برنامه یاد بعضی نفرات
 
بیست هزار کاربر در نظرسنجی هفته گذشته شرکت کردند
«ماکان بند»، «بهنام بانی» و «مسیح و آرش»؛ انتخاب کاربران کانال تلگرام «موسیقی ما»
موسیقی ما در جریان نظرسنجی هفته گذشته کانال تلگرام «موسیقی ما»، گروه «ماکان بند» با نظر بیش از بیست هزار کاربر حائز رتبه نخست شد. در جریان نظرسنجی کانال تلگرام «موسیقی ما» از کاربران این سوال پرسیده شد که از میان خواننده‌ها یا گروه‌های موسیقی پاپ که نیمه اول امسال اولین کنسرت خود را برگزار کرده یا اولین اثر رسمی‌شان را منتشر کرده‌اند، کدام را بیشتر می‌پسندید؟ در طول مدت یک هفته طرفداران و مخاطبان گروه ماکان بند بیش از هشت هزار رای را به ثبت رساندند و حدود 39 درصد آرای این نظرسنجی را به خود اختصاص دادند. بهنام بانی با بیش از 4 هزار رای و مسیح و آرش عدل‌پرور با حدود دو هزار رای هم به ترتیب در جایگاه دوم و سوم نظرسنجی یک هفته‌ای کانال تلگرام «موسیقی ما» قرار گرفتند.
 
شهاب مظفری با حدود دو هزار رای، امیرعباس گلاب با حدود دو هزار رای، حمید هیراد با حدود دو هزار رای، هوروش بند با بیش از هزار رای و سینا شعبانخانی با 814 رای سایر هنرمندانی بودند که در این نظرسنجی با رای کاربران کانال تلگرام «موسیقی ما» در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.
 
پنجشنبه هر هفته یک نظرسنجی جدید در کانال تلگرام سایت «موسیقی ما» به نشانی t.me/musicema_online قرار می‌گیرد که تا ساعت 24 چهارشنبه آینده فعال خواهد بود. در این نظرسنجی‌ها سوالات گوناگونی درباره اتفاقات، آثار و تحلیل بازار موسیقی از کاربران پرسیده خواهد شد. 
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1396 - 11:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ماکان بند»، «بهنام بانی» و «مسیح و آرش»؛ انتخاب کاربران کانال تلگرام «موسیقی ما» | موسیقی ما