گشت ۳» را ایفا می‌کند، تا کنون «ساعد سهیلی» و «پولاد کیمیایی» هم مقابل دوربین رفته‌اند. طی روزهای آینده قرار است سایر بازیگران گشت 3 معرفی می‌شوند.
 
یکی دیگر از نکات مورد بحث توسط طرفداران بهنام بانی، انتشار یک یا چند آهنگ توسط این خواننده برای فیلم سینمایی «گشت ۳» است. هنوز جزئیات دقیقی درباره این مسأله اعلام نشده اما با توجه به اینکه محوریت داستان «گشت ۳» درباره موسیقی است، این موضوع محتمل به نظر می‌رسد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1399 - 13:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بهنام بانی» بازیگر فیلم سینمایی «گشت ۳» شد | موسیقی ما